Web Analytics Made Easy - Statcounter

همراه اول در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، سرویسی ویژه برای کودکان و نوجوانان فراهم آورده که ضمن تامین امنیت آنها در فضای اینترنت، امکان استفاده از مزایای اینترنت پرسرعت را به اقتضای سن به آنها می‌دهد.  
حذف دنیای دیجیتال از زندگی روزمره نوجوانان و کودکان امری غیرممکن است، چرا که هم سرگرمی و ارتباطات، و هم مسئله مهم‌تر «آموزش در فضای مجازی» امروزه بخشی جدانشدنی از زندگی آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از همین رو دغدغه اصلی والدین، فراهم آوردن فضایی امن در محیط سایبری برای فرزندان خود است.
شاید به همین دلیل است که به تازگی دولت نیز ار برنامه‌های جدید خود برای ارائه خدمات ویژه به کودکان و نوجوانان خبر داده است، و وزیر ارتباطات نیز اهتمام خود را مشخصا در این زمینه اعلام نموده است.
اما همراه اول در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، سرویسی ویژه برای کودکان و نوجوانان فراهم آورده که ضمن تامین امنیت آنها در فضای اینترنت، امکان استفاده از مزایای اینترنت پرسرعت را به اقتضای سن به آنها می‌دهد.
در همین راستا، سیم کارت «انارستان»، سیم‌کارت ویژه همراه اول برای نوجوانان 6 تا 18 ساله طراحی و عرضه شده است.
با برنامه‌ریزی و طراحی این اپراتور، انارستان(اینترنت دوستدار کودک) در واقع پل ارتباطی امنی برای ورود کودکان و نوجوانان به دنیای اینترنت است.
 
ویژگی‌های سیم‌کارت انارستان
همراه اول در توضیحات انارستان که از قضا کانتر ارائه خدمات آن در سالن 8-9 نمایشگاه بین المللی ایران تلکام 1400 حضور دارد، اینگونه می‌گوید: سیم‌‌کارت انارستان از نوع سیم‌کارت اعتباری و با سرشماره خاص ویژه کودکان و نوجوانان در محدوده سنین 6 تا 18 ساله است. این سیم‌کارت تمامی نیازهای مکالمه، پیامک و اینترنت این گروه سنی را ضمن بهره‌برداری از اینترنت پرسرعت نسل های نوین، دوستدار کودک و نوجوان همراه با محتوای مناسب با سن آنها فراهم می‌کند.
 
بر این اساس، تمامی امکاناتی که برای این سیم‌کارت در نظر گرفته شده، در راستای نیازهای کودکان و نوجوانان و تامین امنیت آنها است و  بر پایه فهرست سپید است یعنی کودک و نوجوان تنها امکان دسترسی به فهرست سایت‌های گزینش شده‌ مناسب کودکان و نوجوانان را دارند، این امر، خود اطمینان خاطر والدین را فراهم خواهد آورد.
به این ترتیب، ویژگی مهم و قابل تامل سیم‌کارت انارستان که همراه اول برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته است در حقیقت «ایجاد محیطی امن و سالم برای ورود آنها به فضای اینترنت» اشاره کرد.
علاوه بر دسترسی به سایت‌های مجاز، انارستان شامل برخی بازی‌های آموزشی و فکر و تفریحی و البته برنامه‌های مفید و کاربردی است که همراه اول برای ورود کودکان و نوجوان به دنیای بزرگ و پیچیده اینترنت فراهم آورده است.
 
چگونگی سیم‌کارت انارستان را بخریم و فعال کنیم؟
این سیم‌کارت به دو روش حضوری و غیرحضوری به شرح زیر قابل تهیه است:
- حضوری: کافیست عدد 220 را به شماره 300006860 پیامک کنید و پس از دریافت کد فعال‌سازی با در دست داشتن شناسنامه فرزند و کارت ملی خود برای فعال‌سازی به دفاتر خدماتی همراه اول مراجعه کنید.
- آنلاین(غیرحضوری): با مراجعه به فروشگاه همراه اول (اسکن QR Code) اقدام به دریافت سیم‌کارت انارستان نمایید.
 
چگونه سیم‌کارت انارستان را شارژ کنیم؟
شما می‌توانید از طریق کد دستوری #1* اپلیکیشن همراه من، سایت همراه اول و کلیه درگاه‌هایی که از آن می‌توان سیم‌کارت های اعتباری همراه اول را شارژ کرد، استفاده کنید.
 
چگونه بسته‌های انارستان را بخریم؟
شما می‌توانید از طریق کد دستوری #66*100* و #6*1* بسته‌های مکالمه و اینترنت انارستانی دریافت کنید.

 

 بومینو؛ سرویسی دیگر در راستای مدیریت والدین بر حضور فرزندان در اینترنت
اما انارستان تنها اقدام همراه اول در راستای کمک به کودکان و نوجوانان و والدین نیست، «بومینو» نیز سرویس هوشمندی است که در مجموعه راهکار خانواده همراه اول با هدف مدیریت والدین بر استفاده فرزندان از اینترنت طراحی شده، و برای نخستین بار در نمایشگاه ایران‌تلکام 2021 رونمایی شد. سرویس بومینو، بر روی سیم‌کارت‌های همراه اول فعال می شود و به والدین این امکان را می دهد تا با اطمینان از امنیت فرزندانشان در محیط اینترنت، با خیالی آسوده‌تر گوشی را برای استفاده از اینترنت در اختیار فرزندانشان قرار دهند.
چهار طرح محتوایی بومینو شامل «نوبوم»، «ده بوم»، «صدبوم» و «هزار بوم» می باشد. این طرح های محتوایی به ترتیب برای سنین ۳ تا ۷، ۷ تا ۱۱، ۱۱ تا ۱۵ و بالای ۱۵ سال پیشنهاد می شود که با توجه به سن فرزندان و یا براساس شیوه تربیتی مورد نظر والدین، قابل انتخاب توسط ایشان است.

علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.boomino.ir مراجعه کنند.
 
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: همراه اول سیم کارت انارستان کودکان و نوجوانان همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۵۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، اولین نشست شورای اداری شهرستان تفت در سال ۱۴۰۳ به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و با حضور امام‌جمعه و فرماندار تفت و مدیران دستگاه‌های اجرایی و نظارتی شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری تفت برگزار شد.
محمدعلی شاه‌حسینی در این نشست با ابراز اینکه مخاطب اصلی رهبر معظم انقلاب در تحقق جهش تولید دولت است، بررسی راهکار‌های جهش تولید و نیز جذب حداکثری مشارکت مردم را از الزامات تحقق شعار سال دانست و اضافه کرد: همه مسئولان مرتبط موظف‌اند برنامه اجرایی دقیق و کارشناسی شده تحقق شعار سال را با لحاظ وظایف و مأموریت‌های زیرمجموعه‌های خود، تدوین و ارائه کنند.
وی با اشاره به عزم جدی استان جهت تحقق شعار سال، گفت: در این راستا در دومین روز از آغاز سال جدید ستاد سهام (ساماندهی هماهنگی اقتصاد مردمی) تشکیل و سه کمیته تخصصی «گفتمان‌سازی»، «مدل‌سازی» و «عملیاتی و اجرایی» ذیل آن تعریف شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد ادامه داد: توسعه متوازن شهرستان‌ها و پاسخ به مطالبات و درخواست‌های مردم با مشارکت خود مردم و تقویت نقش تعاونی‌ها به‌ویژه تعاونی‌های فراگیر در شهرستان‌ها و ارائه مدل‌های موفق مردمی‌سازی اقتصاد در استان از برنامه‌های حوزه اقتصادی است.
شاه‌حسینی با اشاره به تورم بالای استان یزد نیز اشاره و خاطرنشان کرد: مهم‌ترین دلیل مشکل تورم استان در زمینه اجاره‌بها است که علت آن مهاجرت بالای استان یزد است و در این زمینه استقرار صنایع در برخی دشت‌ها را ممنوع کردیم؛ ولی در حال حاضر واحد‌های نیمه تمامی وجود دارد که نمی‌توان مانع آن شد و علی‌رغم این موضوع تورم ماهانه به‌صورت محسوسی کاهش‌یافته است که نویدبخش آینده روشنی است.
وی گفت: مهم‌ترین دلیل مشکل تورم استان در زمینه اجاره‌بها است که علت آن مهاجرت بالای استان یزد است و در این زمینه استقرار صنایع در برخی دشت‌ها را ممنوع کردیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد به پائین بودن نرخ بیکاری استان یزد نیز اشاره و خاطرنشان کرد: جایگاه بیکاری استان از ۲۹ به ۲ کاهش یافته است و رشد اقتصادی استان دوبرابر میانگین کشور بود و میزان سرمایه گذاری داخلی دوسال گذشته در استان یزد حدود ۵۰ همت انجام شده است و در بهبود فضای کسب و کار استان یزد جزو بهترین‌های کشور است.
شاه‌حسینی هزینه ۷ درصد و درامد ۲ درصد مردمان استان یزد بیشتر از متوسط کشور است تصریح کرد: صادرات استان یزد از مبادی گمرکی کشور تقریبا ۹۰۰ میلیون یورو است و ۶۵ هزار واحد صنفی در استان یزد مشغول به فعالیت هستند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد خاطرنشان کرد: ریل‌گذاری دولت سیزدهم برای چشم‌انداز آینده استان در سند تحول یزد نوین گنجانده شده که این سند با نگاه نوآورانه و آینده‌پژوهانه در ۱۵ محور تحولی با ۱۸۰ طرح اقدامی تدوین شده است.
وی افزود: یکی از مزیت‌های استان خورشید است که در این زمینه سیاست‌گذاری شده است توسعه نیروگاه‌های خورشیدی در دستور کار قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه ایران در جهت فعال شدن بند جریمه در صورت عدم اتصال کامل خط لوله صلح در پاکستان
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • وقتی می گوئیم چیدمان هوشمندانه داخل خانه دقیقا منظورمان این است!(+تصاویر)
  • بازی هوشمندانه یک کلاغ با انسان (فیلم)
  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • بازی هوشمندانه یک کلاغ با انسان + فیلم
  • تاسیس رشته‌های جدید ‌ متناسب با ظرفیت‌های هرمزگان در دستور کار است
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»