Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب تهران در ادامه روند بازدید‌های میدانی از دادسرا‌های نواحی مختلف به منظور ارزیابی عملکرد و گفتگوی چهره به چهره با قضات، کارکنان و مراجعه کنندگان واحد کشیک، از دادسرای ناحیه ۳ بازدید کرد.

خبرگزاری میزان -طبق اعلام روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران به صورت سرزده و در بازدید شبانه از شعبه کشیک دادسرای ناحیه ۳، روند خدمت رسانی به مردم را مورد ارزیابی قرار داد و ضمن گفتگو با قضات و کارکنان اداری از نزدیک در جریان نحوه رسیدگی به پرونده‌های قضایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی صالحی در ادامه با قدردانی از تلاش‌های قضات و کارکنان شعبه کشیک دادسرای ناحیه ۳ تهران، به منظور بهبود روند امور، تذکرات و رهنمود‌های لازم را ارائه کرد.

همچنین با بررسی دقیق برخی از پرونده‌های معوق و علل و عوامل اطاله دادرسی توسط دادستان عمومی و انقلاب تهران، دستوراتی برای تعیین تکلیف فوری این پرونده‌ها و صدور تصمیم نهایی در خصوص هر مورد صادر شد.

وی در ادامه با برخی از مراجعین شعبه کشیک دادسرای ناحیه ۳ تهران نیز دیدار و گفتگو کرد و پس از استماع مطالبات مردم، دستورات لازم را به منظور رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

بیشتر بخوانید: دادستان تهران به صورت از پیش اعلام نشده از دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۸ بازدید کرد

انتهای پیام /

برچسب ها: دادستان تهران علی صالحی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان تهران علی صالحی عمومی و انقلاب تهران دادسرای ناحیه ۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۷۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سرزده دبیرکل ناتو در کی‌یف با وعده افزایش جریان تسلیحات

دبیرکل ناتو ینس استولتنبرگ امروز دوشنبه در سفری از پیش اعلام نشده وارد کی‌یف شد و با رئیس‌جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی دیدار کرد. استولتنبرگ همچنین قرار است در پارلمان اوکراین سخنرانی کند.

به گزارش فارس، دبیرکل ناتو روز دوشنبه سوار بر قطار به سوی کی‌یف گفت که اعضای این ائتلاف نظامی در ماه‌های اخیر به وعده‌های خود عمل نکرده‌اند، اما گفت که جریان تسلیحات و مهمات اکنون افزایش خواهد یافت.

اشاره او به بسته کمکی بیش از ۶۰ میلیارد دلاری بود که کنگره آمریکا سرانجام بعد از کشمکش‌های فراوان تصویب کرد و همچنین «تعهد بی‌سابقه» که نخست‌وزیر انگلیس ریشی سوناک هفته گذشته اعلام کرد.

این سفر سومین حضور دبیرکل ناتو در اوکراین از فوریه ۲۰۲۲ و آغاز درگیری‌های این کشور با روسیه است.

بعد از ضدحمله ناموفق کی‌یف در سال گذشته، نیرو‌های روسیه ابتکار عمل را در دست گرفته‌اند که کمبود تسلیحات در ماه‌های اخیر وضعیت را برای اوکراین سخت‌تر کرده است.

استولتنبرگ گفت که آلمان با ارائه سامانه جدید دفاع هوایی پاتریوت به اوکراین موافقت کرده و هلند کمک‌های خود به اوکراین را افزایش داده و افزود انتظار دارد تعهدات جدید دیگری در راه باشد.

او با اشاره به عقب‌نشینی‌های اوکراین در میدان نبرد، گفت «این تفاوت ایجاد می‌کند، همانطور که عدم حمایت باعث تفاوت شد».

استولتنبرگ مدعی شد روس‌ها بهای گزافی برای آنچه وی «دستاورد‌های ارضی حاشیه‌ای» خواند، پرداخته‌اند و اوکراین همچنان می‌تواند اوضاع را تغییر دهد.

دیگر خبرها

  • حضور سرزده دبیرکل ناتو در کی‌یف با وعده افزایش جریان تسلیحات
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • بهترین فصل بازدید از دریاچه سراب نیلوفر کرمانشاه