Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاتلی که با قرار وثیقه 250 هزار دلاری از زندان آزاد شده بود با باز کردن مچ بند پایش فرار کرد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از کرایم،‌ "جروم یانسی "جوان 25 ساله آمریکایی در سال 2019 میلادی به جرم قتل مردی در هتل شهر "آستین "‌تگزاس  بازداشت شد.


بنا بر اطلاعات پلیس متهم پس از دستگیری با درخواست وکیلش با قرار وثیقه 250000 پوندی از زندان آزاد شد در حالیکه با یک مچ بند پا مانیتورینگ می شد اما گزارش های پلیس نشان میدهد که او به تازگی مچ بندی که وی را مانیتورینگ می کرد باز کرده و فرار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون مارشال ایالات متحده "براندون فیلا" در این باره  گفت: این متهم  ملزم به پوشیدن مانیتور مچ پا بود که اخیراً آن رابازکرده تا بتواند فرار کند.


"فیلا " اضافه کرد: «او این آزادی پیش از محاکمه را در حالی که در حال گذراندن مراحل رسیدگی به اتهامات این قتل بود، نقض کرده از این رو تحت تعقیب ماموران پلیس است.با فرار این مجرم  ما از مردم خواسته ایم تا در صورت داشتن اطلاعاتی از مجرم فراری با اداره پلیس تماس بگیرند.


به گفته سخنگوی پلیس، خالکوبی روی گردن مجرم ، خالکوبی های متعدد روی بازوی چپ و بازوی راست او، و همچنین یک خالکوبی روی پیشانی خود دارد که بین چشمانش قرار گرفته و می تواند سریعتر باعث دستگیری اش شود.

انتهای پیام/

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۵۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با قیمت 124 دلار وارد بازار چین می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، مانیتور جدید شیائومی ردمی G27Q 2025 که با شماره مدل P27QCA-RG در چین رونمایی شده است، دارای نمایشگر ۲۷ اینچی IPS با رزولوشن ۱۴۴۰ * ۲۵۶۰ پیکسلی و نرخ نوسازی ۱۸۵ هرتز است و از بدنه باریک و سبک بهره می‌برد، این مانیتور صد درصد طیف رنگی sRGB را پوشش می‌دهد.

مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با گزینه‌های اتصال DisplayPort (DP)، یک پورت USB-C چند منظوره، DPI 4، جک صدا ۳.۵ میلی‌متر و پورت HDMI ارائه می‌شود، زمان پاسخ‌دهی مانیتور یک میلی‌ثانیه است و ۹۵ درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

قیمت مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 124 دلار ارزیابی شده است، این محصول با سه سال گارانتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه جهانی این مانیتور در دسترس قرار نگرفته است.

کد خبر 749335

دیگر خبرها

  • فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی
  • قاتل سریالی در دام پلیس| او قربانیایش را در بزرگراه رها می‌کرد
  • مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟
  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد
  • ماجرای تیراندازی در الهیه تهران چه بود؟
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب