Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل رئیس مرکز ارتباط علمی با جامعه و کارآفرینی دانشگاه محقق اردبیلی از انتخاب دکتر محمد نریمانی عضو هیات علمی این دانشگاه به عنوان عضو هیات علمی برتر در حوزه ارتباط با صنعت و جامعه خبر داد.

مهدی داوری 5 دی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: بر اساس اعلام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر محمد نریمانی از اساتید دانشگاه محقق اردبیلی در لیست اعضای هیات علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دکتر محمد نریمانی طبق شاخص­ های تعیین شده از طرف وزارت عتف، به دلیل مشارکت در فعالیت ها و برنامه­ ریزی­ های ملی و منطقه ­ای، اجرای ۹ طرح پژوهشی بین سازمانی و فعالیت مؤثر در انجمن ­های علمی و شوراهای تخصصی ملی و منطقه ­ای، از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان عضو هیات علمی برتر در حوزه ارتباط با جامعه و صنعت در سالجاری انتخاب شدند.

داوری برنامه ریزی و تلاش همه جانبه برای تقویت ارتباط علمی دانشگاه با جامعه و صنعت و اثربخشی دانشگاه در جامعه را در کنار ارتقای سایر شاخص ­های علمی پژوهشی ملی و بین ­المللی دانشگاه از برنامه های مرکز ارتباط علمی با جامعه و کارآفرینی دانشگاه عنوان کردند.

وی با اشاره به انتشار کتابچه معرفی اعضای هیات علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت برای دومین بار از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تصریح کرد: معیارهای مورد توجه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این انتخاب، مشارکت در فعالیت ها و برنامه ریزی های ملی و منطقه ای، اجرای قراردادهای پژوهشی تقاضامحور، ارایه دستاوردهای مهم و مؤثر در رفع مشکلات کشور و همکاری با نهادها و صنایع کشور برای بهبود بهره وری و کارآیی می باشد و سال گذشته نیز دو نفر از اساتید دانشگاه محقق اردبیلی به ­عنوان اعضای هیات علمی برتر در حوزه ارتباط با صنعت و جامعه از طرف وزارت عتف مورد تجلیل قرار گرفته بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی منطقه اردبیل ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه محقق اردبيلي هیات علمی برتر حوزه ارتباط تحقیقات و فناوری عضو هیات علمی جامعه و صنعت طرف وزارت وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۷۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث پروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، ایران به عنوان یک کشور پیشرو در صنعت آب و برق، جایگاه نخست منطقه را در صدور خدمات فنی و مهندسی در این صنعت در اختیار دارد و این امر بیانگر دانش و توان بالای فنی و مهندسی متخصصان کشور است.
 تلاش متخصصان داخلی کشورمان در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی موجب شده است تا ایران در میان پنج کشور برتر سازنده توربین نیروگاهی جهان قرار گیرد و بیش از ۹۱ درصد قطعات مورد نیاز صنعت نیروگاهی خود را بومی‌سازی کند.
توان فنی و مهندسی کشور در حوزه ابزار‌های مدیریت منابع آب از جمله شبکه آبیاری زهکشی، تونل‌ها و سد سازی نیز ۱۰۰ درصد است و ایران در بین چهار کشور برتر جهان در این حوزه قرار دارد.
 این در حالی است که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، هیچ توانی برای اجرای پروژه‌های فنی-مهندسی آب در ایران وجود نداشت و کشور در صنعت آب به شرکت‌های خارجی وابسته بود، اما امروز نه تنها جزو چهار کشور برتر دنیا در خدمات مهندسی آب است، که در این حوزه رقیب سرسخت شرکت‌های خارجی محسوب می‌شود.

گزارش از ناهید خدادادی خبرنگار خبرگزاری صداوسیما

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «حذف و اضافه» رمانی درباره همه آنچه در دانشگاه‌ها می‌گذرد
  • تربیت نیروی ماهر در گرو ارتباط دانشگاه و صنعت
  • احداث پروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • وزیر علوم: تعداد کمی از اساتید در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند/ هیچ اخراجی بدون دلیل و با نگاه سیاسی نبوده است
  • وزیر علوم: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • برنامه‌های وزارت علوم برای ماندن نخبگان/ با تخلفات کنکوری سریع برخورد شد
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در ارگان‌های دولتی