Web Analytics Made Easy - Statcounter

یداله مالمیر روز یکشنبه  در دومین نشست هماهنگی برگزاری همایش نقش فعالان اقتصادی در مسوولیت های اجتماعی با اشاره به نقش بخش خصوصی در کاهش مشکلات حوزه بهداشت و درمان‌ ، هدف از برگزاری اینگونه نشست ها را تقویت مشارکت های اجتماعی با استفاده از شناسایی و جهت دهی به ظرفیت های خیرین سلامت ذکر کرد.

وی تصریح کرد: تعامل و همکاری هرچه بیشتر میان نهادهای دولتی و غیردولتی البرز ، فرهنگ تشویق و ترغیب آحاد مردم برای مشارکت در گسترش فعالیت خیرخواهانه در حوزه سلامت را درپی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نایب رییس اتاق بازرگانی البرز با تاکید بر گسترش همکاری اتاق بازرگانی البرز و خیرین حوزه سلامت در بهبود خدمات بهداشتی و درمانی گفت: در این راستا ضروری است خدمت رسانی ها به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر بستری در بیمارستان ها مورد توجه خاص قرار گیرد.

وی بر ضرورت همکاری خیرین  حوزه سلامت به ویژه در شرایط کرونایی تاکید کرد و افزود: هیچ دولتی به تنهایی نمی تواند در تامین زیرساخت های حوزه سلامت قدم بر دارد و در این راستا مشارکت خیرین بخش خصوصی در کاهش مشکلات بهداشتی و درمانی بسیار موثر است.

مالمیر با اشاره به گستردگی کار در حوزه سلامت گفت: مشارکت تمامی گروه ها و سازمان های مردم نهاد و حضور شایسته فعالان بخش خصوصی درحوزه سلامت بستر مناسبی را برای احداث بیمارستان های جدید و خرید تجهیزات پزشکی فراهم می آورد.

وی برنامه ریزی برای دعوت از خیرین در همایش نقش فعالان اقتصادی در مسوولیت های اجتماعی در حوزه سلامت استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: در البرز  مقدمات برپایی همایشی  در این زمینه تا کمتر از یک ماه دیگر  فراهم شده است.

استان البرز دارای سه هزارو ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی  است.

برچسب‌ها سلامت البرز اقتصادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلامت البرز اقتصادی سلامت البرز اقتصادی حوزه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۶۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد

آفتاب‌‌نیوز :

"سید احمد زرهانی" روز یکشنبه در نشست شورای اقامه نماز استان البرز افزود: در این آیین‌نامه ۱۹ دستگاه وظایف، تکالیف و مسوولیت‌های جدیدی پیدا کرده اند.

وی، البرز را مرکز تلاقی فرهنگ‌ها و قومیت‌ها دانست و گفت: اجرای اهداف ستاد در این استان در کل کشور موثر است.

زرهانی تدوین سند راهبردی نماز در کشور را مورد اشاره قرار داد و خواستار اجرای برش استانی آن شد.

وی، همچنین اهتمام و اقدامات استاندار البرز را در راستای ترویج نماز و اجرای اهداف ستاد را مورد تقدیر قرار داد و گفت: بر این باور هستم استاندارانی که نگرش و دغدغه‌های فرهنگی دارند در اجرا نیز موفق‌تر هستند.

زرهانی با بیان اینکه ارزیابی عملکرد ستاد کل و شورا‌های استان‌ها مورد تاکید رییس جمهور است، افزود: انتظار می‌رود شهرداری‌ها در جهت ایجاد بستر‌های ترویج نماز همراهی بیشتری داشته باشند.

وی همراهی نماینده ولی فقیه در استان البرز و ائمه معزز جمعه و جماعات را عاملی مهم در نیل به اهداف ستاد اقامه نماز دانست و تاکید کرد حضور بزرگان استان در نماز‌های جماعت ادارات و مدارس تاثیر بسزایی در شوق افراد به خواندن نماز بویژه جماعت دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • حملات ضدفرهنگی پدافند شایسته می‌طلبد
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است