Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید روانخواه یک روز پس از باخت تیمش در مصاف با استقلال ملاثانی، تیمش را در دیداری دوستانه مقابل امیدهای سایپا محک زد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته یکی از دیدارهای لیگ دسته اول در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد؛ جایی که امید روانخواه در اولین مسابقه به عنوان سرمربی تیم فوتبال سایپا تیمش را مقابل استقلال ملاثانی برای اولین مرتبه در یک مسابقه رسمی زیر نظر گرفت و در پایان اگرچه نارنجی پوشان با گل حسین مالکی در دقیقه 902 تا آستانه کسب امتیاز از این مسابقه رفتند، اما دو گل رضا جباری و مستاجران در نیمه اول شرایط را برای سایپا سخت کرده بود و درنهایت هم بازی با نتیجه 2 بر 1 به سود میزبان خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 


سایپا که در دوران حضور سعید اخباری نتایج خوبی نگرفته بود و سرانجام مدیران باشگاه در پایان هفته دهم تصمیم به کنار گذاشتن این مربی گرفتند، حالا در دوران سرمربی جدید با مشکلاتی نظیر مصدومیت برخی بازیکنان و عدم تناسب بازیکنان تیم با تفکرات سرمربی همراه شده و باید دید امید رونخواه در شش هفته ای که تا پایان نیم فصل زمان دارد، چه نتیجه ای کسب خواهد کرد، تا در پایان نیم فصل نسبت به خرید بازیکنان جدید و تقویت تیم اقدام کند.


یک روز پس از شکست برابر استقلال ملاثانی امید رونخواه که با تمام تمرکز سعی در بهبود شرایط سایپا دارد، دیداری دوستانه را در محل باشگاه میان بازیکنان ذخیره تیم و تیم امید باشگاه ترتیب داد؛ مسابقه ای که با یک گل به سود تیم امید روانخواه خاتمه پیدا کرد.

 

 

 


در حاشیه این بازی دوستانه که محسن بیاتی نیا مدیر آکادمی باشگاه نیز در آن حضور داشت، مهرداد سراجی مدیرعامل باشگاه نیز نیمه اول مسابقه را تماشا کرد و گفتگویی نیز با امید رونخواه سرمربی جدید تیم داشت.


سایپا در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر دیداری سرنوشت ساز مقابل ملوان صدرنشین مسابقات را در پیش دارد و اگر روانخواه بتواند در این مسابقه تیمش را به برتری برساند، می تواند فاصله با صدر را به امتیاز 9 کاهش دهد.

 

 

مهرداد سراجی (مدیرعامل) امید رضا روانخواه (مربی) سایپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهرداد سراجی مدیرعامل سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۴۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان

به گزارش ورزش‌سه ، سپاهان و استقلال ملاثانی از نظر ساختار، امکانات، شرایط مالی و بازیکنان اصلاً تطابقی با هم ندارند. سپاهان ساختارمندترین باشگاه فوتبال ایران به شمار می‌رود و در مقابل یکی از بی‌ساختارترین باشگاه‌های لیگ دسته اول قرار گرفته که طی سال‌های اخیر همواره با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده است.

با این حال این مسابقه می‌تواند برای سپاهان با توجه به تاکتیک‌های تدافعی تیم حریف بسیار سخت و نفسگیر باشد. این را هم فراموش نکنیم که در جام حذفی تیم‌های کوچکتر همواره انگیزه بالایی دارند و باید دید در این مسابقه وقتی سود پایان به صدا در میاد چه تیمی برنده خواهد بود.

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
استقلال ملاثانی - سپاهان؛ ورزشگاه فولاد آرنا 
داور: هادی علی‌نیافر
کمک‌ها: امید افخمی، کورش صامی فر و میثم عباسی ناظر: مختار مهدوی

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امیدنورافکن، محمدکریمی، علی اصغر اعرابی، رضا شکاری، کاوه رضایی

ترکیب استقلال ملاثانی: علی کردانی، امید صیدالی، احسان علوان‌زاده، رضا آنتیک، دانیال مومنی، علی فاتح، امید خالدی، وحید نامداری، علی حمودی، محمد اهل‌شاخه، میلاد پاک‌پرور

لحظات حساس:

...

دیگر خبرها

  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • (ویدئو) تراکتور در ضربات پنالتی ذوب آهن را حذف کرد
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول