Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزارى فارس از بندرعباس، هجدهم مردادماه ١٤٠٠ بود که مهدى نوبانى با ١٠ رأى موافق و یک رأى سفید و در واقع با اکثریت آراى اعضاى شوراى ششم در میان هفت گزینه پیشنهادى به‌عنوان سى و هفتمین شهردار بندرعباس برگزیده شد.

دهم مهرماه سال جارى حکم نوبانى از سوى احمد وحیدى وزیر کشور به امضا رسید تا نوبانى رسمأ سکاندار شهر بندرعباس شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتقاد شورا از شهردار

حال با گذشت حدود ٨٥ روز از مسؤولیت وى در این سمت، تعدادى از اعضاى شوراى شهر بندرعباس به گزینه صددرصدى خود معترض و حمله به شهردار بندرعباس از برنامه‌هاى این روزهاى جلسات علنى و غیرعلنى شوراى شهر است.

اعتراضات از غیبت ٦روزه شهردار آغاز شد که به گفته نوبانى اگر در نشست تهران حضور نمى‌یافت، احتمال حذف بندرعباس از جمع شهرهای خلاق وجود داشت که با توضیحات و صحبت‌های انجام شده، توانست نمایندگان یونسکو را منصرف سازد.

انتظار از شورا

انتظار از شورای شهر بندرعباس در شرایط کنونی جامعه آن است که به شهرداری که با 10 رأی موافق انتخاب کرده‌اند، اعتماد بیشتری داشته و اگر در برخی از زمینه‌ها احساس کمبود و یا کم‌تحرکی می‌کنند، آن را به‌صورت گفت‌وگوهایی با شهردار بندرعباس در میان نهاده و از کشاندن مسائل اینچنینی به کف جامعه که ناامیدی مردم را در پی دارد، خودداری کنند.

آنچه مردم از شورای کنونی انتظار دارند آن است که پخته‌تر رفتار کرده و به شهردار برای موفقیت بدون هیاهو و بلوا کمک کنند تا شهرداری بندرعباس که در بحران عمیق مالی فرو رفته با مدیریت بدور از حاشیه از این بحران خارج تا شهر از وضعیت فعلى ارتقا یابد.

پاسخ شهردار

برخى از اعضاى شورای شهر بندرعباس در جلسه علنى هفته‌هاى گذشته، انتقادات شدیدی را علیه سفرهای شهردار بندرعباس به شمال و تهران مطرح کردند و فاطمه جراره و اسماعیل بواشه و حسن سالاری در نطق‌هایی هم‌راستا با اعلام بسته بودن حساب‌های شهرداری و تصادفات شهری و ماجرای پشه آئدس، خواستار پاسخگویی شهردار بندرعباس شدند که مهدى نوبانى پس از بازگشت از سفر در صدد پاسخ به انتقادات اعضای شورا برآمد و به سؤوالات پاسخ داد.

حساب‌های شهرداری مسدود نیست

شهردار بندرعباس در پاسخ به انتقادات اعضاى شوراى شهر اظهار داشت: در حال حاضر حساب‌های شهرداری مسدود نیست و حقوق کارکنان تنظیف، فضای سبز به‌روز پرداخت شده است.

مهدى نوبانى همچنین با بیان اینکه همهٔ ظرفیت‌های شهرداری پیرامون پیشگیری از انتشار پشه آئدس در شهر بسیج شده‌اند و مرکز بهداشت به‌عنوان همراه شهرداری در این مسیر همکاری لازم را با ما داشته است، افزود: انتظار می‌رود همهٔ سازمان‌ها مسؤولیت اجتماعی خود را در قبال جان مردم بر عهده بگیرند تا امنیت جانی شهروندان به خطر نیفتد.

تعین و تکلیف بندرگاه مغ‌ناخا

وى به یکى از دستاوردهاى مهم خود در سفر به تهران اشاره کرد و گفت: اسکله نخل ناخدا(مغ‌ناخا) پس از انجام مطالعات در سازمان بنادر برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری به شهرداری واگذار می‌شود و این مساله به‌طور جدی پیگیری خواهد شد و من در این سفر با رئیس سازمان بنادر و دریانوردی در همین زمینه جلساتی داشته‌ام.

آیا انتقادات بر سر امتیاز است؟

برخى‌ها بر این باورند که انتقادات روزهاى اخیر از شهردار بندرعباس در راستاى منافع و امتیازگیرى از او صورت گرفته است. حال باید منظر ماند و دید که اینگونه رفتارها بر سر چیست.

از اعضاى پارلمان شهرى بندرعباس انتظار است که اینگونه و با ادبیات انتقاد، مشکلات شهر را به کف جامعه سوق ندهند و موجبات نگرانى مردم را بیش از پیش فراهم نسازند چراکه این روزها با روى کار آمدن دولت جدید که بارقه‌اى از امید براى مردم به‌همراه دارد با سلیقه‌هاى شخصى خود کام آنان را تلخ نسازند.

شفافیت

جالب است بدانید؛ در جلسه علنى شوراى شهر بندرعباس که با موضوع طرح سؤوال از شهردار برگزار شد بارها از شفافیت توسط اسماعیل بواشه نایب‌رئیس این شورا سخن به میان آمد.

انتظار شورا از شهردار

بواشه با بیان اینکه پنج محور اساسى در شعارهاى آقاى نوبانى به‌عنوان شهردار بندرعباس هیچکدام رعایت نمى‌شود، افزود: بحث شفاف‌سازى و انتصابات مدیران شهری، کاملا خلاف وعده‌هاى شهردار بندرعباس است.

وى گفت: شفاف‌سازى در امورات شهردارى اصلا رعایت نمى‌شود و من از آقاى نوبانى به‌عنوان شهردار انقلابى انتظار داشتم که شفاف‌سازى سرلوحه کار باشد.

نایب‌رئیس شوراى شهر بندرعباس ادامه داد: شهردار باید به مردم بگوید که چه کسانى در کانون انصابات وى دخالت دارند و مدیران شهردارى با چه معیارى انتخاب مى‌شوند چراکه شوراى شهر ناظر بر عملکرد شهردار است و شفافیت نیز براى مردم بسیار مهم تلقی می‌شود.

استخدام‌های فامیلی توسط شورا

نکته‌ای که این روزها ذهن‌های مردم و خبرنگاران را به خود معطوف ساخته است، استخدام‌های فامیلی توسط اعضای شورای شهر است. چندى پیش در فضاى مجازى بطور گسترده از انتصابات فامیلى رئیس و نایب‌رئیس شوراى شهر بندرعباس سخن به میان آمد.

گفته می‌شود؛ فاطمه جراره و اسماعیل بواشه هرکدام دو عضو نزدیک خانواده خود را به استخدام رسمى شهردارى بندرعباس درآورده‌اند که این موضوع در روزهاى اخیر نقل محافل رسانه‌اى و فضاى واتساپى شده است چراکه یکى از همین اعضا، دختر و نوعروس جوان خود را به استخدام شهردارى در آورده و دیگرى نیز خواهر و برادر خود را در شهردارى مشغول به کار کرده است.

عدم پاسخگویی به خبرنگاران

بیش از چهار بار از واژه شفافیت توسط رئیس و نایب‌رئیس شورا در این جلسه علنى نام برده شد و خبرنگاران را واداشت تا جراره و بواشه بطور شفاف به‌ سؤوال استخدام نردیکانشان پاسخ دهند.

جالب است بدانید؛ رئیس و نایب‌رئیس شورا از جواب دادن به این سؤوال خبرنگاران طفره رفتند و حاضر به پاسخ نشدند و بلافاصله پس از طرح سؤوال توسط خبرنگاران، صحن شورا را ترک کردند.

شفافیت؛ بسیار مهم و مفید به فایده براى یک مدیر است. آیا بهتر نیست اعضاى شوراى شهر بندرعباس ابتدا شفافیت را از صحن شورا آغاز کنند تا باعث شود شهردار هم بطور شفاف به سؤوالات آنان پاسخ دهد؟.

در جلسه طرح سؤوال از شهردار بندرعباس چه گذشت؟

جراره: نباید از مسببن وضع فعلی در مدیریت شهری استفاده کنید

در ابتدای این نشست فاطمه جراره در دفاع از طرح سوال 7 تن از اعضای شورای شهر اظهار کرد: طرح سؤوال ابزار اصلی نظارت شوراست و نباید وارد حواشی شود و طرح سؤوال مساوی با استیضاح نیست.

وی با بیان این که نوبانی قریب ۵ ماه شهردار است نه ۲ ماه، خاطرنشان کرد: این شورا اجازه استفاده از مسببن وضع فعلی کشور و شهرداری بندرعباس را در سمتهای کلیدی نمی‌دهد.

بواشه: دو بار نطق کردم اما توجه نکردید

اسماعیل بواشه نایب‌رییس شورای شهر بندرعباس نیز در این جلسه گفت: بحث شفاف‌سازی و انتصابات کاملاً خلاف وعده‌های شهردار بندرعباس در حال انجام است و من زمانی که دو بار نطق کردم اما توجه نکردید به سمت طرح سوال رفتم و حرفم این است که اعضای کانون انتصابات در شهرداری بندرعباس به مردم معرفی شوند تا شبهه سلیقه‌ای بودن انتصابات برطرف شود.

وی همچنین عنوان کرد: در خصوص انتصابات شهرداری بندرعباس هیچ‌گونه استعلامی صورت نگرفته و افرادی که پشت پرده در حال مدیریت شهرداری بندرعباس هستند اگر از این اقدام خود دست نکشند، آنها را افشا خواهم کرد.

عامری: درب سازمان فرهنگی و ورزشی را تخته کنید

حجت‌الاسلام احمد عامری سیاهویی عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز در اظهاراتی با انتقاد از نابسامانی شهرداری در موضوعات فرهنگی، عنوان کرد: در ایام فاطمیه قرار داریم اما خجالت آور است که این ایام در شهر مشهود و معلوم نیست و با این اوضاع و اوصاف باید درب سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری را تخته کرد.

وی با بیان این که ظاهراً شهردار بندرعباس تنها برایش میزش مهم است و کاری به اقدامات ارزشی و فرهنگی ندارد، اضافه کرد: در حوزه فرهنگی و ایام فاطمیه، بزرگان دین کوتاه نمی‌آیند و اگر کمبود بودجه وجود دارد چرا فقط در حوزه فرهنگی و امور ارزشی خود را نشان می‌دهد و در دیگر حوزه‌های این چنن نیست؟

این روحانی عضو شورای شهر بندرعباس با انتقاد از رفتار برخی شهرداران مناطق، گفت: برخی شهرداران ارباب‌رجوع و حتی کارکنان شهرداری بندرعباس هم اجازه حضور در دفتر شهردار مناطق را ندارند.

کناری‌نژاد: مدیران شهرداری سرمایه‌اند آنها را رها نکنید

احمد کناری‌نژاد دیگر عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس هم از شهردار خواست تا با تغییر یک مدیر، آنها را رها نکنند و با رفتارهایی نامناسب سبب رنجش آنان نشوند. وی در همین زمینه توضیح داد: نباید برای تغییر مدیران ۱۰ دقیقه قبل از انتصاب یا عزل آنان به آنان اطلاع داده شود و این نشانه آن است که برای عزل و نصب‌ها قدرت دفاع نداریم که این چنین عمل می‌کنیم.

وی ادامه داد: دو نیرو در دفتر شهرداری بندرعباس به کار گرفته‌شده‌اند که باید ببینیم رابطه استخدامی این دو نیرو چیست و چرا برخلاف حرف‌هایمان عمل کرده‌ایم؟ همچنین نمی شود در یک محل قدم زد و از تأسیس شهرداری در آن سخن گفت در حالی که در آن محل اقدامی صورت نگرفته و باید دید مشاوران و صاحب‌نظران و افراد پیرامون شهردار با این ایده‌هایشان چه کسانی هستند؟

این عضو شورای شهر بندرعباس همچنین گفت: صرفه جویی 4 میلیارد تومانی در تیم فوتبال شهرداری صحت ندارد و به نظر می‌آید برخی پیمانکاران پس از دیدار با شهردار کلا کارها را رها کرده‌اند و کار را زمین گذاشته‌اند و این نشانه خوبی برای مدیریت شهر نیست.

موسوی: از همان اول به نوبانی رای ندادم و خوشحالم که انتخابم درست بود

سیدمحمدرضا موسوی عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس هم در این جلسه با بیان اینکه خوشحالم از همان اول انتخاب درستی کردم و عدم صداقت آقای نوبانی برای بنده ثابت‌شده، عنوان کرد: در حضور برخی اعضای شورا بیان کردید که اکثر نیروهای شهرداری، پرونده سیاه دارند و حالا طوری صحبت می‌کنید که می‌خواهید مسائل را گردن شورا بیاندازید؟

وی با بیان اینکه بنده در دفتر شهردار بندرعباس برای حل معضل آتش‌نشانی بندرعباس حاضر شدم و حتی نامه هم تایپ کردم، عنوان کرد: بنده و سایر همکارانم هیچ توهینی نکردیم اما در کمال تعجب دوستان شما ما را لایق توهین دیدند و هر آنچه خواستند نثارمان کردند. شما روز اول 10 رای داشتید و حالا 6 رای آن از شما سلب شده است و این بخاطر عملکرد شما بوده است.

انتقاد شیخ حیدری از رفتار برخی اعضای شورا

حجت‌الاسلام عبدالرضا حیدری سراجی در این جلسه در مقام دفاع از عملکرد شهردار ظاهر شد و بیان داشت: زمانی که شهردار با تمامی توانش پای کار بوده و از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کند نباید بیهوده او را به چالش بکشیم.

این روحانی عضو شورای شهر بندرعباس با بیان اینکه بنده به همراه سه عضو دیگر پای حق ایستادگی می کنیم و هرگز قابل معامله نبوده و نیستم، خاطرنشان کرد: مطمئنم با همین روند، تلاش شهردار بندرعباس نتیجه می دهد و بنده با تمامی توان پای دفاع از اقای نوبانی هستم و باید به شهردار فرصت بدهیم تا شهری که مشکلات فراوانی دارد را با برنامه و اصول پیش ببرد و نمی شود برای شهردار حاشیه آفرید.

نوبانی: سؤوالات جنبه خبری دارند و اصلا سوال نیستند/ می‌گویند در انتصابات دخالت نمی‌کنیم اما تا حکمی صادر می‌شود فورا موضع می‌گیرند!

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در سخنانی در پاسخ به سوالات اعضای شورای شهر بندرعباس با بیان این که سوالات مطرح شده جنبه خبری دارد و اصلا سوال نیست، خاطرنشان کرد: از آنجایی که اجازه ندادم برخی افرادر در چیدن مدیران شهرداری دخالت کنند، حواشی ساخته شده است و آیا ناتوانی مدیریتی است؟

وی خاطرنشان ساخت: اگر حاشیه‌ها اجازه دهد، اقدامات مناسبی در حال انجام است و در مورد بخش حقوقی شهرداری نیز باید بگویم که چنانچه بنده قبل از شناسایی یک مدیر قوی، رییس این اداره را عوض کنم، مجددا سوال نمی کنید که مدیر قبلی قوی‌تر بود؟ در مورد محومیت در ۲۷۴ پرونده در شهرداری، چرا به مردم نمی‌گویید که کدام یک از اینها در زمان بنده بوده است؟! همین ۲۷۴ پرونده‌ای که می‌گویید هم جزییاتش نامشخص است و اگر لیستی از آنها دارید بدهید تا اعاده دادرسی کنیم.

نوبانی گفت: شورا باید حاشیه ها را از بین ببرد و بر مشکلات نیافزاید. می گویند در عزل و نصب ها دخالت نمی کنیم اما تا عزل و نصبی انجام می دهیم بر علیه ما جبهه و موضع می گیرند!

وی درباره علت سفرهای خارج از استان خود نیز بیان داشت: دو جلسه خارج از استان به دعوت خود اعضای شورا بوده است و از سوی دیگر جلسه‌ای با معاون اول رییس جمهور و وزیر کشور داشتیم. به نظر شما اگر جلسه با معاون اول رئیس جمهورو وزیر کشور مهم نیست پس چه جلسه ای مهم است؛ کجا باید مشکلات شهر و درد مردم را بگوییم؟

شهردار بندرعباس در بخش دیگری از سخنان عنوان کرد: کاش در سنوات گذشته هم همین قدر از شهردار مطالبه گر بودید تا کوهی از مشکلات امروز برای مردم و شهرداری نمی‌ماند.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: بندرعباس شهرداری تهران شهردار مهدی نوبانی فاطمه جراره اسماعیل بواشه هرمزگان شهردار بندرعباس شورای شهر بندرعباس جلسه علنی طرح سؤوال امتیازگیری شورای شهر بندرعباس شهردار بندرعباس شهرداری بندرعباس نایب رئیس شورا اسماعیل بواشه بندرعباس هم اعضاى شوراى اعضای شورا عضو شورای طرح سؤوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۷۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۴۰ نوجوان دهه‌هشتادی کار خود را در محلات رفسنجان آغاز کردند

ایسنا/کرمان در قالب پویش «شهردارشو»، در مجموع ۱۰۴۰ نوجوان دهه‌هشتادی به عنوان شهردار محلات رفسنجان تحت آموزش‌های تخصصی قرار گرفته و از امروز کار خود را به‌صورت رسمی آغاز کردند.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان عصر امروز، ۹ اردیبهشت‌ماه در آیین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان و آغاز به‌کار شهرداران نوجوان دهه هشتادی با حضور دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی، اظهار کرد: کاری که شهرداری رفسنجان با همراهی شورای شهر انجام دادند کار بسیار بزرگ، منحصر بفرد و فراموش‌شده‌ای است.

وی به شهادت تعداد زیادی دانش‌آموز در دوران دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: بزرگترین فرصت را همین جوانان برای جمهوری  اسلامی به وجود آورند.

استاندار کرمان عنوان کرد: در مسائل شهری مردم توقعات متنوعی دارند که زمانی که یک جمع هزار نفری در تصمیم‌گیری‌های شهری دخالت می‌کنند، تصمیم‌گیری‌ها پیامد خوبی خواهد داشت.

فداکار تصریح کرد: مدیرپروری یکی دیگر از نتایج این پویش است و مهم‌تر از آن کاری‌ست که با محوریت مسجد انجام می‌شود و این کار جای تقدیر دارد.

الگوی موفق شهرداری رفسنجان در کشور اجرا شود

امام جمعه رفسنجان نیز در این مراسم گفت: کاری که شهردار و شورای اسلامی شهر رفسنجان انجام دادند کاری بود که امام راحل(ره) بنیان آن را بنا نهادند. در دوران دفاع مقدس جوانانی مانند شما چالش بزرگی را در انقلاب اسلامی به سرانجام رساندند.

حجت‌الاسلام اصغر عسکری افزود: شهردار رفسنجان به جوانان دهه هشتادی میدان دادند و از فکر و تدبیر آنها برای کار و اداره شهر بهره می‌گیرند. شهردار به این جوانان اعتماد کرد و اداره شهر را به آنان سپرد و به آنها شخصیت داد.

امام جمعه رفسنجان خطاب به شهردار رفسنجان گفت: مطمئن باشید این آقایان و خانم‌ها غیرتی پای کار خواهند بود و شما را به‌عنوان شهردار موفق در کشور معرفی خواهند کرد.

عسکری خطاب به دستیار رئیس جمهور نیز اظهار کرد: از دستیار رئیس جمهور هم تقاضا دارم این تجربه موفق را به هیات دولت و کشور معرفی کنند که این همه مدیر در حال تربیت است. این الگوی موفق را در کشور عملیاتی و اجرایی کنید و مطئمن باشید کشور از جوانان مدیر و مدبر و ارزشمند برخوردار است.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس حدودا ۲۳ ساله بودند که یک لشکر را فرماندهی می‌کردند. الگوی موفق مدیریتی جوان به کشور معرفی کنید.

به گزارش ایسنا، معاون هنری شهرداری رفسنجان نیز در این مراسم به رویکرد محله‌محوری شهرداری اشاره کرد و ادامه داد: سیاست‌های شهرداری درباره محلات را با تأیید شهروندان محلات دنبال کردیم و در همین راستا بسیاری از جلسات در محلات شهر با حضور شهروندان آغاز شد و تصمیمات در مساجد محلات گرفته شد.

سیدعباس حسینی به تقسیم شهر رفسنجان به ۵۰ محله با محوریت مسجد و امام محله اشاره و عنوان کرد: یکی از خروجی‌های مهم بحث محله‌محوری میدان دادن به شهروندان پویا و فعال در محلات بود که به‌عنوان یک بازوی مهم و مطمئن برای شهرداری و شهر رفسنجان باشند. از همین‌رو بحث شورای محلات را آغاز کردیم و در ۳۰ ماه گذشته شورای محلات در رفسنجان تشکیل شد و امروز در ۵۰ محله، ۳۵۰ نفر در ۵۰ شورای محله فعال هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پویش رقابتی «شهردارشو» اشاره و با بیان این‌که شرکت‌کنندگان در این پویش دهه‌هشتادی هستند، گفت: با هدف توانمندسازی این افراد، ایجاد نشاط و امید، آموزش و قرار گرفتن این قشر در محیط واقعی مدیریتی این جسارت بزرگی بود که مهندس کهنوجی شهردار رفسنجان انجام داد و پای کار ایستاد که این اتفاق بزرگ در رفسنجان افتاد که مدیریت محلات را به دهه‌هشتادی‌ها بسپاریم.

وی ادامه داد: پس از فراخوان ۳۰ روزه و ثبت‌نام اولیه ۳۵۰ نفر به مرحله مصاحبه رسیدند و بر اساس شاخص‌های شورای محله، شهردار محله انتخاب شد. امروز ۴۸ شهردار آقا و ۴۶ شهردار خانم در رفسنجان داریم که هر کدام از آن‌ها تیم ۹ نفره دارند و در مجموع ۱۰۴۰ نوجوان دهه‌هشتادی پای کار محلات رفسنجان آمدند. این افراد تحت آموزش‌های تخصصی قرار گرفتند و از امروز کار خود را به‌صورت رسمی آغاز می‌کنند.

حسینی افزود: قرار است این شهرداران طرح‌ها و برنامه‌های خود متناسب با احصای مشکلات محله در شورای محله ارائه داده و در عین حال الزامات بودجه شهرداریرعایت خواهد شد. پس از تصویب طرح در شورای محله، طرح به شهرداری ارائه و بودجه مورد نظر به این طرح ارائه و اجرا خواهد شد. در ضمن این طرح به وسیله خود شهرداران دهه‌هشتادی می‌تواند اجرا شود.

معاون هنری شهرداری رفسنجان در پایان تأکید کرد: الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان متکی به آموزه‌ها و منویات رهبر انقلاب در زمینه حکمرانی مردم، سیاست‌های کلان دولت، نظرات علمی توسعه اجتماعی و جماعت‌محور و ۳۰ ماه تلاش همکاران من در مجموعه شهرداری رفسنجان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه‌هشتادی کار خود را در محلات رفسنجان آغاز کردند
  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری