Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@15:09:00 GMT

جهاد تبیین مانع استحاله و گمراهی

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۹۶۹۰۲

جهاد تبیین مانع استحاله و گمراهی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد عبدالله‌پور امروز در جمع پاسداران به مناسبت سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین اظهار کرد: امام خمینی رحمة الله با نگاه و آرمان‌های خود، انقلاب اسلامی را پایه ریزی کرد و اصول حفظ نظام و حرکت نظام را نیز مشخص کرده بودند. 

وی با بیان اینکه اگر تبیین صورت نگیرد استحاله اتفاق افتاده و منتج به گمراهی می‌شود، گفت: در تاریخ اسلام نیز هرجا تبیین صورت نگرفت منجر به انحراف و گمراهی شد لذا جهاد تبیین باید مورد توجه قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر مسیر امام خمینی رحمت‌الله مبنی بر ایستادن در مقابل ظلم و ظالم تصریح کرد: امام خمینی رحمة الله مقابله با ظلم و ظالم را مورد تاکید قرار دادند پس ما باید جلوی ظلم بایستیم و با ظالم مقابله کنیم، اگر به این نگاه یعنی نگاه مقابله با ظلم و ظالم توجه نکنیم فرقی با طاغوت نداریم. 

عبدالله‌پور با اشاره به حمایت تمام و کمال آمریکا از رژیم بعث عراق برای مقابله با ایران در جنگ تحمیلی بیان کرد: تمام دنیا برای شکستن نظام جمهوری اسلامی بسیج شدند اما امام (ره) به دلیل اینکه مسیر و هدف ایشان الهی بود در مقابل ظلم ایستادندلذا باید بدانیم که اگر کار برای خدا باشد، خدا با ما خواهد بود. 

وی با اشاره به تاریخ انقلاب اسلامی و کسانی که خود را یار امام (ره) معرفی کرده اما خیانت کردند و نتوانستند در مسیر خود باقی بمانند، گفت: امام خمینی رحمت الله جز، خدا به هیچ‌کس تکیه نداشت در زمانی که کشور هر روز آبستن حادثه بوده و منافقین و دنیا و گروه‌های مختلف در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی بودند امام (ره) با تکیه بر خدا در مقابل آنان ایستاد. 

عبدالله‌پور با تاکید بر اینکه از ناملایمات نباید خسته شویم و باید به خدا توکل کرده و کم نیاوریم، افزود: باید بر طبل عدالت کوبید و جهاد تبیین را در دستور کار قرار داد چراکه عدالت از آرمان‌های امام (ره) بود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی گیلان انقلاب اسلامی سپاه قدس فرمانده سپاه قدس گیلان محمد عبدالله پور تاریخ انقلاب اسلامی سپاه قدس گیلان جهاد تبیین امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۶۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ مسؤول نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل با(ع) با تبریک روز معلم و سالروز شهادت مرتضی مطهری ،تعلیم و تربیت را یک ضرورت اجتناب ناپذیر در زندگی اجتماعی عنوان کرد و افزود:شهید مطهری چهره درخشان تاریخ فرهنگ و معارف اسلامی است.

حجت الاسلام درویش همچنین باتبریک هفته عقیدتی سیاسی سپاه ،سپاهیان را متولیان عزت و عظمت پیشرفت در کشور عنوان کرد و افزود :امروز ما سپاهیان افسران خط مقدم جهاد تبیین هستیم و باید با تلاش مضاعف در کنار کار وابسته به خود ،طرح نور نیروی انتظامی را حمایت کنیم.

مسول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهمترین رسالت سپاه را تلاش برای ارتباط بیشتر با نسل جوان در قالب راهیان پیشرفت ،روشنگری جهاد تبیین در پایگاه مقاومت عنوان کرد وافزود:دستاورد بزرگ عملیات وعده صادق به رخ کشیدن اقتدار و عظمت نظام انقلاب اسلامی بود و نشان داد که ایران در دفاع از امنیت ملی و مردم با هیچ کس شوخی ندارد . 

 در ادامه از فرماندهان مسوولان و مربیان برتر سپاه استان تجلیل شد

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد
  • توصیفات مجمع روحانیون مبارز از عروس ارشد امام (ره) /تسلیت به سیدحسین خمینی و خواهرش
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • عروس امام خمینی(ره) درگذشت
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟
  • عروس امام خمینی درگذشت
  • عروس امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟
  • فوری/عروس امام خمینی درگذشت