Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@05:30:15 GMT

روند انتصابات در استان گلستان طولانی شده است

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۹۴۲۸۸

روند انتصابات در استان گلستان طولانی شده است

گروه استان‌ها - دبیر مجمع نمایندگان گلستان درباره طولانی شدن روند تغییرات و جابه‌جایی مدیران در استان و انتظاراتی که مردم از دولت و نمایندگان دارند، گفت: ما هم معتقدیم این روند طولانی شده و از استاندار خواستیم برش زمانی ارائه دهد. - اخبار استانها -

غلامرضا منتظری در پاسخ به خبرنگار تسنیم در گرگان، درباره روند انتصابات و تغییرات مدیریتی در استان گلستان و انتظاراتی که مردم از دولت و نمایندگان مجلس دارند، اظهار داشت: در دیدار نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب، ایشان دو آسیب را که متوجه نمایندگان بود، برشمردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی رها کردن نمایندگی و حضور در دولت و دیگری دخالت در عزل و نصب‌ها بود که با فرمایشات رهبر انقلاب، حجت بر ما تمام شد و خیلی از نمایندگانی که برای حضور در دولت به سراغ آنان رفته بودند و حتی به بنده هم پیشنهاداتی در این باره شد، جواب مثبت ندادیم.

وی با اشاره به برخی مباحثی که درباره فشار نمایندگان به استاندار در ارتباط با تغییر مدیران و عزل و نصب‌ها گفت: بین مشورت دادن و دخالت کردن تفاوت زیادی وجود دارد. ما نماینده مردم هستیم و نسبت به انتصاباتی که انجام می‌شود، مسئولیت داریم.

دبیر مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی باید در " به‌گزینی" به استاندار کمک کرد، ادامه داد: مجمع نمایندگان استان گزینه‌های پیشنهادی خود را برای ادارات و سازمان‌هایی که نیاز به تغییر مدیریت دارند، تهیه کرده و به بنده دادند و من هم به رسم امانت عین این پیشنهادات را به استاندار تحویل دادم.

انتقاد به انتصابات معاونت قرآنی ارشاد در جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی مطرح شدنگاهی به شاخص‌های انتخاب مدیران قرآنی به بهانه انتصابات اخیر در معاونت قرآن و عترتنایب رئیس مجلس: نقشی در انتصابات مدیران ندارم/‌ از هیچ فرد یا گروهی حمایت نکرده‌ام

وی یادآور شد: در جلسه‌ای که مجمع نمایندگان استان با استاندار داشتیم، خواستیم که تکلیف انتصابات زودتر مشخص شود، استاندار گفت شاخصه‌های متداول و مرسومی ازجمله علم و تخصص و تعهد برای انتخاب مدیران دارد و البته یکی دیگر از شاخص‌ها انتظارات رئیس جمهور بوده است.

منتظری اضافه کرد: این شاخصه‌ها به کمیته انتصابات استان داده شده و مشاور استاندار، لیست‌های پیشنهادی را دریافت می‌کند. خوشبختانه استاندار تلاش می‌کند نظرات و پیشنهادات را بشنود و در نهایت بهترین را انتخاب کند. قرار شد کمیته انتصابات استان، همه گزینه‌های پیشنهادی را بررسی و در نهایت کسانی که بالاترین امتیاز را آورده‌اند برای هر اداره و سازمانی، به استاندار معرفی کند تا درباره انتخاب مدیر مربوطه تصمیم گیری شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم وظیفه نمایندگان در همین حد است و بیش از آن دخالت تلقی می‌شود که هم غیراخلاقی و هم غیردینی است. هرچند به عنوان نماینده مردم هرجا تخلفی ببینیم، مسئول هستیم و باید تذکر دهیم.

وی بار دیگر با تأکید براینکه ورود نمایندگان استان در موضوع انتصابات در حد مشورت دادن و معرفی برخی افراد در قالب پیشنهاد است، گفت: اگر استاندار نظر شخصی بنده را درباره انتخاب یک مدیر بپرسد، حتما اعلام می‌کنم اما هیچ گزینه‌ای را تحمیل نخواهیم کرد.

 

انتهای پیام/582

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان استان مجمع نمایندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۴۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا

به گزارش «نماینده»، محسن دهنوی در نشست علنی عصر امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی، بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را قرائت کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشنده مهربان

امروز غزه صحنه تقابل یک ملت مظلوم و مصیب‌دیده و مقاوم با جماعتی بی‌رحم و غاصب است، در این معرکه همدردی با ستمدیدگان و اعتراض به ظالمان کمترین وظیفه انسان‌هاست. سابقه تجاوز و غصب صهیونیست‌ها در فلسطین به ۷ دهه می‌رسد. در این مدت همه راه‌های تسلیم و مسالمت با غاصبان توسط برخی از افراد سست‌ عنصر طی شده است، آنچه امروز در قالب رشادت و حماسه و استقامت غزه بروز یافته است، آتشفشان خشم و درد متراکم ملتی است که سوزش بدعهدی و خیانت را در پهلوی خود حس می‌کند.

اعلام همبستگی با فلسطین از طرف دانشگاهیان جهان به ویژه در کشورهای غربی حرکتی برخاسته از فطرت عدالت خواه و نوعدوست و انسانی است. این حرکت نشان می‌دهد که مظلوم‌نمایی، چهره‌سازی و تحریف حقایق در رسانه‌های جریان اصلی غرب نیز نتوانسته است صحنه خونین غزه را کاملاً بپوشاند. راه‌حل این بحران در بازگشت به عدالت است.

ما نمایندگان دانشگاهی مجلس قانونگذاری ایران ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند دانشگاهیان عزیزمان در حمایت از مظلومان غزه، درود خود را نثار همکاران شجاع و دانشجویان ظلم ستیز در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و سایر نقاط دنیا می‌کنیم و همدردی، همراهی و همدلی خود را با دانشجویان و استادان و آزادیخواهان انسان‌دوست دانشگاه های آمریکا ابراز می‌کنیم و یورش سرکوبگرایانه نیروهای پلیس را به ساحت مرکز علم و دانش و هجوم به تحسن دانشگاهیان در آن کشور محکوم می‌کنیم.خشونت بی‌منطق در مقابل این ندای حق‌طلبانه دردی از ظالمانه دوا نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • بازنگری در بودجه دانشگاه‌ها؛ طرح جمهوریخواهان برای فشار به دانشجویان ضدصهیونیستی
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه
  • حمایت نمایندگان مجلس از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • انتصابات جدید در گیلان
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد