Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر سریال «باغ سرهنگ» گفت: مازیار میری کارگردان کاربلدی است، وقتی پیشنهاد بازی در این سریال را داشتم در ابتدا به دلیل حضور مازیار میری و بعد از آن فیلمنامه خوب اثر آن را پذیرفتم.  

شمسی فضل الهی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون مجموعه فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: طی سال‌های منجر به کرونا دل و دماغ حضور در هیچ اثری را نداشتم، زیرا هر روز می‌دم که بسیاری از عزیزان ما به این بیماری مبتلا می‌شوند، همین عاملی بود تا خود را از عرصه بازیگری کنار بکشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در همین راستا ادامه داد: البته این را هم بگویم که برای نسل من همیشه پیشنهاد خوب کم است، در طی دو سال و نیم کرونا هم پیشنهاداتی به من می‌شد، اما هیچکدام از آن‌ها به نحوی نبود که خطر حضور در یک اثر را به جان بخرم، یعنی نقش‌ها به نحوی نبودند که ارزش ریسک کردن را داشته باشند.  

بازیگر سریال «دل» با اشاره به حضورش در سریال «خسوف» اضافه کرد: مازیار میری کارگردان کاربلدی است، وقتی پیشنهاد بازی در این سریال را داشتم در ابتدا به دلیل حضور مازیار میری و بعد از آن فیلمنامه خوب اثر آن را پذیرفتم.  

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار سینما اینجا کلیک کنید

وی درباره نقش خود در سریال «خسوف» اضافه کرد: نقش من در این سریال یکی از مکمل‌های اصلی است، هرچند این نقش هم در ادامه بسیاری از نقش‌هایی است که بازی کرده ام، اما خود کاراکتر در داستان تاثیرگذار است پس سعی کردم تا حد امکان متفاوت از سایر آثار در سریال «خسوف» بازی کنم.  

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره رضایت مخاطبان از سریال «خسوف» اضافه کرد: واقعیت امر به دلیل ادامه شیوع کرونا زیاد از خانه بیرون نمی‌روم، اما مردم مثل همیشه به من لطف دارند و تا آنجایی که با تماشاگران برخورد داشتم از تماشای این سریال راضی هستند.  

وی در همین رابطه تاکید کرد: یکی از نقاط قوت سریال «خسوف» استفاده از چهره‌های تازه است، چهره‌هایی که بدون هیچ خاطره تصویری برای مخاطب باورپذیر می‌شوند و می‌توانند نقش خود را به خوبی ایفا کنند، البته انصافا بازیگران جوان این سریال بسیار خوب و پخته جلوی دوربین حاضر شدند، به طور کلی شاید یکی از دلایل موفقیت این سریال تلفیق بازیگران پیشکسوت و جوان در کنار یکدیگر است.  

فضل الهی درباره وضعیت بازیگران پیشکسوت در دوران کرونا ادامه داد: وضعیت بازیگران پیشکسوت مگر قبل کرونا خوب بود که حال بخواهد بدتر شود، البته که کرونا اوضاع را برای این بازیگران وخیم‌تر کرده، زیرا پیش از آن بالاخره در نقش‌های کوتاه ظاهر می‌شدند و زندگی شان می‌گذشت، اما با توقف تولیدات دو سال بسیار سخت را پشت سر گذاشتند. متاسفانه بسیاری از بازیگران هم ریسک می‌کردند و در دوران کرونایی جلوی دوربین می‌رفتند که شاهد بودیم تعدادی از این عزیزان را به دلیل ابتلا به بیماری کرونا از دست دادیم.  

بازیگر سریال «باغ سرهنگ» در همین رابطه خاطرنشان کرد: متاسفانه هیچ وقت بهایی به بازیگران پیشکسوت داده نمی‌شود، شاید اگر همه بدانند یک روز پیشکسوت این عرصه می‌شوند کمی بیشتر به یکدیگر توجه می‌کنند، از سویی حمایت‌هایی هم که صورت می‌گیرد صرفا و گا‌ها مالی هستند، در صورتی که بازیگر و در کل هر هنرمندی کار می‌خواهد، اگر برای وی بستر فعالیت ایجاد کنیم وی خودش می‌تواند زندگی اش را پیش ببرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سینما شمسی فضل الهی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار سینما شمسی فضل الهی بازیگران پیشکسوت مازیار میری فضل الهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۷۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقد فیلم مست عشق + خلاصه، بازیگران و مدت زمان

«فیلم سینمایی مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی، چند روزی است اکران عمومی شده و در سینماهای کشور به نمایش در آمده است. فیلم مست عشق رکورد فروش افتتاحیه سینمای ایران را زده و تنها پس از گذشت ۳ روز از اکران به فروش بیش از ۲۱ میلیاردی رسیده است؛ اما با این همه، مست عشق با نقدهای تند وتیزی مواجه شده است.

بازیگران مست عشق پارسا پیروزفر در نقش مولانا، شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (پسر مولانا)، بوران کوزوم در نقش علاءالدین، هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون (دختر مولانا)، بنسو سورال در نقش مریم، سلما ارگچ در نقش کِرّا خاتون (همسر مولانا)، حسام منظور در نقش حسام‌الدین چلبی، ابراهیم چلیک‌کول در نقش اسکندر، خالد ارگنچ در نقش بهاالدین ولد (پدر مولانا) خلاصه فیلم مست عشق این فیلم برشی از زندگی مولانا و شمس تبریزی در سال‌های ۶۴۰ تا ۶۴۵ هجری قمری می‌باشد که رابطه مولانا با شمس تبریزی، عشقی که مولانا به او داشت، تأثیر فراوان شمس بر زندگی و اشعار مولانا، و عشق او به خدا و عرفان او را به تصویر می‌کشد. مدت زمان مست عشق ۱۰۵ دقیقه می‌باشد.

دانلود صوت نقد فیلم مست عشق

کد خبر 749026

دیگر خبرها

  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • وزیری‌تبار، قره‌نی‌نواز سال کودتا: قمرالملوک پیر دیر است و برایم ارشدیت دارد/ از مردها بنان و بنان و بنان
  • نقد فیلم مست عشق + خلاصه، بازیگران و مدت زمان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • «پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد