Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان "عباس صفدری" رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، شهادت دو تن از رزمندگان شجاع سپاه قدس در درگیری با اشرار مسلح در زاهدان را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا- در بخشی از این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

" وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

ملت بصیر و سرافراز ایران اسلامی به‌ویژه مردمان شجاع و ولایتمدار سیستان و بلوچستان، تمامی عزت و امنیت و اقتدار امروز خویش را مرهون ایثارگری‌ و فداکاریهای بزرگ مردانی می دانند که مفتخر به  سربازی ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مد ظله العالی بوده و در طریق سرخ شهادت به سرور و سالارشان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام اقتدا نموده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب شهادت دو سرباز رشید اسلام را محضر فرماندهی کل قوا، همرزمان و خانواده معزز این عزیزان والامقام و مردم شهیدپرور استان سیستان و بلوچستان تبریک و تسلیت عرض نموده و از قادر متعال، علو درجات  آنان را مسئلت دارم.

عباس صفدری

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۶۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان

در این تجمع اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان گرد هم آمدند و شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل سردادند.

در این مراسم معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: رژیم صهیونیستی و حامیان آن کینه‌ای تمام نشدنی در دل مردم و مسلمانان ایجاد کرده‌اند و مطمئن باشند مسلمانان نمی‌گذارند خون‌های پاک هدر رود.
سردار عوضعلی فقیری افزود: جهاد و شهادت عامل اصلی سعادت، عزت و سرافرازی مسلمانان است و ملتی که از مرگ نترسد ذلیل نمی‌شود.
وی خاطرنشان کرد: رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی در طول عمر نکبت بار خود به دفعات چهره خبیث و حیوانی خود را به جهانیان نشان داده و ثابت کرده که در راه سلطه جویی از هیچ جنایتی فروگذار نخواهد کرد.
هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: رزمندگان جبهه مقاومت و حماس برای عملیات طوفان الاقصی از روحیه مردم نظام جمهوری اسلامی ایران الگو گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری