Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@04:56:20 GMT

سرنوشت 23 زندانی با کابوس اعدام در بوشهر !

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۹۷۶۲۲

سرنوشت 23 زندانی با کابوس اعدام در بوشهر !

معاون قضائی دادگستری و سرپرست شوراهای حل اختلاف استان بوشهر گفت: ۲۳ فقره پرونده قتل عمد در استان بوشهر به سازش ختم شد.

الماس گشتاسبی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای به منظور ترویج فرهنگ صلح و سازش در استان بوشهر صورت گرفته و پیگیری فراوانی برای تحق آن داشته‌ایم.

بخشش 23 اعدامی در بوشهر

به گزارش رکنا، معاون قضائی دادگستری استان بوشهر اضافه کرد: یک محکوم به قصاص در زندان دشتستان پس از گذشت ۱۴ سال به سازش منجر شد و با رضایت اولیا دم از اعدام نجات یافته و از چوبه دار رهایی یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به پرونده‌های رهایی از قصاص اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای سال تا کنون تعداد ۲۳ فقره پرونده قتل عمد که به قصاص نفس محکوم شده بودند، با تلاش و کوشش اعضای شورای حل اختلاف به ویژه شورای حل اختلاف زندان و معتمدین و چندین جلسه به سازش ختم و از قصاص رهایی یافتند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل اعدامی محکوم به قصاص اخبار حوادث بخشش اعدامی پرونده قتل قتل در بوشهر سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت ریحانه پارسا اینستاگرام بازار آزاد ریحانه پارسا برهنه ریحانه پارسا ریحانه پارسا بازیگر قیمت دلار مهناز افشار مهناز افشار بازیگر ساسی مانکن استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۷۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجازه اعدام درختان در پارک لاله را نخواهیم داد

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران در توییتی نوشت: ‏مردم شریف تهران؛ جمعی از همکاران شورا با اقدامات پر حاشیه ‎زاکانی مخالف‌اند و اجازه اعدام درختان در پارک لاله را نخواهیم داد.

ساخت فرهنگسرا به قیمت نابودی درختان و فضای سبز اشتباه است.

دیگر خبرها

  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • لبه تیغ
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • اجازه اعدام درختان در پارک لاله را نخواهیم داد
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود
  • سازش در ۲۲ هزار پرونده قضایی هرمزگان طی سال گذشته
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان