Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از  شهرداری قم، محسن محرری،سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قم از پروژه‌های عمرانی شهرداری اظهار کرد: به‌رغم محدودیت منابع مالی و اعتبارات در شهرداری قم، روند کلی پروژه‌ها قابل‌قبول بوده و توقفی در پروژه‌های شهری وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: طی سال‌های اخیر هزینه‌های شهرداری به‌صورت مرتب افزایش‌یافته است، درحالی‌که درآمد‌های آن متناسب با آن رشد نکرده و این مسئله سبب شده تا شهرداری هرسال به سمت محدودیت‌های بیشتری حرکت کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: با توجه به محدودیت منابع، اولویت‌بندی خوبی در مجموعه مدیریت شهری برای تکمیل پروژه‌ها انجام‌گرفته است.

او با بیان این که پروژه پیاده راه آیت الله مرعشی نجفی (ره) طبق زمان‌بندی خود پیشرفت داشته و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد، ابراز کرد: پروژه تقاطع شهدای روحانیت از زمان بندی خود عقب‌افتاده است و پروژه زیرگذر بلوار جمهوری اسلامی نیز در مجموع وضعیت مطلوبی دارد.

محرری با اشاره به اهمیت پروژه سرمایه‌گذاری مشارکتی چهارسو افزود: برای نخستین بار در هسته مرکزی شهر و با مشارکت بخش خصوصی۳۹۰ سلول پارکینگ در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت و این پروژه نیز به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: سیاست و اولویت شورای اسلامی شهر قم بر تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام است و در کنار آن ممکن است برخی پروژه‌های اولویت‌دار نیز در محلات کمتر برخوردار آغاز شود.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح عمرانی شهرداری قم شورای اسلامی شهر قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۷۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت پروژه‌های شهرداری حمیدیا در قاب تصویر

دریافت 37 MB

به گزارش خبرنگار مهر، در این بازدید مرادعلی الله کردی شهردار حمیدیا ومحمدرضا جعفری رییس شورای شهر حمیدیا به بیان روند اجرای پروژه‌ها و چالش‌های پیش رو پرداختند.

کد خبر 6092153

دیگر خبرها

  • پیشرفت پروژه‌های شهرداری حمیدیا در قاب تصویر
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال