Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@06:46:52 GMT

کونته: فکر نیمکت‌نشینی هری کین هم دشوار است

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۹۶۵۹۱

کونته: فکر نیمکت‌نشینی هری کین هم دشوار است

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی از رویکرد تیمش در دیدار مقابل کریستال پالاس رضایت دارد.

به گزارش "ورزش سه"، روزهای شیرین تاتنهام زیر نظر آنتونیو کونته ادامه دارد و آنها امروز با ارائه نمایشی درخشان با سه گل از سد کریستال پالاس گذشته و علیرغم سه بازی عقب افتاده در رتبه پنجم جدول قرار گرفتند. آنتونیو کونته در پایان این مسابقه از عملکرد بازیکنان اسپرز در این دیدار تمجید کرده و البته مدعی شد همه چیز ممکن است در عرض مدت کوتاهی تغییر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آنتونیو کونته گفت: "بعد از این بازی نکات مثبت زیادی در تیم رخ داد، اما باید بدانیم که در عرض دو روز همه چیز می تواند تغییر کند و هنوز مسیر زیادی برای پیشرفت وجود دارد. بسته نگه داشتن دروازه همیشه مهم است، اما در عین حال زدن سه گل توسط مهاجمان تاننهام نیز نکته ای مثبت است.

 

 

من سعی کردم به هری کین و سون هیونگ مین استراحت بدهم، به خصوص هری کیین که در همه مسابقات بازی می کند، اما او بازیکن مهمی بوده و حتی تصور قرار دادن هری کین روی نیمکت نیز دشوار است. این سه امتیاز برای تاتنهام خیلی مهم بود. ما بازی را کمی کند شروع کردیم، اما پس از آن فرصت هایی برای گلزنی به دست آورده و گل های اول و دوم را به ثمر رساندیم.

 

وقتی یک بازیکن حریف کارت قرمز گرفت نیز شرایط برای ما آسان تر شد. اما با وجود این گاهی اوقات تیم های من در در دوران حرفه ایم علیرغم 10 نفره شدن حریف مغلوب شدده اند و امشب تمرکز و دقت بازیکنان و البته رویکرد من خوب بود. عملکرد خوبی ارائه دادیم و حالا مهمترین هدف این است که خوب ریکاوری کنیم، زیرا در دو روز دیگر بازی بسیار سختی مقابل ساوتهمپتون داریم."

تاتنهام آنتونیو کونته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام آنتونیو کونته آنتونیو کونته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۶۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل مایکل آنتونیو به لیورپول (وست هم 2-2 لیورپول)

مایکل آنتونیو گل دوم وست هم را به ثمر رساند.

دانلود (4.7MB)

دیگر خبرها

  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • گل مایکل آنتونیو به لیورپول (وست هم 2-2 لیورپول)
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد