Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با توجه به لزوم بهره مندی تأسیسات حیاتی و مهم کشوری به ارتباط پایدار مخابراتی، پس از اجرای توسعه شبکه فیبر نوری پشت پیان به قلعه خواجه به طول ۵۰ کیلومتر و ایجاد یک مسیر انحرافی به طول تقریبی یک کیلومتر، سد شهید عباسپور مسجد سلیمان به شبکه ارتباطی و مخابراتی فیبر نوری متصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با نصب تجهیزات انتقال به روز در سد شهید عباسپور، بستر لازم جهت توسعه‌های ارتباطی و مخابراتی و همچنین ارتقا به تکنولوژی بالاتر شبکه سیار میسر شد تا در آینده نزدیک کارکنان سد شهید عباسپور و ساکنین روستا‌های اطراف از این تکنولوژی به روز بهره خواهند برد.

همچنین با راه اندازی این تجهیزات، پهنای باند لازم جهت سرویس اینترنت فراهم شد که از سوی فناوری اطلاعات سد شهید عباسپور جذب و مورد بهره برداری قرار گرفت.

تقویت شبکه ارتباطی همراه اول در بندر امام خمینی (ره)

فلاح زاده همچنین از نصب تجهیزات فنی و افزایش تکنولوژی بر روی دکل پتروشیمی رازی، و توسعه و ارتقا شبکه ارتباطی همراه اول در شهرستان بندر امام خمینی (ره) خبر داد.

او گفت: به منظور توسعه و پایداری شبکه ارتباطی همراه اول و رفع مشکلات پوشش آنتن دهی به منظور استفاده بهینه شهروندان و ارائه شبکه همراه پرسرعت و با کیفیت در جهت رفع نیاز‌ها و جلب رضایت مندی مشترکان در شرکت پتروشیمی رازی و مناطق پیرامون این شرکت، تجهیزات فنی و تکنولوژی نسل چهارم بر روی این دکل همراه نصب و راه اندازی شد.

بر اساس این گزارش با تلاش کارشناسان فنی حوزه معاونت سیار مخابرات منطقه خوزستان، اجرای این عملیات در ادامه پروژه توسعه شبکه همراه اول و با نصب و راه اندازی تجهیزات فنی و تکنولوژی پر سرعت نسل ۴ بر روی سایت پتروشیمی رازی بندر امام خمینی (ره) ضمن توسعه و افزایش پوشش آنتن دهی در شهرستان بندر امام خمینی (ره) این سایت زیر پوشش شبکه پرسرعت همراه اول قرار گرفت و مشترکان ضمن دریافت خدمات شبکه‌ای مطلوب و باکیفیت، از تبادل اطلاعات دیتایی همراه اول با سرعت بیشتری بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مخابرات خوزستان شبکه ارتباطی سد شهید عباسپور بندر امام خمینی شبکه ارتباطی راه اندازی همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۶۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ نگین درخشان صنعت گاز در دولت سیزدهم

شانا _ گروه فیلم: احداث و راه‌اندازی ۱۲ ایستگاه تقویت فشار گاز در دولت سیزدهم تنها گوشه‌ای از عملکرد درخشان صنعت گاز و شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران است که در نوع خود نصابی بی‌بدیل به شمار می‌رود.

دریافت 29 MB

ظرفیت‌های سرشار سازندگان و پیمانکاران داخلی با حمایت دولت نقطه عطفی در شکوفایی و خودباوری مهندسان ایرانی است که نتیجه آن داخلی‌سازی پیچیده‌ترین تجهیزات با انتقال فناوری از کشورهای اروپایی است.

ساخت و راه‌اندازی توربوکمپرسورهای ایرانی، سیستم کنترل و تجهیزات ابزاردقیق با توان و بازدهی بالاتر از نمونه‌های خارجی، ایران و صنعت گاز کشور را در بالاترین نقطه این صنعت مهم می‌نشاند و با این اقدام‌ها، بی‌شک شعار «گاز محور توسعه» بیش‌از پیش محقق خواهد شد.

تأسیسات تقویت فشار گاز شهید باقری (خورموج)، شهید محمد اخلاقی (آب‌پخش)، شهید رفیعی‌راد (آرادان)، شهید سیف الاسلامی (نورآباد)، پل کله، شهید قربانی مطلق (دهشیر)، شهید فولادی اردستان، برادران شهید هلیسائی (دوراهان)، شهید راهبر بستک، ارسنجان، خیرگو و شهید کبیری (لامرد)؛ ۱۲ نگین درخشانی است که در دولت سیزدهم از سوی صنعت گاز تقدیم شده است.

دیگر خبرها

  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • تقدیر شهردار گناباد از مجموعه مدرسه فنی حرفه ای شهید عباسپور
  • آمریکا مانع صدور گواهی تجهیزات مخابراتی توسط هواوی می‌شود
  • «شبکه ملی ساخت سریع فناوری‌های راهبردی» راه اندازی شد
  • ۱۲ نگین درخشان صنعت گاز در دولت سیزدهم
  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • هدف گذاری شیلات گیلان بر روی توسعه آبزی پروری با تکنولوژی‌های برتر
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان
  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود