Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی با حضور معاون وزیر صمت، رضا صفاری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عصر یکشنبه در مراسمی با حضور علی رسولیان معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، پیله فروش معاون اقتصادی استانداری، رضا افضلی رئیس سازمان صمت، مهدی عبدیان رئیس اتاحادیه صادرکنندگان استان، مدیران واحدهای صنعتی در سالن اجتماعات سازمان صمت استان، رضا صفاری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم از خدمات 5 ساله حمیدرضا خانپور مدیرعامل سابق نیز قدردانی شد.

رضا صفاری در این مراسم گفت: اسنان قزوین به دلیل وجود زیرساختها، نزدیکی به پایتخت و بازارهای مصرف، نیروی انسانی متخصص و ماهر و نیز واگذاری زمین های مناسب جذابیت زیادی برای سرمایه گذاران دارد و تلاش می کنیم با تسهیل و روان سازی امور این استقبال را پاسخگو باشیم.

وی اظهارداشت: رویکرد ما در مدیریت جدید این است که شهرک های تقاضا محور و صنایع کوچک را توسعه دهیم و از دانش خوبی که در شهرک ها شکل گرفته بخوبی بهره برداری کنیم.

صفاری تصریح کرد: با همکاری سازمان صمت و تیم اقتصادی استانداری برنامه های خود را جلو خواهیم برد وبرای موفقیت در کارها از تجربه دیگران هم استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل جدید شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین با اشاره به فرازی از بیانات مقام معظم رهبری یادآورشد: تلاش مجاهدانه،عالمانه و کار جهادی در اقتصاد مهم است و ما هم تلاش می کنیم با شیوه های عالمانه و بهره گیری از روشهای اصولی و منطقی برای شکوفایی اقتصاد اقدام کنیم.

رضا صفاری که بیش از 15 سال سابقه فعالیت در شرکت شهرک های صنعتی استان را دارد در مسئولیت های معاون صنایع کوچک شهرک های صنعتی استان، مدیر شهرک صنعتی لیا، مدیر عامل شرکت کاشی و سرامیک سرام آرا و مدیر عامل شرکت کاشی الوند نیز فعالیت کرده است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرک های صنعتی قزوین رضا صفاری مدیرعامل جدید شرکت شهرک صنعتی استان قزوین شهرک های صنعتی استان رضا صفاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۶۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه کار در این دانشگاه گفت: در این نمایشگاه از سوی ۲۰ شرکت تعداد ۲۵۰ موقعیت شغلی معرفی شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، علیرضا رهایی رئیس دانشگاه امیرکبیر با اشاره به برگزاری نمایشگاه کار در این دانشگاه گفت: در این نمایشگاه 20 شرکت حاضر هستند و از سوی آن‌ها 250 موقعیت شغلی ارائه شده است.

حمایت 3.5 میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از پایان‌نامه‌های صنعتی

وی یکی از مهمترین مسائل جوانان به ویژه دانش آموختگان دانشگاه‌ها را موضوع اشتغال دانست و افزود: از این رو از 6 ماه قبل مقدمات برگزاری نمایشگاه کار با رویکرد اشتغال فراهم شد و هدف از این اقدام آن است که مجموعه‌ها و شرکت‌هایی که با مباحث فنی و مهندسی در ارتباط هستند دعوت شوند و با معرفی توانمندی خود، ظرفیت‌های اشتغال زایی خود را برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان چه در حین تحصیل و چه پس از فراغت از تحصیل ارائه دهند.

رهایی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر را در حوزه‌هایی چون نفت، گاز، صنایع هوایی و غذایی دانست و گفت: این شرکت‌ها 250 زمینه شغلی را در این نمایشگاه مطرح کردند و علاقه‌مندان با حضور در این نمایشگاه می‌توانند نسبت به ثبت نام برای اشتغال در این شرکت‌ها اقدام کنند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در خصوص ارتباط این نمایشگاه با پلتفرم اشتغال و ارتباط با صنعت این دانشگاه با تاکید بر اینکه نمایشگاه کار مکمل پلتفرم ارتباط با صنعت است یادآور شد: هدف از این نمایشگاه ایجاد ارتباط مناسب دانشگاه با صنعت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال