Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که قرار بود تیم ملی هندبال مردان فردا به تورنمنت رومانی اعزام شود به دلیل احتمال ابتلا به کرونا این سفر لغو شد.

به گزارش ایسنا، در جریان بازی دوستانه روز گذشته تیم ملی هندبال ایران با تیم ملی عراق برخی از بازیکنان تیم ایران احساس بیماری داشتند. آنها شرایط جسمی خوبی نداشتند و همین امر باعث مراجعه آنها به بیمارستان شد که در نهایت احتمال ابتلای بازیکنان تیم ملی کشورمان به کرونا شدت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته قابل توجه این است که همه بازیکنان کشورمان شب گذشته تست کرونا دادند و همه تست‌ها منفی اعلام شد.

قرار بود تیم ملی هندبال کشورمان صبح فردا جهت حضور در تورنمنت رومانی راهی این کشور شود اما با توجه به این اتفاق به میزبان اعلام شد که این سفر لغو خواهد شد.

همچنین اردوی تیم ملی عصر امروز نیز با توجه به شرایط جسمی بازیکنان برگزار نشد و بازیکنان امروز و فردا استراحت دارند و اگر شرایط آنها خوب شود اردو از روز چهارشنبه آغاز می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي هندبال بزرگسالان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۵۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان خوش غفور در رومانی به خطر افتاد!

به گزارش "ورزش سه"، در چهارمین بازی از سری دیدارهای رده‌بندی لیگ برتر والیبال رومانی تیم دینامو بخارست توانست با نتیجه سه بر صفر از سد راپید بخارست بگذرد.

در این دیدار دینامو بخارست ست‌های بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 20، 25 بر 18 و 25 بر 22 برنده شد تا سری رقابت دو تیم دو بر دو مساوی شود و جدال پنجم تیم سوم لیگ رومانی را مشخص کند.

در این بازی امیر غفور قطر پاسور ایرانی تیم راپید بخارست شانزده امتیاز برای تیمش کسب کرد و علی‌اصغر مجرد، سرعتی‌زن این تیم، به دلیل مصدومیت برای تیمش بازی نکرد. محمد بربست قطر پاسور دینامو نیز روی نیمکت حضور داشت.

تیمی که رتبه سوم را به دست بیاورد سهمیه کاپ اروپا را به دست خواهد آورد.

دیگر خبرها

  • تمرین مشترک ملی‌پوشان ووشو با چینی‌ها
  • پایان خوش غفور در رومانی به خطر افتاد!
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • احتمال وقوع بارش‌های جدید در استان یزد
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید