Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@23:23:03 GMT

زمان رونمایی از ستاره جدید بارسلونا مشخص شد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۹۵۳۱۳

زمان رونمایی از ستاره جدید بارسلونا مشخص شد

باشگاه بارسلونا احتمالا فردا ظهر خبر جذب فران تورس را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فصل نقل و انتقالات زمستانی را بسیار خوب شروع کرده و توانست با فران تورس، مهاجم گلزن و جوان منچسترسیتی به توافق برسد. البته این بازیکن که در فینال لیگ ملت های اروپا و در جریان تقابل اسپانیا و فرانسه مصدوم شده بود، هنوز شرایط بازی کردن را پیدا نکرده و احتمالا تا حدود یک ماه دیگر برای اولین بار در لباس بارسلونا به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

پس از توافق بین دو باشگاه بارسلونا و منچسترسیتی برای انتقال 55 میلیون یورویی فران تورس به نوکمپ، این بازیکن فردا صبح تحت معاینه پزشکی قرار می گیرد و در صورت موفقیت این بازیکن در تست های پزشکی، خبر جذب رسمی فران تورس توسط باشگاه بارسلونا اعلام خواهد شد.

 

همچنین مراسم معارفه فران تورس روز سه شنبه در استادیوم نوکمپ برگزار می شود و او بعد از دنی آلوس دومین خرید رسمی بارسلونا در بازار زمستانی لقب خواهد گرفت. اما زمان حضور فران تورس در ترکیب بارسلونا هنوز مشخص نیست و بعید است این ستاره جوان بعد از سپری کردن مصدومیتی طولانی، بتواند در مسابقه روز 12 ژانویه بارسلونا در مرحله نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا مقابل رئال مادرید بازی کند. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، حدود سه دیگر و در بازی بارسلونا برابر رایو وایه کانو در لالیگا شاهد رونمایی از این مهاجم 21 ساله در ترکیب بلوگرانا خواهیم بود.

بارسلونا فران تورس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا فران تورس فران تورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۵۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟

تعویض ۲ ستاره پرسپولیس در اراک خبرساز شد.

به گزارش فارس، در اواخر وقت قانونی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی، اورونوف و عبدالکریم حسن تعویض شدند که این تعویض‌ها برای هواداران پرسپولیس سوال برانگیز شده است.

در این باره شنیدیم که دلیل تعویض این دو بازیکن، خستگی مفرط آنها بوده و به همین دلیل از بازی بیرون رفتند و موضوع مصدومیت آنها صحت ندارد.

به این ترتیب هر ۲ بازیکن قادر خواهند بود در بازی حساس با سپاهان برای تیم خود بازی کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پست بحث برانگیز سروش رفیعی پس از معرفی اوسمار (عکس) دربی سکوی پرتاب مرد برزیلی در پرسپولیس

دیگر خبرها

  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • آغاز جنگ مدعیان لیگ برتر برای این ستاره (عکس)
  • خشم صلاح: اگه حرف بزنم، آتیش به پا میشه!
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • علت اصلی تعویض اورونوف مقابل آلومینیوم مشخص شد | تصویر دردناک منتشر شد
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود