Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، چوب خط‌های روی دیوارهای زندان، خوب درد چشم انتظاران آن سمت حصار را می‌فهمند گاهی هم شاهد تمام ثانیه‌هایی هستند تا مجالی شود و دستی به یاری بشتابد و قفل در حبس بودن را بشکنند. 

زیادند آدم‌هایی که به احکام غیرعمد در حبس به سر می‌برند و انتظار زمانی تلخ‌تر می‌شود که با حسرت به آغوش گرفتن فرزند سر بر بالین گذاشته شود و کابوس ندیدنش این حبس را تلخ‌تر از تلخ می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زندان هر چند ثانیه‌ها به بلندای یک‌سال کبیسه طولانی می‌شود اما اگر پا به دلایل غیرعمد به حبس باز شود زمان کبیسه‌تر از همیشه می‌شود لحظه‌ها به جان کندن سپری می‌شوند و دلتنگی برای آدم‌های چشم انتظار آن طرف حصار به اوج می‌رسد و آن لحظه است که می‌توان گفت این انتظار تلخ به توان دو رسیده است.

اما تا وقتی که انسان‌ها در رگ‌های حیات کره زمین جاری هستند  و این حس مسؤولیت در قبال یکدیگر در نبض احساس آدم‌ها جریان دارد هیچ زندانی غیرعمد پشت قفلِ حبس، شمع‌های  تولد دخترش را فوت نمی‌کند. 

قلب‌ها نور دارند قلب‌ها به زبان عطر خوش مهر سخن می‌گویند و قلب‌هایی که انس و الفت می‌بخشند قلب‌هایی هستند که در سینه انسان‌های نیکوکار می‌تپند و گوهر وجودشان چون خورشید تابناک است. 

این بار هم مغناطیسی قلب‌های مهربانی را از سراسر ایران به هم رساند آن هم برای رهایی پدری از بند؛ پدری که به حکم غیرعمد در حبس بود و به همت مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم یک دختر طعم آغوش گرم پدر را چشید. 

پس از جریان‌سازی این مرکز نیکوکاری، نیک‌اندیشان با کمک‌های خرد و کلان به یاری این زندانی غیرعمد شتافتند که چشم انتظار کمک همنوعان خود بود و پس از فراخوان این مرکز سیلابی از مهربانی راه افتاد و همه مردم اعم از پیر و جوان خواننده و سلبریتی و غیرسلبریتی به این پویش پیوستند و بالاخره اندک اندک جمع شد و دختری که برای آزادی پدر ملجایی جز امام رضا(ع) نیافت در حرم امن علی بن موسی الرضا(ع) خبر خوش آزادی پدر را شنید. 

آری با همت سفیران مهربانی مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم و بعد از تجمیع کمک‌های میلیونی که مبلغ آن۸۳۶ میلیون تومان برآورد شد پس از گذراندن مراحل قانونی و شکسته شدن قفل قصاص، فرجام پرونده‌ای دیگر مختوم به خیر شد.

مجریان مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم از تمام مردم نیک‌اندیش و ورزشکاران و هنرمندان که بار دیگر سرانجام نیکی را برای پرونده‌ای دیگر رقم زدند و یاریگر اهداف این موسسه شدند قدردانی می‌کند و آروز دارد هیچ کودکی طعم میله‌های زندان را برای پدرش نچشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم آزادی زندانی جرم غیرعمد مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم قلب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۵۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ این زندانیان با جرائم مالی غیراز کلاهبرداری ، نفقه، مهریه و دیه غیرعمد  دوران محکومیت خود را در زندان می گذراندند .
با کمک خیران گرمساری در روزهای آینده ۱۵ نفر زا زندانیان جرائم غیرعمد به آغوش  خانواده های  خود برمی گردند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد