Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ورزشگاه نقش جهان درباره میزبانی نساجی در این ورزشگاه صحبت کرد

به گزارش طرفداری، سیدمحمد قریشی در خصوص اینکه باشگاه نساجی اعلام کرده برای برگزاری بازی مقابل نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه نقش جهان، مبلغ ۲۷۰میلیون باید پرداخت کند به فارس گفت:

این مبلغ فقط برای برگزاری یک مسابقه فوتبال نیست. هزینه‌های جانبی مانند بحث تاسیسات، آب و برق، ژنراتور، امورات مربوط به ورزشگاه نقش جهان، کارگرها، عوامل برگزاری مسابقه و… را نیز شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قریشی افزود:

برای حضور پرسنل یگان ویژه، نیروهای کلانتری و اسکورت، آمبولانس، پذیرایی و شام عوامل، توپ جمع‌کن‌ها، پزشک و… نیز باید هزینه کنیم. در هر بازی شاید نزدیک به ۳۰۰ پرس غذا تهیه می‌کنیم. نمی‌توانیم عواملی که از ساعت ۱۰صبح تا ۶عصر در ورزشگاه حاضر می‌شوند را به حال خودشان رها کنیم. اینطور نیست که ۲۷۰میلیون تومان فقط برای برگزاری یک بازی درون زمین چمن باشد.

مدیر ورزشگاه نقش جهان در خصوص هزینه برگزاری بازی گفت:

اگر خودشان هزینه‌های جانبی را تقبل کنند و قراردادها را ببندند، این مبلغ تا حد زیادی کاهش پیدا می کند. دقیقا نمی‌توانم بگویم اما فکر می‌کنم مبلغی در حدود ۱۵۰میلیون تومان می‌شود. خود باشگاه سپاهان که ورزشگاه را در اختیار دارد، برای هر مسابقه این هزینه‌ها را پرداخت می‌کند. به عنوان مثال ما برای هر بازی حداقل ۲میلیون تومان هزینه آمبولانس تجهیز شده را پرداخت می‌کنیم.در کنار این موارد، عوامل هیات  فوتبال، اداره ورزش و جوانان و دیگر ارگان های دخیل هم هستند.به طوریکه باشگاه برای برگزاری یک مسابقه شاید برای هر بازی بیش از ۳۰نامه به ارگان‌ها مختلف از هیات فوتبال تا اداره برق ارسال می‌کند.

قریشی با اشاره به میزبانی سپاهان از پرسپولیس در شهر اراک گفت:

برای این بازی تک تک این هزینه‌ها را پرداخت کردیم و با توجه به اینکه بازی مقابل پرسپولیس برگزار می‌شود، هزینه ما در آنجا بیشتر از هزینه‌ای شد که برای بازی روز چهارشنبه در نقش جهان اعلام شده است. ما برای نساجی یا تیم‌های دیگرکیسه‌ای ندوخته‌ایم. هدفمان فقط برگزاری بازی است. فینال جام حذفی را نیز اینجا برگزار کردیم. نساجی را از خودمان می‌دانیم و قطعا همکاری‌های لازم را با این باشگاه برای برگزاری این دیدار خواهیم داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ورزشگاه نقش جهان برای برگزاری هزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!

به گزارش "ورزش سه"، طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود آمار بسیاری خوبی در 5 بازی اخیر مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی داشته‌اند و موفق به کسب 2 برد و 2 مساوی همراه کلین‌شیت شده‌اند.

آخرین گلی که سپاهانی‌ها در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دریافت کرده‌اند، در بازی برگشت دو تیم در لیگ هفدهم اتفاق افتاده که شاگردان منصور ابراهیم‌زاده با نتیجه دو بر صفر مقابل تیم برانکو شکست خوردند.

دیداری که نه تنها تبدیل به آخرین برد پرسپولیس در آزادی مقابل سپاهان شده بلکه آخرین گلی که سرخ‌پوشان به سپاهان در ورزشگاه خانگی زده‌اند نیز در همان بازی رقم خورد.

بعد از آن بازی دو تیم 4 مرتبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند که دو برد 1 بر 0 و 2 بر 0 برای سپاهان و دو تساوی بدون گل حاصل تلاش آن‌ها بوده است.

دیگر خبرها

  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • حال و هوای خاص ورزشگاه آزادی پیش از بازی سرنوشت‌ساز پرسپولیس و سپاهان + ویدئو
  • برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان