Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، «نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهوری ونزوئلا در گفت‌وگو با شبکه «المیادین» گفت که تحت تأثیر درایت آیت‌الله علی خامنه‌ای رهبر انقلاب ایران قرار دارد و تمایل دارد هر بار که به این کشور سفر می‌کند، با ایشان دیدار داشته باشد.

وی ادامه داد: «آیت‌الله خامنه‌ای، رهبری با درایت و بسیار هوشمند هستند و امیدوارم در سفری که در آینده نزدیک به ایران خواهم داشت، با ایشان دیدار کنم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادورو با بیان این‌که رابطه کشورش با ایران همواره و در تمامی دولت‌ها خوب بوده است، گفت که با «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری فعلی ایران نیز دو بار تلفنی صحبت کرده و دو طرف بر سر مجموعه‌ای از برنامه‌های جدید به توافق رسیده‌اند.

وی از سفر قریب‌الوقوع خود به ایران خبر داد و گفت که در جریان این سفر، توافقنامه‌ها و اسناد جدیدی در راستای تسریع همکاری همه‌جانبه میان دو کشور امضا خواهد شد.

رئیس‌جمهوری ونزوئلا در آستانه دومین سالگرد شهادت سپهبد «قاسم سلیمانی» از وی به عنوان قهرمان مبارزه با تروریسم یاد کرده و گفت: «خیلی خوش شانس بودم که او را شناختم. وی بین مارس و آوریل ۲۰۱۹ به ونزوئلا سفر کرده بود و با هم دیدار داشتیم».

مادورو افزود که سفر شهید سلیمانی به ونزوئلا در میانه بحران برق که ناشی از حمله غربی‌ها به سیستم برقی این کشور بود، انجام شد.

وی ادامه داد: «با قاسم سلیمانی درباره ابعاد مختلف همکاری از جمله بحث سیستم برق گفت‌و‌گو کردیم و هر آنچه با ایشان درباره آن گفت‌وگو شده بود، اجرایی شد».

وی با بیان این‌که خبر جنایت ترور شهید سلیمانی را از معاون خود دریافت کرده بود، گفت: «وقتی آن جنایت هولناک را دیدم که کاخ سفید دستور آن را صادر کرده بود، برایم باور کردنی نبود».

مادورو ادامه داد: «آیا این همان دنیایی است که برای آینده بشریت می‌خواهیم؟ جهانی که در آن شاهد صدور دستور ترور یک قهرمان که در تمامی منطقه از عراق تا ایران، سوریه و لبنان با تروریسم مبارزه کرده است، هستیم. آیا این همان دنیایی است که ما می‌خواهیم؟ نه. دنیایی که مردم خواستار آن هستند، دنیای صلح و احترام و حاکمیت قانون بین‌الملل است و این نمی‌تواند دنیای جنون افراط‌گرایی باشد».

وی تأکید کرد: «باید یک بار دیگر صدای خود را در محکومیت جنایت ترور این شهید، قهرمان مردم، سردار سلیمانی بلند کنیم».

 

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نیکلاس مادورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۷۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند

از جمع قهرمان های گذشته مسابقات جام حذفی ایران، 4 تیم دیگر هم در مرحله یک هشتم نهایی از دور رقابت ها خارج شدند.

به گزارش طرفداری، تیمهای پرسپولیس، ذوب آهن، سایپا و فجر شهید سپاسی قهرمانان ادوار گذشته مسابقات جام حذفی بودند که در این مرحله با شکست برابر تیمهای آلومینیوم، تراکتور، ملوان و گل گهر از دور رقابتهای جام حذفی کنار رفتند.

قبل از این هم تیمهای استقلال و فولاد و نساجی از جام حذفی خارج شده بودند و امروز تنها تیمهای سپاهان، تراکتور و ملوان تیمهایی هستند که در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی حضور دارند و سابقه قهرمانی در ادوار گذشته را دارند. سپاهان 4 بار، ملوان 3 بار و تراکتور 2 بار عنوان قهرمانی را در این مسابقات کسب کرده اند اما این بار تیمهای گل گهر سیرجان و مس رفسنجان هم در کنار تیمهایی مثل آلومینیوم اراک و هوادار از مدعیان کسب عنوان قهرمانی هستند.

استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی حذف شدند تا برای اولین بار بعد از 19 سال، تیمهای استقلال و پرسپولیس در جمع 8 تیم برتر جام حذفی غایب باشند. در 19 سال اخیر 4 بار پرسپولیس و 3 بار استقلال عنوان قهرمانی در مسابقات جام حذفی را به دست آورده اند. قطعا بدون استقلال و پرسپولیس، مسابقات جام حذفی ایران جذابیت های زیادی را از دست خواهد داد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • یک پلیس انگلیسی به خاطر حمایت از حماس دادگاهی می‌شود
  • دانش‌آموزان باید بدانند چرا ایران حاضر به ایجاد روابط با برخی کشورها و دولت‌ها نیست
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است
  • کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند