Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا مطیع شامگاه یکشنبه در جلسه شورای راهبردی جمعیت در خصوص آمار ثبت وقایع چهارگانه حیاتی اظهار کرد: تعداد موالید در هشت ماهه نخست سال ۱۴۰۰ در استان گلستان ۲۱ هزار و ۶۳۰ نفر بوده، در حالی که این آمار در هشت ماهه سال گذشته ۲۱ هزار و ۳۳۷ نفر بوده است.

وی از رشد منفی ولادت در سال جاری نسبت به سنوات قبل خبرداد و افزود: هرچند نرخ ولادت در گلستان منفی بوده اما در هشت ماهه نخست ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ رشد داشته است.

مدیرکل ثبت احوال گلستان توضیح داد: آمار موالید در شهرستان های علی آبادکتول، کلاله، گنبد، گرگان و گالیکش مثبت و در بقیه شهرهای استان منفی است.

مطبع اذعان کرد: با توجه وجود بیماری منحوس کرونا آمار مرگ و میر در استان ما هم مثل اکثر مناطق کشور افزایشی بوده و در طول مدت هشت ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۷ درصدی داشته است.

وی ادامه داد: میانگین طول عمر در استان گلستان ۶۳.۱ و این آمار در کشور ۶۶ سال است.

مطیع از روند افزایشی ۳.۵ درصدی آمار ازدواج در استان خبرداد و افزود: در این مدت ۱۸ هزار و ۲۳۴ ازدواج به ثبت رسیده و این در حالی است که آمار ازدواج سال گذشته در مدت مشابه ۱۰ هزار و ۸۵ نفر بوده است.

وی بیان کرد: آمار ازدواج در شهرهای آزادشهر، بندرترکمن، علی آباد، گالیکش و گرگان منفی و در دیگر شهرهای استان مثبت است.

مدیر کل ثبت احوال گلستان تصریح کرد: آمار طلاق در هشت ماهه نخست سال ۱۴۰۰، حدود ۸.۱ درصد بوده که نسبت به مدت مشابه در سال گدشته افزایش داشته است.

مطیع آمار طلاق ثبت شده در هشت ماهه نخست امسال را دو هزار و ۹۷۳ و آمار مدت مشابه سال گذشته را دو هزار و ۷۴۹ نفر اعلام کرد.

وی بیشترین اسامی پسری که گلستانی ها برای فرزندان خود برگزیدند را نام های محمد، امیرعلی، علی و آریا و بیشترین اسامی دختران را فاطمه، فاطمه زهرا، یسنا، زهرا و ثنا نام برد.

مدیرکل ثبت احوال گلستان با بیان اینکه نرخ رشد جمعیت در کشور ۱.۶ و در استان ما ۱.۹ درصد است، افزود: حال حاضر ۱۰.۵ درصد جمعیت کشور کهنسال هستند که اگر هر چه سریع تر مشکل رشد جمعیت حل نشود تا سال ۱۴۳۰ بیش از ۳۰ درصد جمعیت کشور پیر خواهند بود که معضلات زیادی را به همراه دارد.

کد خبر 5384864

منبع: مهر

کلیدواژه: ثبت احوال گرگان ولادت طلاق بوشهر ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه بارش برف کرمانشاه آمار کرونا گرگان قاسم سلیمانی سانحه تصادف واکسن کرونا آتش سوزی 9 دی لیگ برتر فوتبال ایران برف روبی هشت ماهه نخست سال گذشته مدت مشابه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۶۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به آمار بازی جذاب؛آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار»

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال آلومینیوم روز جمعه ۷ اردیبهشت و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از تیم پرسپولیس میزبانی کرد که این دیدار در وقت‌های قانونی و اضافه با نتیجه پُر گل ۴ بر ۴ به پایان رسید تا علاوه بر ثبت پُرگل ترین تساوی تاریخ پرسپولیس، پیروز بازی در ضربات پنالتی مشخص شود. در پنالتی‌ها هم احمد گوهری دروازه آلومینیوم درخشش خوبی داشت و توانست دو ضربه دانیال اسماعیلی فر و وحید امیری را مهار کند در مقابل آلومینیومی‌ها تنها یک ضربه خود را از دست دادند تا در مجموع این تیم با نتیجه ۶ بر ۵ راهی مرحله یک چهار نهایی شود.

در سه فصل اخیر پرسپولیس و آلومینیوم دو بار به مصاف هم رفتند که هر دو پیروزی از آن تیم آلومینیوم بود و سرخ‌ها به ترتیب در مراحل نیمه نهایی و یک هشتم نهایی توسط نماینده استان مرکزی از جام حذفی کنار رفتند.

نکته جالب دیگر این است که «اوسمار ویه‌را» سرمربی برزیلی پرسپولیس در لیگ برتر و در هفته شانزدهم نیز در اراک مغلوب آلومینیوم شد و حالا دومین شکست خود را برابر این تیم تجربه کرد. پرسپولیس که با هدایت اوسمار نتایج خیلی خوبی را بدست آورده است در مجموع دیدارهای نیم فصل دوم و جام حذفی هفت بار دروازه خود را باز شده دیده که آمار تیم آلومینیوم از این ۷ گل، ۵ گل بوده است.

طبق اعلام سایت‌های آماری پرسپولیس در این بازی به جز امید گل در ضربات ایستگاهی که از آلومینیوم بهتر بود در سایر موارد آمار ضعیف‌تری نسبت به میزبان خود داشته است.

امید به گل

آلومینیوم ۵۵/‌‬ ۱ - پرسپولیس ۲۳/‌‬ ۱

امید گل در جریان بازی

آلومینیوم ۱۹/‌‬ ۱ - پرسپولیس ۷۰/‌‬ ۰

امید گل در ضربات ایستگاهی

آلومینیوم ۳۶/‌‬ ۰ - پرسپولیس ۵۳/‌‬ ۰

مجموع شوت (اعداد داخل پرانتز شوت‌های در چارچوب است)

آلومینیوم ۲۲ (۱۰) - پرسپولیس ۱۳ (۷)

مالکیت توپ

آلومینیوم %۵۳ - پرسپولیس %۴۷

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد
  • نگاهی به آمار بازی جذاب؛آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار»
  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • روند افزایشی دما در سمنان
  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!
  • دمای روزانه در لرستان روند افزایشی دارد