Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،میثم حجتی پور مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر بر اساس آمار سیستم جامع الکترونیکی بیمه تأمین اجتماعی استان کرمانشاه بیش از ۹۴ درصد نسخه‌نویسی‌ها به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

او افزود: به دلیل برخی از مشکلاتی که ممکن است در شرایط خاص به وجود بیاید مثل قطعی برق، قطعی سیستم نسخه‌نویسی الکترونیکی و شرایط اضطراری تا سقف ۲۰ درصد امکان نسخه‌نویسی کاغذی نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه اظهار داشت: از سال گذشته و با آغاز نسخه نویسی الکترونیک تاکنون دفترچه بیمه تأمین‌اجتماعی جدید در کرمانشاه صادر نشده است.

حجتی پور بیان داشت: در شرایط اضطراری که پزشک امکان نوشتن نسخه الکترونیکی را نداشته باشد در برگه‌ای نسخه بیمار به همراه کد ملی نوشته می‌شود که این برگه حکم همان برگه دفترچه بیمه تأمین‌اجتماعی را دارد.

او در خصوص نسخه‌نویسی الکترونیکی در استان کرمانشاه، ادامه داد: اگر این شیوه به صورت درست انجام گیرد سرعت نسخه‌نویسی، سلامت نسخه از نظر فیزیکی، حل مشکلات مربوط به ناخوانا بودن نسخ درمان، جلوگیری از نسخه تکراری و عدم استفاده از دارو‌هایی که همپوشانی دارند بر طرف می‌شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به رضایت بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه از طرح نسخه‌نویسی الکترونیکی، گفت: با توجه به تازه بودن اجرای این طرح هنوز به طور کامل مورد استقبال بیمه‌شدگان قرار نگرفته، اما با اجرای صحیح آن به مرور زمان و با نمایان شدن نکات مثبت قطعاً رضایت بیماران را در پی دارد.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین اجتماعی الکترونیکی تأمین اجتماعی استان کرمانشاه نسخه نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۶۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تأمین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تأمین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت.

وی افزود: یک بازنشستۀ دارای همسر و یک فرزند حداقل حقوق بالای ۱۰ میلیون تومان خواهد شد.

سخنگوی دولت ادامه داد: برای سایر سطوح ۲۲ درصد به اضافه عدد ثابتی که معمول هر سال بود در هیئت‌وزیران تصویب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجربه تلخ بیماران از نسخه الکترونیکی
  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • بهادری جهرمی: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • بهادری جهرمی: حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تأمین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت
  • فراهم شدن امکان نامنویسی غیرحضوری افراد تبعی بیمه‌شده و مستمری‌بگیر اصلی
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید