Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با بیان اینکه با هدف گسترش حفظ قرآن کریم، طرح شناسایی و تجلیل ۱۱۴ مربی فعال حفظ قرآن کریم اجرا می شود. گفت: مربیان واجد شرایط می توانند با مطالعه دستور العمل در این طرح ثبت نام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، جعفر حسینی با بیان اینکه یکی از راه های گسترش حفظ قرآن کریم در جامعه تکریم مربیان حفظ کلام وحی است، گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه در نظر دارد همزمان با مسابقات بین المللی قرآن کریم از ۱۱۴ مربی فعال در عرصه آموزش حفظ قرآن کریم تجلیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به همین منظور و برای شناسایی این مربیان کمیته ای با عضویت سازمان اوقاف و امور خیریه، وزرات آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی، وزرات فرهنگ و ارشاد و اتحادیه موسسات و تشکل های قرآن و عترت تشکیل شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان تصریح کرد: اعضای کمیته در هر استان وظیفه شناسایی مربیان واجد شرایط شرکت در طرح را بر عهده دارند.

حسینی با بیان اینکه شرایط و امتیازات مورد نیاز برای شرکت در این طرح در دستور العمل مربوطه، به تفصیل بیان شده است، گفت: مربیان متقاضی شرکت در طرح پس از مطالعه دستور العمل در صورتی که واجد ۵۰ امتیاز از امتیازات مندرج در آن باشند می توانند با تکمیل فرم شناسایی و ارسال آن به همراه مستندات در این طرح شرکت نمایند.

وی تاکید کرد: شرط لازم برای شرکت در این طرح، فعال بودن مربی در حال حاضر و استمرار تدریس وی در حوزه آموزش حفظ قرآن کریم می باشد.

حسینی اظهار کرد: مربیان تحت پوشش هر دستگاه فرم و مستندات خود را حداکثر تا ۱۴ دی ماه فقط از طریق دستگاه مربوطه مطابق با روش ارسال در دستور العمل به کمیته ارسال کنند.

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف استان گفت: کمیته استان پس از جمع بندی فرم و مستندات افرادی که حائز بیشترین امتیاز هستند را به کمیته کشوری معرفی می کنند.

حسینی با بیان اینکه کمیته کشوری از میان مربیان منتخب کمیته های استانی اقدام به انتخاب ۱۱۴ مربی برتر می کند، اظهار کرد: مراسم تجلیل از ۱۱۴ مربی، ۱۰ اسفند ماه سال جاری برگزار می شود. انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا قرآن کریم جامعه اوقاف و امور خیریه قرآن سازمان اوقاف و امور تبلیغات فرهنگ و ارشاد پوشش حفظ قرآن کریم دستور العمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۴۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱۷ قمی در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم شرکت کردند

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان زاده در حاشیه برگزاری نوزدهمین دوره از آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در قم در گفت‌وگویی خبری اظهار کرد: خوشبختانه امسال در استان قم با حضور ۷۱۷ حافظ نسبت به جمعیت استان، رتبه نخست را در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم کشور کسب کرده‌ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: در استان قم از ۷۱۷ نفر شرکت کننده در آزمون تخصصی اعطای مدرک به حفاظ قرآن کریم، ۴۷۶ نفر خانم و ۲۴۱ شرکت کننده آقا بوده‌اند که از این آمار ۱۸۳ نفر در رشته حفظ ۱۰ جزء، ۹۶ نفر در رشته ۲۰ جز و ۴۳۸ نفر در رشته حفظ کل شرکت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: سنین شرکت کنندگان در آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم در قم بین ۸ تا ۵۸ سال بوده است که کوچک‌ترین فرد شرکت کننده در بین بانوان، دختری ۸ ساله در رشته حفظ ۱۰ جز، و در بین مردان پسری ۱۲ ساله در رشته حفظ کل قرآن کریم است؛ همچنین بزرگ‌ترین فرد شرکت کننده در این دوره از آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم، مردی ۵۸ ساله در رشته حفظ کل قرآن کریم بوده است.

شعبان زاده در پایان ابراز کرد: نتایج آزمون کتبی در تیرماه اعلام می‌شود و بعد از آن در مردادماه آزمون شفاهی برگزار خواهد شد؛ همچنین افرادی که در آزمون شفاهی موفق به کسب امتیاز مورد قبول نشوند، مجدد در آبان‌ماه امسال مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

کد خبر 6096041

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • رشد ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون حفظ قرآن کریم
  • ۷۱۷ قمی در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم شرکت کردند
  • آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در اردبیل
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در کردستان برگزار شد
  • رقابت ۲۶۱ نفر در آزمون اعطای معادل مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم در گلستان
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از دلال پتروشیمی در استان فارس
  • مبارزه با فرار مالیاتی به دلالان پتروشیمی رسید