Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@20:31:26 GMT

نوراللهی و قایدی دوباره مقابل الظفره

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۹۵۰۰۸

دو ملی‌پوش ایرانی شباب الاهلی در ترکیب این تیم برابر الظفره حضور دارند.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر امارات، تیم فوتبال شباب الاهلی که احمد نوراللهی و مهدی قایدی در آن عضویت دارند، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورزشگاه آل راشد مقابل تیم رده دوازدهمی الظفره قرار می‌گیرد.

 

شباب الاهلی که چهار روز قبل در مرحله یک هشتم نهایی جام ریاست جمهوری امارات با بهره‌مندی از احمد نوراللهی و مهدی قایدی توانسته بود به برتری یک بر صفر مقابل الظفره برسد، امروز هم با استفاده از دو بازیکن ایرانی خود به مصاف همین تیم می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

مهدی قایدی در دیدار اخیرشان مقابل الظفره توانست پنالتی منجر به تک‌گل برتری و صعود تیمش را بگیرد و امیدوار است امروز هم در دهمین بازی فصل خود در لیگ برتر امارات چهارمین گل فصل خود را به ثمر رساند.

 

احمد نوراللهی، دیگر بازیکن ایرانی شباب الاهلی نیز که در این فصل ۹ بازی انجام داده و یک گل به ثمر رسانده، برای پنجمین مسابقه پیاپی در رقابت‌های مختلف حضور ثابت در ترکیب تیمش برابر الظفره دارد.

 

تیم فوتبال شباب الاهلی ۱۷ امتیازی و تیم پنجم جدول لیگ برتر امارات است که در صورت برتری مقابل الظفره به رده سوم صعود می‌کند.

امارات شباب الاهلی احمد نورالهی مهدی قایدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امارات شباب الاهلی احمد نورالهی مهدی قایدی مقابل الظفره شباب الاهلی مهدی قایدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۵۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی گوهری پس از پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، احمد گوهری پس از اینکه در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس به میدان رفت و نمایش خوبی داشت و در ضربات پنالتی دو ضربه دانیال اسماعیلی‌فر و وحید امیری را مهار کرد و مقدمات صعود تیمش را فراهم ساخت، در دیدار برابر فولاد خوزستان روی نیمکت نشست و به نوعی یک جلسه استراحت داشت، اما بازگشت او در جدال با پیکان همراه با کلین‌شیت شد.

احمد گوهری، دروازه‌بان تیم آلومینیوم اراک، در مسابقه دیروز با یک عملکرد موفق در مقابل تیم پیکان، پیروزی یک بر صفر را همراه با تیمش به دست آورد، ولی بازی آینده او مقابل تیم صنعت نفت نیز خاص خواهد بود و این گلر برابر تیم سابق خود قرار می‌گیرد.

عملکرد درخشان احمد گوهری در دروازه‌ی تیم آلومینیوم اراک، موجب شد که تیمش به پیروزی یک بر صفر در مقابل پیکان برسد و نقش مهمی در این بازی با خروج‌های به‌موقع و بازی‌سازی از عقب زمین برای مدافعان و بازیکنان هجومی تیمش داشت.

احمد گوهری پس از دیدار حذفی مقابل پرسپولیس و تیم سابقش، در جدال با پیکان توانست هفتمین کلین‌شیت فصل خود را به ثبت برساند و علاوه بر آن، یک برد مهم را همراه تیمش برای صعود به رده هشتم جدول تجربه کند و امیدوار است این روند را در مسابقات آینده نیز ادامه بدهد.

دیگر خبرها

  • بهترین فصل نوراللهی تقدیم به قلعه‌نویی
  • پیروزی الوحده امارات با حضور احمد نوراللهی
  • یازدهمین پیروزی الوحده در لیگ امارات
  • پیروزی الوحده با حضور نوراللهی
  • راه گلزنی نوراللهی را بستند (ویدئو)
  • رکورد ویژه نوراللهی مقابل النصر (عکس)
  • خوشحالی گوهری پس از پرسپولیس (عکس)
  • عزت‌‎اللهی در نقش مهندس الاهلی!
  • قایدی بازهم گل زد، کلبا بازهم باخت
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد