Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – *بازی استقلال مقابل شهرخودرو را چطور دیدید

_به نظر من وقتی می شود به این زیبایی میتوان روان بازی کرد و برد چرا همیشه اینچنین نباشیم. حسینی با چند عکس العمل عالی نشان داد اعتماد کادر فنی به او بی دلیل نیست ، البته حسینی همچنان باید روی بازی با پایش مطمئنتر نشان دهد.جعفر سلمانی هم بی شک از بهترینهای این روزهای استقلال به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با یک گل و یک پاس گل و نیز نفوذها و حضور مداوم در یک سوم دفاعی حریف چهره ای فراتر از حد تصور به نمایش گذاشت زبیر نیک نفس هم خیال مهدی پور را از پشت سرش راحت کرده.ضربات ایستگاهی او بهتر از همیشه در نقطه مورد درخواست مهاجمان فرود می آید و  پاسهای رو به جلو و در عمق دفاع حریف ، یادآور روزهای طلایی داشتن یک بازیگردان تمام عیار است .

*درباره مهاجمان استقلال چه نظری دارید

-از ابتدای بازی معتقد بودم فرم بازی هردو مهاجم نوک تیم شبیه به هم است اما رفته رفته فرهاد نشان داد در حضور این دو مهاجم نوک ، هدفی خاصی در سر دارد ، آرمان که با حضورش در زمین پاداش گل زیبا و دقیقه آخری دیدار حذفی را گرفت اما این دو با بازی خوبشان در کنار یکدیگر ما را به داشتن یک زوج خوب و مکمل عالی امیدوار کردند .حسن دیگر بازی استقلال مقابل شهرخودرو ، باز شدن پای ژستد به گل بود که آنرا به فال نیک می گیریم و در ادامه منتظر گلهای زیبای او هستیم.

*نقش مجیدی در این موفقیت ها چقدر است

-فرهاد این روزها فشار زیادی را متحمل می کند اما تیم بسیار خوبی را ساخته و استقلال را به شرایط عادی بازگردانده است. به اعتقاد من تاکتیک‌های فرهاد مجیدی خوب جواب می دهد و مهره چینی او در طول ۹۰ دقیقه بسیار زیرکانه است. استقلال شایسته ترین تیم لیگ برای قهرمانی است به شرطی که قدر داشته هایش را بیشتر و بهتر بداند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۵۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فرهاد مجیدی که چندی پیش از اتحاد کلباء امارات جدا شد، این روزها در دبی حضور دارد و شایعات زیادی در خصوص تیم آینده او به گوش می‌رسد. سرمربی سابق استقلال علی‌رغم چند پیشنهاد داخلی فعلا تمایلی نسبت به بازگشت به فوتبال ایران نشان نداده و احتمالا می‌خواهد به کارش در امارات ادامه دهد.

مجیدی دیشب (پنجشنبه) تصویری همراه با فرزند خود امیربردیا در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899644

دیگر خبرها

  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی