Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی شهرداری کرمانشاه،  امیر رحیمی اظهار داشت: پیاده‌راه سازی و ایجاد فضای‌های مکث به‌عنوان یک اولویت در دستور کار مجموعه شهرداری قرار گرفته است.

وی افزود: در این راستا اقداماتی در حوزه عمرانی منطقه هشت شهرداری کرمانشاه اجرا شده است که در مناطق دیگر نیز عملیاتی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: پیاده‌راه بلوار صدرا حد فاصل میدان پردیس تا میدان آزادگان یکی از این اقدامات صورت گرفته است که برای مبلمان شهری با متراژ ٨۵٠ متر مربع و اعتبار ٢٧٠ میلیون ریال اجرا شده است.

رحیمی، بلوار متخصصین به متراژ ١٣٠٠ متر مربع برای مبلمان شهری و با امکانات روشنایی و مسیر پیاده روی معلولان و با اعتبار ٣٨٠ میلیون ریال را یکی دیگر از اقدامات عمرانی در سطح منطقه هشت اعلام کرد.

وی در ادامه به اجرای عملیات پیاده‌راه سازی در شهرک زیباشهر در ٢ فاز شامل مبلمان شهری و روشنایی با متراژ ١۴٠٠ اشاره کرد و گفت: این عملیات با اعتبار ۴٣٠ میلیون ریال صورت گرفته است.

سرپرست شهرداری کرمانشاه، مکث شهری در ظلع شمالی میدان جمهوری اسلامی با متراژ ٣٠٠ مترمربع و اعتبار ١٣٠ میلیون ریال را یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در سطح منطقه هشت بیان کرد.

 رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: آسفالت مکانیزه ١٢ هزار و ۵٠٠ مترمربع با مبلغ ٢١ میلیارد ریال و استفاده بیش از ٧٠٠ تن آسفالت برای آسفالت کوچه‌های حد فاصل تقاطع مادر تا ترمینال راه کربلا، یکی دیگر از برنامه های عمرانی شهرداری کرمانشاه در سطح منطقه هشت بوده است.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه شهرداری پیاده راه فضای های مکث سرپرست شهرداری کرمانشاه امیر رحیمی اولویت برنامه ها فارس شهرداری کرمانشاه میلیون ریال پیاده راه منطقه هشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۴۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی بر اثر باران در منطقه چهار 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، کشفی مدیر شهرداری منطقه چهار ضمن تشکر از صبوری مردم در راستای آبگرفتگی کوتاه مدت برخی معابر و مشکلات مربوط به فروچاله‌های ناشی از ریزش برخی چاه‌های جذبی، گفت: تمام همکاران در واحد خدمات شهری و عمران منطقه چهار تمام تلاش خود را در جهت مدیریت و هدایت روان آب‌های ناشی از بارش شدید باران به کار گرفتند و توانستند در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات پیش آمده را رفع کنند.    وی افزود: بر اثر بارش پیاپی باران، برخی از چاه‌های فاضلاب، چاه‌های جذبی عمومی و دیوار‌های فرسوده در محلات خیرآباد، عیش آباد و بلوار آزادگان فرو ریخت و یا سبب ایجاد فروچاله شده که با تلاش شبانه روزی همکاران رفع خطر و ایمن سازی شد.    مدیر شهرداری منطقه چهار تصریح کرد: شهروندان در صورت ریزش چاه‌های جذبی یا فروچاله‌های ناشی از بارش باران، با سامانه مردمی ۱۳۷ شهرداری در میان بگذارند تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

دیگر خبرها

  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • توضیحات شهرداری منطقه ۷ تهران درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی در منطقه چهار
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی بر اثر باران در منطقه چهار 
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود