Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@19:17:05 GMT

قیمت جدید انواع برنج ایرانی در میادین

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۹۵۷۱۳

قیمت جدید انواع برنج ایرانی در میادین میوه و تره بار تهران اعلام شد. ناطقان: بنابر اعلام سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار تهران، مرغوب‌ترین برنج ایرانی شامل انواع برنج دمسیاه، طارم اصل و هاشمی با قیمت هر کیلوگرم ۵۵,۵۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار قیمت‌گذاری شده است.

بر اساس این گزارش، هر کیلوگرم برنج دودی پُرمحصول ۴۷ هزار تومان، برنج قهوه‌ای ۴۵ هزار تومان، برنج فجر ۴۴ هزار تومان، برنج شیرودی ۳۹ هزار تومان، برنج معطر ایرانی ۳۸ هزار تومان و برنج ندا ۳۷ هزار تومان در میادین عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هر کیلوگرم برنج نیم دانه معطر ۲۹,۹۰۰ تومان و برنج نیمدانه پُرمحصول ۲۴ هزار تومان در میادین به فروش می‌رسد، ضمن اینکه قیمت هر کیلوگرم برنج تنظیم بازار پاکستانی ۲۰۵۰۰ تومان، هندی ۱۸,۵۰۰ تومان و تایلندی ۱۲,۵۰۰ تومان تعیین شده است. منبع: مهر برچسب ها: قیمت جدید ، برنج ایرانی ، میادین

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قیمت جدید برنج ایرانی میادین برنج ایرانی هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۵۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنج هندی عقب‌نشینی کرد

قیمت برنج هند به دلیل کاهش تقاضا به پایین‌ترین حد سه ماه اخیر رسید.

به گزارش ایسنا، قیمت برنج هند با توجه به کاهش تقاضا و عرضه فراوان، به پایین‌ترین سطح خود در بیش از سه ماه گذشته رسید، در حالی که قیمت‌های تایلند تا حد زیادی ثابت ماند.

رقم برنج ۵ درصد شکسته هندی ۵۲۸ تا ۵۳۶ دلار آمریکا در هر تن قیمت‌گذاری شد که از ۵۳۸ دلار آمریکا تا ۵۴۶ دلار آمریکا کاهش یافته است. قیمت‌ها در ماه گذشته به رکورد ۵۶۰ دلار آمریکا رسید.

تقاضا از سوی کشورهای آسیایی و آفریقایی بسیار ضعیف است. برخی از صادرکنندگان عوارض کمتری برای صادرات می‌پردازند و برنج را با قیمت کمتری به خریداران خارجی عرضه می‌کنند.

بر اساس گزارش رویترز، دهلی نو در آگوست ۲۰۲۳ برای کنترل قیمت برنج داخلی، ۲۰ درصد عوارض صادراتی را بر صادرات برنج نیمه جوش اعمال کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد
  • میدان‌داری شرکت‌های ایرانی در میادین نفت و گاز غرب کارون
  • قیمت انواع میوه یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین تره بار
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول