Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از Howtogeek، چت‌های واتساپ به طور پیش‌فرض سرتاسر رمزگذاری می‌شوند، اما نسخه‌های پشتیبان برای کاربران آیفون رمزگذاری نمی‌شوند. کاربران گوشی‌های آیفون برای ایمن بودن، می‌توانند رمزگذاری سرتاسر را برای پشتیبان‌گیری‌های WhatsApp فعال کنند. در ادامه روش فعال کردن رمز گذاری سرتاسر برای گوشی‌های آیفون توضیح داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روش رمزگذاری واتساپ برای آیفون:

- ابتدا واتساپ را در گوشی آیفون باز کنید.
- سپس در سمت راست روی نماد تنظیمات که به شکل چرخ دنده است، کلیک کنید.

- در قسمت تنظیمات WhatsApp، گزینه"Chats" را انتخاب کنید.

- سپس بر روی «Chat Backup» ضربه بزنید.

- در قسمت گزینه‌های Chat Backup، روی «End-to-End Encrypted Backup» کلیک کنید.
اکنون پشتیبان‌گیری رمزگذاری‌شده «انتها به انتها» را انتخاب کرده‎‌اید.

- صفحه بعد نشان می‌دهد، پشتیبان رمزگذاری شده خاموش است. سپس بر روی گزینه "روشن کردن"ضربه بزنید.

- در قسمت بعد، روی «ایجاد رمز عبور» کلیک کنید.
- " ایجاد رمز عبور" را انتخاب کنید تا بتوانید آن را به نسخه پشتیبان رمزگذاری شده واتساپ خود اضافه کنید.

- سپس یک رمز عبور جدید با حداقل ۶ کاراکتر و یک حرف تایپ وارد کنید.
-گزینه بعدی را انتخاب کنید تا وارد صفحه دیگر شوید و دوباره همان رمز عبور را صفحه مشاهده شده مجددا تایپ کنید. در گوشه سمت راست روی گزینه "Next" ضربه بزنید. در این خصوص هشداری برای کاربران مطرح می‌شود:« کابران باید مطمئن شوند که این رمز عبور را در جایی امن بنویسند و در صورتیکه آن گم شود، شما نمیتوانید به نسخه پشتیبان دسترسی پیدا کنید.»


- در پایین صفحه روی دکمه «ایجاد» ضربه بزنید تا تأیید کنید که شما یک نسخه پشتیبان رمزگذاری شده جدید از انتها به انتها در واتساپ نیاز دارید. سپس پشتیبان شما، رمزگذاری را آماده کرده و در iCloud ذخیره می‌کند.
در نهایت برای شروع فرآیند پشتیبان‌گیری رمزگذاری‌شده انتها به انتهای آیفون، گزینه «Create» را انتخاب کنید. همچنین هنگامی که می‌خواهید نسخه پشتیبان پیام‌های WhatsApp خود را بازیابی کنید، باید همان رمز عبوری را که برای پشتیبان‌های رمزگذاری شده خود انتخاب کرده‌اید را وارد کنید.

بیشتر بخوانید

روش دانلود استیکر‌های واتساپ در گوشی های آیفون

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی پیامرسان واتساپ پیامرسان واتس اپ گوشی های آیفون انتخاب کنید رمزگذاری شده نسخه پشتیبان ضربه بزنید رمز عبور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۶۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، اپل دوباره مذاکرات با اوپن ای آی برای استفاده از فناوری هوش مصنوعی مولد این شرکت در برخی ویژگی های جدیدی که در سری آیفون امسال معرفی می شود را آغاز کرده است.

به گفته منابع آگاه از امر، ۲ شرکت مذاکرات درباره شرایط توافقنامه و شیوه یکپارچه سازی ویژگی های اوپن ای آی در iOS۱۸(آپدیت آتی سیستم عامل آیفون) را آغاز کرده اند. نشریه بلومبرگ ماه گذشته از مذاکرات اپل برای دریافت مجوز چت بات جمینی گوگل برای قابلیت های جدید آیفون خبر داده بود.

اپل هنوز مشخص نکرده از محصول کدام شرکت در آیفون جدید استفاده می کند و به طور دقیق تر با هر دو شرکت اوپن ای آی و گوگل به توافق می رسد یا یکی از شرکت ها را به طور کامل انتخاب می کند. اپل در راه اندازی هوش مصنوعی که بتواند مانند انسان به سوالات پاسخ نوشتاری یا گفتاری دهد، عقب تر از رقبایی مانند مایکروسافت و گوگل است که هم اکنون این فناوری را در محصولات خود یکپارچه می کنند.

تیم کوک مدیر ارشد اجرایی اپل در فوریه اعلام کرد به میزان قابل توجهی در هوش مصنوعی سرمایه گذاری می کند و برنامه های خود برای استفاده از این فناوری را اعلام خواهد کرد.

کد خبر 6089873 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • ریل ذوب آهن اصفهان پشتیبان توسعه تجارت کشور با جهان
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • راهنمای استفاده از اکشن باتن در آیفون ۱۵ پرو
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • فیلمبرداری ماکرو آیفون 15 پرو مکس از یک سوسک تیره (فیلم)