Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از جی اس ام آرنا، در شرایطی که هنوز بیش از یک سال تا زمان عرضه آیفون 14 باقی مانده، اطلاعات منحصر به فرد و عجیبی در مورد گوشی آیفون  15 منتشر شده که بر اساس آن گوشی مذکور تنها قابلیت استفاده از سیم کارت مجازی را دارد که به ای سیم مشهور است و نصب سیم کارت فیزیکی بر روی این مدل از آیفون ممکن نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته کاربران می توانند دو سیم کارت مجازی را بر روی آیفون 15 نصب کنند تا بتوانند از هر یک از آنها در صورت تمایل استفاده کنند. همچنین گفته می شود حذف درگاه سیم کارت فیزیکی تنها مربوط به مدل پروی آیفون 15 است و مدل ساده آیفون 15 کماکان قابلیت نصب سیم کارت فیزیکی را خواهد داشت.

به نظر می رسد اپل مانند همیشه در این زمینه موضع گیری نخواهد کرد و علاقمندان باید تا سال 2023 منتظر بمانند تا ببینند آیا آیفون 15 پرو دارای درگاه سیم کارت فیزیکی خواهد بود یا خیر. البته این شرکت قبلا اعلام کرده بود که قصد دارد در آینده همه پرت های فیزیکی آیفون را حذف کند. در عین حال مشخص نیست در کشورهایی که خدمات سیم کارت مجازی ارائه نمی شود، آیفون 15 کماکان با درگاه سیم کارت فیزیکی عرضه می شود یا خیر.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آیفون گوشی هوشمند سیم کارت اپل سیم کارت فیزیکی آیفون 15

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۷۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، داوطلب از امروز ۶ اردیبهشت‌ حداکثر به مدت ۴ روز با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام کارا اسناد و مدارک مورد نیاز را تکمیل و بارگذاری کند.
برای ورود به سامانه از طریق درگاه دولت، داشتن شماره تلفن همراه با مالکیت شخص داوطلب الزامی است.
داوطلبان در صورت ورود و بارگذاری مدارک و مستندات، برای تشکیل پرونده، معاینات پزشکی و سنجش و ارزیابی تکمیلی و مصاحبه گزینش، نوبت را از طریق سامانه کارا دریافت خواهند کرد.
داوطلبان باید فایل‌های پیوستی را دانلود، مطالعه و فرم‌های متقاضیان را پرینت، تکمیل و در روز بررسی مدرک به همراه داشته باشند.
آزمون رشته‌های شغلی "آموزگاری"  ۱۸ اسفند  پارسال برگزار شد و رشته‌های شغلی "دبیری و هنرآموز" جمعه ۲۸ اردیبهشت امسال برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • مسیر شفافیت از ارتباطات سامانه‌ای با حذف کاغذ می‌گذرد
  • از فعالان اقتصادی واقعی حمایت می‌شود
  • استاندار هرمزگان: از فعالان اقتصادی واقعی حمایت می‌شود
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • ویژگی مخفی در آیفون شما؛ از این ویدیوها خبر دارید؟
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری