Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمال دهقانی روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: اگر بازیکنان یزدلوله در دیدار خانگی با هوشیاری و تمرکز در طول مسابقه بازی کنند شکست حریف قطعی است .

وی ادامه داد: یکی از عمده مشکل تیم حریف بر اساس بازی‌های گذشته آن وجود دارد، مشکل و شکاف در خطوط دفاعی تیم جیرفت است که باید بازیکنان یزدلوله از این خلای به نحو مناسب برای گلزنی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس فوتبال یزد اظهار کرد: برای رسیدن به جایگاه بالای جدول و عقب نماندن از رقبا در لیگ باید تمامی بازی‌های چه در خانه و خارج از خانه توسط کادرفنی و بازیکنان تیم یزدلوله جدی گرفته شود.

دهقانی با بیان اینکه یزدلوله در مسابقه امروز به دلیل اخراج سرمربی خود وی را به همراه ندارد تصریح کرد: هرچند این یک مشکل مهم برای نماینده فوتبال یزد در لیگ است ولی باید با آرامش به دنبال پیروزی باشد.

از هفته هفتم لیگ دسته سه فوتبال قهرمانی کشور تیم یزدلوله ساعت ۱۴ امروز ( دوشنبه ) در ورزشگاه بدون تماشاگر شهید نصیری یزد به مصاف تیم شهید زحمتکشان جیرفت می‌رود.

یزدلوله در گروه سه با تیم‌های سپاهان نوین اصفهان، استقلال شوش، ون‌پارس نقش‌جهان، صنعت ابریشم اصفهان،  خلیج‌فارس بندرماهشهر، فرهنگ رامهرمز، سپاهان نوین ایذه، خلیج ‌فارس میناب و ایمان سبز شیراز هم گروه است. 

در گروه اول رقابت‌ها، تیم‌های «پاراگ» تهران، مقاومت تهران، پیشگامان فنون پارس، جوان نوین ساری، شهرداری نوشهر، دماوند آمل، ستارگان مردان‌پاشا البرز، ۰۴ بیرجند، شهدای رزکان کرج، مهاجر نوین مشهد و امید وحدت خراسان حضور دارد.

تیم‌های گروه دوم لیگ دسته سه کشو شامل شهید «اورکی» اسلامشهر، نفت ایرانیان، بنیامین ورزش تهران، فرهنگ ایثار آستارا، شهرداری فومن، «کانیاو» اشنویه، کیان اراک، بعثت کرمانشاه، «ارتام» تبریز و پاس گیلان است .

مسابقه در هر گروه به صورت دوه‌ای و رفت و برگشت و با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود و در پایان تیم‌های اول و دوم جواز حضور در مرحله پایانی برای رقابت و حضور در لیگ دسته دوم کشور را کسب می‌کند.

هم‌اکنون تیم‌های یزدلوله و شهید قندی یزد به ترتیب در لیگ دسته سوم و دسته دوم کشور به نمایندگی از این استان حضور دارد.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و  این 

استان با یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیأت ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی دارد. 

برچسب‌ها فوتبال لیگ دسته اول فوتبال یزد رامهرمز جیرفت اصفهان شوش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ دسته اول فوتبال یزد فوتبال لیگ دسته اول فوتبال یزد رامهرمز جیرفت اصفهان شوش لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۷۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی روز گذشته با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

دیگر خبرها

  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!