Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – میثم منیعی از بازیکنان اسبق باشگاه پاس تهران که ۵ فصل با جواد نکونام در این تیم بازی کرده و سابقه حضور در تیم استقلال را نیز در کارنامه فوتبالی‌اش دارد در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره تقابل این دو تیم و تفکرات هر دو سرمربی حرف زد. متن این پرسش و پاسخ در ادامه می‌آید.

دیدار استقلال و فولاد از نگاه شما تا چه اندازه حساس است؟

با توجه به شرایط هر دو تیم در جدول رده‌بندی قطعاً هیچ یک از دو تیم راضی به از دست دادن امتیاز نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ویژه استقلال که با نتایج رقم خورده در هفته گذشته حالا می‌خواهد فاصله اش با تیم‌های پایین تر از خودش را حفظ کرده و آن را افزایش دهد. سپاهان هم که رقیب اصلی استقلال برای قهرمانی بشمار می‌رود در هفته یازدهم باخت و این فرصت نباید از سوی استقلال از دست برود که فاصله امتیازی اش را بیشتر کند.

مصاف این دو تیم با سبک تفکرات مجیدی و نکونام را چطور پیش بینی کنید؟

هر دو تیم از نظر تفکرات تاکتیکی مربیان شان نزدیک به هم هستند و هر دو تیم بیش از هر چیز دنبال گل نخوردن در مسابقات بوده‌اند. در این دیدار تیمی برنده خواهد شد که از تک موقعیت‌هایش بهترین استفاده را ببرد. هر دو تیم با شخصیت هستند و مربیان شان دنبال خوردن گل کمتر بوده‌اند.

شرایط استقلال را در این دیدار چطور ارزیابی می‌کنید؟

قطعاً استقلال به لحاظ دفاعی وضعیت بهتری دارد چون فولاد تا اینجا ۹ گل خورده ولی استقلال فقط دو گل در ۱۱ هفته گذشته دریافت کرده. این تیم تا پیش از این مشکلاتی در امر گلزنی هم داشت که در سه بازی اخیرش در دیدار با پیکان و شهرخودرو دو برد سه بر صفر به دست آورد و تا حدی ایراداتی که از این نظر به استقلال گرفته می‌شد هم برطرف شده. فقط کافیست استقلال یک هافبک بازیساز و رابط بین خط هافبک و حمله داشته باشد که البته مهدی مهدی پور تا اینجا تا حدودی توانسته این جای خالی را پر کند.

از جواد نکونام چقدر شناخته دارید؟

جواد این فصل از ابتدا تیم را در دست نداشت و در واقع خودش فولاد را نبست. ولی همه می‌دانیم که او مربیگری اش را کنار کی‌روش استارت زد. به همین خاطر سبک فکری اش خیلی شبیه به اوست. در واقع تیم‌های نکونام پیش از هر چیز به گل نخوردن فکر می‌کنند و بعد به دنبال ضد حمله می‌روند. گرچه نکونام خودش هم مربی خلاقی است و توانایی‌هایش را در سالهای گذشته نشان داده. ولی میتوان گفت تیم فولاد در لیگ برتر شبیه ترین تیم به تیم ملی کی روش است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: میثم منیعی استقلال استقلال میثم منیعی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۶۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند

11 تیم لیگ برتری و 5 تیم از دسته های پایین تر در دور یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی حضور دارند. در این میان 7 تیم از قهرمانان گذشته جام حذفی در این مرحله حضور دارند و 3 تیم از قهرمانان گذشته، از دور مسابقات کنار رفته اند.

به گزارش طرفداری، از بین تیمهای لیگ برتری 3 تیم خوزستانی استقلال خوزستان، فولاد خوزستان و نفت آبادان در کنار نساجی مازندران و استقلال تهران از دور مسابقات جام حذفی کنار رفته اند.

از بین قهرمانان گذشته جام حذفی، سه تیم فولاد خوزستان، استقلال تهران و نساجی قائم شهر حذف شده اند و هفت تیم پرسپولیس، سپاهان، ذوب آهن، ملوان، سایپا، فجر شهید سپاسی و تراکتور هنوز در مسابقات حضور دارند.

استقلال هفت بار، فولاد خوزستان یک بار و نساجی یک بار قهرمان جام حذفی شده اند و پرسپولیس هفت بار، ذوب آهن و سپاهان چهار بار، ملوان سه بار، تراکتور دو بار و سایپا و فجر شهید سپاسی یک بار در جام حذفی ایران، عنوان قهرمانی را به دست آورده اند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • پرویز مظلومی: با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند