Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات مدیره تراکتور اعلام کرد به جز پرونده اروین پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه به خاطر بدهی به دو خارجی دیگر هم بسته است.

به گزارش مشرق، هوشنگ نصیرزاده، عضو هیات مدیره تراکتور پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه به دلیل بدهی به اوکاچا حمزویی توضیحاتی به شرح زیر ارائه کرد: تراکتور فقط و فقط به آروین و حمزویی و فورچونه خارجی‌های قبلی بدهی دارد که تمام این بدهای به گفته امور مالی باشگاه تا قبل از نقل و انتقالات نیم فصل پرداخت می‌شود تا تیم بتواند ترمیم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنجره تراکتور را حمزویی الان نبسته بلکه قبل از او اروین بعد از یارگیری اول فصل بسته بود. باشگاه الان فقط سه خارجی  مدعی دارد که رای گرفتند. اروین و حمزویی که مبلغ آنها کم است و فورچونه که مبلغ وی بیشتر از آنها است. غیر از این سه پرونده که پنجره را بسته‌اند تراکتور دیگر پرونده باز و بدهی خارجی ندارد. شنیدم در استانبول تا ۱۰ روز دیگر همه را پرداخت می‌کنند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت نقل و انتقالات بدهی تراکتور هوشنگ نصیرزاده استانبول خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۶۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین الملل راهکار اصلی تثبیت بازار مرغ

علی ابراهیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به سیاست افزایش جوجه ریزی ها و تولید مرغ، گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین‌المللی راهکار اصلی تنظیم و تثبیت بازار مرغ محسوب می شود.

به گفته او، تولید محصول با کیفیت، ایفای به موقع تعهدات و پایداری حضور از عوامل حفظ بازار های صادراتی است.

ابراهیمی با بیان اینکه پتانسیل صادرات حداقل ۲۰۰ هزارتن مرغ در سال وجود دارد، افزود: بنابر برنامه ای که وزارت جهاد دنبال می کند، صادرات مرغ موثرترین راهکار برای پایداری تولید و بالانگه داشتن جوجه ریزی محسوب می شود.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی ادامه داد: علی رغم آنکه قیمت تمام شده هرکیلو مرغ زنده بالای ۶۵ هزارتومان است، اما در شرایط کنونی مرغداران در فروش هرکیلو مرغ بیش از ۱۰ هزارتومان متضرر هستند.

او با بیان اینکه خرید حمایتی توسط پشتیبانی امور دام راهکار مقطعی تنظیم بازار است، گفت: بنده معتقدم که مرغ های جمع آوری شده توسط پشتیبانی امور دام در مقطعی باید به بازار عرضه شود که براین اساس بازار دائمی صادرات با پویا ساختن تولید داخل، عاملی قطعی در توسعه زنجیره تولید و تأمین مرغ برای کشورهای همسایه خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین الملل راهکار اصلی تثبیت بازار مرغ
  • کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا قاچاق در ورزنه
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • توصیه سرمربی خارجی که به ایران آمد؛ هرگز اینگونه ازدواج نکن!
  • سد بزرگ ذوبی‌ها مقابل ستاره خارجی تراکتور!
  • آدینه با داستان/ چی از آسمان افتاد؟!
  • عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان رونمایی شد
  • ساخت عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان تمام شد
  • خواهرخوانده اصفهان میزبان عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان