Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی روز یکشنبه گفت: این دوره از معرفی برترین‌های پژوهش‌ فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با هفته پژوهش در آذر ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ناصر نبی‌زاده افزود: براساس فراخوان ارسال شده، مستندات این اداره کل در قالب طرح‌های پژوهشی، کتاب و پایان‌نامه‌های حمایت شده طی سه سال اخیر برای ارزیابی ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پس از بررسی‌های انجام شده، ۱۰ نفر به عنوان پژوهشگر برتر معرفی شدند و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در بین سایر استان‌ها به عنوان برگزیده انتخاب شد همچنین از "مهین زرنگ" به عنوان کارشناس پژوهش این اداره کل تقدیر بعمل آمد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: چاپ ۶۱ شماره از فصلنامه علمی مطالعات فرهنگی - اجتماعی خراسان، تهیه دانشنامه دفاع مقدس، طرح پژوهشی "سند توسعه رسانه‌ای استان"، طرح پژوهشی "بررسی آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی دوران کرونا و اولویت‌سنجی موضوعات و مسائل فرهنگی در خراسان جنوبی" و چاپ کتاب با عنوان "یادنامه استاد سعیدی" از جمله اقدامات پژوهشی انجام شده توسط این اداره کل از سال ۹۷ تاکنون است.

وی به برگزاری مراسم روز فرهنگ و هنر خراسان جنوبی برای سومین سال پیاپی در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز اشاره کرد و گفت: همکاری در طرح‌های پژوهشی ارسالی از پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، نمایشگاه بین‌المللی کتاب (غرفه پژوهش و مفاخر)، طرح پژوهشی "شناسایی و اولویت‌‏بندی مسائل فرهنگی استان خراسان جنوبی با تکیه بر رصد فرهنگی ۲ شهرستان قاینات و خوسف" و برپایی غرفه پژوهش در دوازدهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی از دیگر اقدامات انجام شده است.

آیین اختتامیه سومین دوره معرفی برترین‌های پژوهش فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز (یکشنبه) در تهران برگزار شد و در این آیین ١٣ پژوهشگر برتر در سه بخش استان، معاونت‌های ستادی و پژوهشگاهی حوزه هنر و فرهنگ به انتخاب هیات داوران معرفی شدند.

در بخش استانی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان‌ جنوبی و "مهین زرنگ" کارشناس مسئول پژوهش این اداره کل شایسته تقدیر شناخته شدند.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پژوهش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پژوهش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پژوهش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۴۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود

قناعت استاندار خراسان جنوبی در اولین شورای فرهنگ عمومی استان گفت: نقشه مهندسی فرهنگی استان که براساس اسناد بالادستی تهیه شده، آماده رونمایی است.

او افزود: سیاست دولت در مباحث فرهنگی پیاده سازی گفتمان انقلاب در جهت هویت اسلامی - ایرانی است که در همین زمینه دولت در کنار اقدامات زیر ساختی به موضوع فرهنگ هم توجه کرده است.

قناعت با بیان اینکه فعال سازی جلسات شورای فرهنگ عمومی در شهرستان‌ها یکی از این موارد در دولت سیزدهم است، اظهار کرد: این شورا قرارگاه سیاست گذاری در سطح استان است.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ ما فعال شدن شورای پاسداشت زبان فارسی را داشتیم، این مهم قانون است و مصوبه شورای فرهنگ عمومی را دارد.

بیشتر بخوانید

 سفارتخانه‌های آمریکا، محل برنامه ریزی فروپاشی استقلال ملت ها/ ۱۵ مهر، روز حماسه جوانان فلسطینی شد

او خواستار جدی گرفتن مصوبات شورای فرهنگ عمومی از سوی دستگاه‌ها شد و افزود: شورای فرهنگ عمومی قرارگاه سیاست گذاری است لذا اولویت‌ها باید مشخص و دستگاه‌ها در این جلسات حضور منظمی داشته باشند.

قناعت تصریح کرد: برخی موضوعات و تصمیم‌ها همانند پاسداشت زبان فارسی گرچه شاید برای داخل موضوع کوچکی باشد، اما رسانه‌های دنیا برای آن واکنش نشان می‌دهند لذا در شورای فرهنگ عمومی باید با مطالعه وارد شد.

استاندار گفت: بزرگداشت مفاخر و نقشه مهندسی استان، پیوست گردشگری و پیوست فرهنگی از موضوعات مطرح شده در این شورا بود، بخش عمده سند جنبه ایجابی و بخشی سلبی است و اگر افراد در قالب گردشگری بخواهند فضای استان را خدشه دار کنند باید ورود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود