Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  نجم الدین ربانی، رئیس اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان قم در مصاحبه با خبرنگاران از کسب رتبه اول استان، در دومین مزایده حضوری اموال تملیکی موسوم به حراج شماره ۱۴۰۰۲ خبر داد.

او افزود: سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، جهت تسریع در تعیین تکلیف اموال منقول در اختیار این سازمان، دومین مزایده حضوری (حراج) سال ۱۴۰۰ را با حضور اعضای هئیت مدیره، نمایندگان قوه قضاییه و نماینده دیوان محاسبات کشور برگزار کرد که در این مزایده نیز، بالاترین رقم معاملات، متعلق به کالا‌های اداره اموال تملیکی استان قم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربانی ادامه داد: برای دومین سال متوالی، استان قم توانست در رقابت با استان‌های بزرگ و دارای گمرکات مرزی، بیش از ۲۷ درصد حجم فروش کالا‌ها و بیشترین رقم فروش در مزایده حضوری را به خود اختصاص دهد.

رئیس اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان قم در خصوص دومین حراج حضوری سازمان اموال تملیکی تصریح کرد: آگهی مربوط به دومین حراج حضوری امسال، یک هفته پیش از برگزاری آن در روزنامه‌های سراسری اطلاع رسانی شد و متقاضیان شرکت در این حراج  می‌توانستند طی دو روز  جهت بازدید از کالا‌های مطرح در مزایده به انبار‌های اموال تملیکی سراسر کشور مراجعه نمایند.

او  با بیان این که کمترین حجم پرونده‌های سنواتی نیز متعلق به استان قم است، گفت: این موفقیت استان در تعیین تکلیف کالا‌ها و فروش آن‌ها در مزایده نتیجه همکاری و هم افزایی بین اداره اموال تملیکی و دستگاه‌های قضایی استان به‌ویژه قضات تعزیرات و کمیسیون برنامه ریزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان است.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اموال تملیکی مزایده اموال تملیکی اموال تملیکی استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۶۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۴)، به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور با پیش‌بینی بازدید بیش از ۲۰۰۰ تاجر و بازرگان خارجی از ۱۱۹ کشور جهان، از امروز ۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

عباس علی‌آبادی، وزیر صمت امروز در بازدید از نحوه برگزاری نمایشگاه اکسپو، اظهار کرد: هدف گذاری نخست توسعه بازار به طریق غیرسنتی است؛ در این روش به سمتی حرکت می‌کنیم که کالاها را بفروشیم

وزیر صمت افزود: بر همین اساس نیز با این شعار، با کشورهای دیگر رابطه برقرار می‌کنیم تا تعاملات و همکاری تجاری داشته باشیم، از کشورهایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند و این مساله مهمی است که باید محقق شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • حراج پشته‌های علف مشهور «مونه»
  • از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی
  • بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان
  • زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی بهمئی