Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست یکی از اولویت‌های درحال پیگیری سازمان را موضوع احراز شهادت محیط بانان ذکر کرد و گفت: امیدواریم با استفاده از قوانین و حمایت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در رفع دغدغه آنان به نتایج مطلوب برسیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، علی سلاجقه در دیدار روز گذشته خود با امیرحسین قاضی‌زاده، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران که در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت نیروهای محیط بانی در کشور، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های در حال پیگیری سازمان حفاظت محیط زیست موضوع احراز شهادت محیط‌بانان است تا امکان بهره‌مندی خانواده از حمایت‌های قانونی منظور شده برای خانواده شهدا فراهم شود و امیدواریم با تعاملات بیشتر شاهد به نتیجه رسیدن آن باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه حفاظت از تنوع زیستی و حیات وحش و پیشگیری از تخریب محیط زیست از جمله وظایفی است که در حال حاضر با حدود ۷۰۰۰ نیرو در سازمان حفاظت محیط زیست انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: قریب نیمی از این تعداد در بخش محیط بانی فعالیت می‌کنند که امیدواریم با استفاده از قوانین و حمایت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در رفع دغدغه آنان به نتایج مطلوب برسیم.

در این نشست، سرهنگ جمشید محبت‌خانی، مشاور انتظامی رئیس سازمان و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست و رضا فرخی زاده، مشاور امور ایثارگران سازمان حفاظت محیط زیست به ارائه گزارش و پیشنهادهای خود درباره محیط‌بانان و جامعه ایثارگری پرداختند.

کد خبر 544598

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان محیط زیست لایحه حمایت از محیط بانان شهادت محیط بانان حقوق محیط بانان علی سلاجقه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان حفاظت محیط زیست امور ایثارگران محیط بانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۶۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلاجقه: تاکنون ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری شده است

علی سلاجقه روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت درباره حقابه هیرمند به خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌هایی که با هیات حاکمه افغانستان درباره حقابه هیرمند داشته‌ایم، حدود ۶۰ میلیون مترمکعب رهاسازی آب شده است.

وی تصریح کرد: از طرفی بارش‌های مناسب و سیلاب‌ها هم در منطقه به ما کمک می‌کند تا تالاب هامون شرایط بهتری یابد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اضافه کرد: با نگاهی به اطراف سازه سد کمالخان متوجه مسیر‌هایی برای انحراف به بیابان گودزره شدیم و امید است بتوانیم با توافق هیات حاکمه افغانستان مسدود کنیم چرا که وضعیت تالاب‌ها مناسب‌تر خواهد شد.

سلاجقه یادآورشد: مرطوب سازی دریاچه هامون یکی از موضوعات مهم است و تاکنون ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری شده است.

وی درباره نظارت سازمان محیط زیست برای کاهش پلاستیک‌ها گفت: روی موضوع کاهش پلاستیک‌های زیر ۲۵ میکرون کاملا نظارت می‌کنیم و در این زمینه با تمام روسای شرکت‌های اصلی جلسه برگزار شده است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درباره ژن توله یوز هم گفت: یکی از راه‌های تکثیر در موضوع حیات وحش استفاده از مسائل سلولی و مولکولی است که ژن توله یوز در بخش رویان ذخیره شده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • حدود ۵۰ درصد تالاب هامون آب‌گیری شد
  • طالبان حق‌آبه هیرمند را رهاسازی کرد | ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری شد
  • سلاجقه: تاکنون ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری شده است
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»
  • جنبه‌های شرعی حفاظت از محیط زیست به مردم بازگو شود
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»