Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@13:09:01 GMT

کدام جناح استقلال نیاز به تقویت دارد ؟

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۹۴۵۳۲

کدام جناح استقلال نیاز به تقویت دارد ؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم استقلال پس از کسب پیروزی سه بر صفر مقابل شهرخودرو در هفته یازدهم حالا خود را برای دیدار هفته دوازدهم مقابل فولاد خوزستان آماده می‌کند که سرمربی و کاپیتان سابق استقلال و کاندیدای سرمربیگری این تیم در ابتدای فصل جاری روی نیمکت مربیگری‌اش می‌نشیند. بهتاش فریبا درباره دیدار تیم‌های استقلال و فولاد و رویارویی فرهاد مجیدی و جواد نکونام حرف زد:

مصاف تیم‌های استقلال و فولاد را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

بهتاش فریبا گفت:

قطعاً دیدار با فولاد یکی از مسابقات مهم باقی مانده تا پایان دور رفت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته همه بازی‌ها برای استقلال مهم است و در واقع بازی آسانی وجود ندارد. به نظرم استقلال باید شرایطش را در صدر جدول طوری حفظ کند که ضمن حفظ این اختلاف امتیاز تلاش کند آن را بیشتر هم بالا ببرد. چون این امتیازات در دور برگشت به کمک استقلال خواهد آمد.

چه شناختی از تیم نکونام دارید؟

تیم‌های جواد نکونام در این سال‌ها نشان داده اند که خیلی خوب پرس می‌کنند و فضا را از جلو می‌بندند. تیم‌های نکونام دونده و فیزیکی هستند. شیمبا هم یک مهاجم خطرناک است که روی ضدحملات نشان داده در این سالها به استقلال زیاد گل زده است. بنابراین خط دفاعی باید مراقب این بازیکن باشد.

وضعیت خط دفاعی استقلال می‌تواند امیدواری‌هایی برای این موضوع به کادر فنی این تیم بدهد؟

بهتاش فریبا گفت:

خط دفاع استقلال در این فصل خودش را به خوبی ثابت کرده و تا اینجا فقط سه گل دریافت کرد که یکی در جام حذفی بود. دو گلی هم که در لیگ برتر خورده روی ضربات ایستگاهی بوده به همین خاطر این شرایط می‌تواند باعث شود یک بازی قشنگ را از دو تیم شاهد باشیم.

نقطه قوت استقلال کجاست؟

استقلال در همه خطوط نقاط قوت دارد و آنچه در این چند بازی به چشم آمده مدیریت خوب مهدی پور در خط هافبک است که آن وسط کار را در دست گرفته است. البته ما امیدواریم وریا به این بازی برسد چون حضور این بازیکن در تیم بیش از ۴۰ تا ۵۰ درصد روحیه تیمی‌استقلال را بالا می‌برد. از طرفی استقلال در این بازی‌های اخیر که وریا نبوده بیشتر از چپ حمله کرده و اگر وریا بیاید از راست هم قدرتش بیشتر می‌شود.

چطور می‌توان به فولاد گل زد؟

بهتاش فریبا گفت:

استقلال می‌تواند روی ضربات کاشته با استفاده از نیروهای سر زن خوبی که دارد حساب باز کند. در حال حاضر ما در استقلال بیش از هفت بازیکن سر زن داریم. ژستد، آرمان رمضانی و ارسلان در جلو بازیکنان سرزنی هستند و سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، محمد دانشگر و مرادمند هم نشان داده اند که ضربات سر را خوب می‌زنند. جعفر سلمانی هم نشان داده بازیکن باهوشی است و می‌توان روی او حساب ویژه ای باز کرد چون همه جا خودش را به موقع می‌رساند و گل هم می‌زند. به هر حال بازی سخت و دشوار خواهد بود.

برای عبور از پرس شدید فولاد چه راه‌هایی وجود دارد؟

یکی از راه‌های شکستن پرس عبور از یار مستقیم است که استقلال نشان داده در ترکیبش چنین نفراتی را دارد که بتوانند یار مستقیم را از پیش رو بردارند. نکته دیگر پاس‌های کوتاه از لابه لای‌هافبک‌هاست که مهدی پور و حسین زاده در این زمینه توانایی‌های شان را نشان داده‌اند. در کل تقابل این دو مربی جوان همیشه سخت بوده. البته طبیعی است ما دوست داریم استقلال این بازی را ببرد.

در پایان حرف خاصی باقی مانده بفرمایید…

بهتاش فریبا گفت:

خوشبختانه استقلال بدون محاسبه دو امتیازی که از بازی گل گهر به این تیم اضافه شد باز هم در صدر جدول قرار می‌گیرد. باید ببینیم کمیته استیناف چه پاسخی به پرونده گل گهر خواهد داد. به هر حال استقلال باید شرایطی برای خودش ایجاد کند که همچنان درصد باقی بماند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال بهتاش فریبا استقلال بهتاش فریبا بهتاش فریبا گفت نشان داده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۴۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم

علی چینی در گفت وگو با همشهری با اشاره به شرایط این روزهای تیم استقلال در آستانه بازی با تراکتور تاکید کرد: بازی این هفته ها خیلی حساس است به خصوص دیدار با تراکتور که شرایط خاص خودش را دارد. تراکتور در این فصل نوسان زیادی داشته اما همواره نشان داده می‌تواند برای هر تیمی مشکل‌ساز شود. اگر خدای نکرده بچه ها دستکم بگیرند کار سخت می شود. بازی هم در تبریز است و تماشاگران تبریزی هم می آیند. بازی در آنجا سخت خواهد بود و باید هوشمندانه بازی کرد.

وی ادامه داد: ما برد با حداقل نتیجه را می خواهیم اگر بازی یک برصفر هم شود، مهم نیست. باید فقط با تفکر برد به زمین برویم. حالا پرگل نبود هم مهم نیست.

او درباره اینکه حمید مطهری مربی تراکتور روی تخته سیاه نوشته ما استقلال را می بریم گفت: این نوشته یک کار روانشناسی است که بازیکنانش را برای برد تهییج کند. حالا باید ببینیم بازیکنان در زمین فرامین او را اجرا می کنند یا نه! این کار روانی معمولا جواب می دهد و در ذهن بازیکنان می‌ماند. اما همزمان ترس و وحشت در اردوی تراکتور است که نتیجه بازی چه خواهد شد. ولی با تمامی این تفاسیر بازیکنان استقلال با تمامی اتفاقات که برایشان افتاد، سخت خواهند جنگید تا سه امتیاز را برای خود کنند. انتهای قضیه آنها هستند که ثابت خواهند کرد کت تن کی هست! چراکه ما دوبار قهرمان آسیا شدیم و انگیزمان بیشتر است.
چینی اضافه کرد: ما هر موقع کم آوردیم به ۲ ستاره سمت چپ سینه مان نگاه می‌کنیم تا به خودمان بیاییم. کمتر تیمی این دو ستاره را دارد. باید نشان دهیم با نوشتن کار جلو نمی رود.

او خاطرنشان کرد: بچه های استقلال باید مثل یک گلایادتور بجنگند. جو استادیوم یادگار امام تبریز هم همین را می‌طلبد. ای کاش من بازیکن بودم و با تمام وجود می جنگیدم. باید ثابت کنیم ما استقلال هستیم. همزمان پرسپولیس هم با سپاهان بازی دارد. سپاهان می‌آید برابر این تیم اعاده حیثیت کند. با نفراتی هم که گرفته حتما می تواند برابر پرسپولیس درخشان ظاهر شود. گرچه ما نباید به نتایج پرسپولیس کاری داشته باشیم بلکه باید هر ۶ بازی باقی مانده را ببریم تا اگر پرسپولیس هم همه بازی ‌های خود را برد بازهم پشت سر ما قرار بگیرد.

چینی در خصوص تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس گفت: به نظر من نباید اسم استقلال تغییر صورت بگیرد. حالا که قرار است این تغییر برای حضور استقلال در رقابت های آسیایی صورت بگیرد چه نامی بهتر از خلیج فارس که افتخار همه ایرانی ها است. اما تغییر نام نباشد بهتر است.

او درباره اینکه ممکن است بازی هفته آخر برابر پیکان در ورزشگاه بدون تماشاگر برگزار شود تاکید کرد: اگر سازمان لیگ یک برنامه ریزی دقیق بکند می توان بازی را با تماشاگر برگزار کرد. باید مجوز بازی با تماشاگر در ورزشگاه دستگردی را بگیرند چراکه این بازی حکم فینال را دارد و احتمال قهرمانی استقلال وجود دارد. اگر به طور نمونه اجازه دهند ۱۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه بیایید کنترل کردنش کار سختی نیست. به وقتش ۶۰ میلیون ایرانی کنترل می‌کنند حالا ۱۰ هزار نفر که چیزی نیست. سهیل مهدی فقط حرف می زند. پرسپولیسی هم است باید یکی باشد که سینه سپهر کند و از حق تیم ما دفاع کند.

چینی در پایان با اشاره به بیماری کلیوی خود گفت: من یک عمل سنگین دارم ان شاءالله عمل را که انجام دادم، کاپ قهرمانی را در دستان حسین حسینی کاپیتان تیم،جواد نکونام و مدیریت باشگاه ببینم.

کد خبر 848411 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • عکس| استقلال با گلر جوانش برای تراکتور خط و نشان کشید
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • ضرورت متناسب سازی دروس دانشگاهی با نیاز صنعت فولاد کشور
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد