Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، با وجود نزدیک شدن فصل بیست و یکم به نیمه راه خود، باشگاه استقلال هنوز نتوانسته مبلغ قابل توجهی از قرارداد بازیکنان را پرداخت نماید که بخشی از آن به مسدود بودن حساب‌های باشگاه باز می‌گشت تا دست مدیران این باشگاه از این بابت بسته باشد.

با باز شدن حساب‌های باشگاه انتظار می‌رود به زودی کارگزار ۵۰۰ میلیاردی استقلال بخش قابل توجهی از پیش قرارداد خود را به حساب باشگاه نشانده تا مدیران باشگاه هم بتوانند بخشی از مبلغ پیش قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی را پرداخت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال استقلال در پایان هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر با ۲۵ امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است و گفته می‌شود متوسط دریافتی بازیکنان این باشگاه در حدود ۱۵ درصد از مبلغ قراردادشان می‌باشد.

مدیران استقلال به جز پرداخت مبالغی از قرارداد بازیکنان، باید بخشی از بدهی‌های خارجی خود از جمله بدهی به شیخ دیاباته و بخشی از قرارداد گابریل پین را هم از همین منابع پرداخت نمایند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۷۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان امشب منتظر هدیه دولت باشند؛ مبلغ چقدره؟

وزیر آموزش و پرورش گفت: امشب مبلغی به عنوان تقدیر روز معلم به حساب معلمان واریز می‌شود.

هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم، امشب به حساب معلمان واریز می‌شود.

فارس در خبری نوشت: رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، امروز در مرکز ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری گفت: بعد از اجرای رتبه‌بندی معلمان، میانگین حکم آنها از دستگاه‌های دیگر بالاتر است، البته معلمان باید محدودیت حقوق دریافتی خود را با اضافه کار و حق التدریس جبران کنند.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم به معلمان خدمت کنیم و امشب دولت خدمتی به معلمان خود خواهد کرد.

بنا بر پیگیری خبرنگار، هدیه روز معلم مبلغ ۲ میلیون تومان است که امشب واریز می‌شود.

دیگر خبرها

  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع امسال
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲
  • معلمان امشب منتظر هدیه دولت باشند؛ مبلغ چقدره؟
  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • نخستین واریزی مالک جدید به حساب استقلال
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال