Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین محمودی نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:امسال یکهزار و۴۷ مرد و ۹۰ بانوی گچسارانی در قالب ۱۴۳ دوره مهارت های  حرفه ای فرا گرفتند.

وی بیان کرد:این آموزش‌ها در مراکز ثابت دولتی اداره آموزش فنی و حرفه‌ای گچساران و در بخش‌های زندان‌، صنایع، صنوف، جوار دانشگاه،سیار شهری و مناطق روستایی، عشایری به متقاضیان ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره فنی و حرفه ای گچساران تاکید کرد: کارآموزان رشته هایی مانند صنایع چوب،پرورش قارچ،جوشکاری،تعمیر کولر وتراشکاری در این شهرستان به صورت کامل جذب بازار کار می شوند.

وی اضافه کرد:دوره های مهارتی فنی وحرفه ای این شهرستان در رشته‌هایی مانند برق، تعمیر لامپ‌های الکتریکی کم مصرف، صنایع ساختمان، پرورش زنبور عسل، جوشکاری، نقاشی ساختمان، تعمیر کولر،  تراشکاری و فرزکاری و جوشکاری تأسیسات برگزار می شود.

محمودی نژاد ابراز داشت :گروه های هدف فنی و حرفه ای مشتمل بر دانش آموزان، دانشجویان ،سربازان وظیفه، زنان سرپرست خانواده و بدسرپرست ،افراد زیرپوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی، زندانیان و همچنین خانواده های آسیب پذیر ،عشایر و روستائیان هستند.

وی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵۲ هزار و ۹۸۱ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه ای در ۷۰ رشته آموزشی و بخش های صنعت،خدمات و کشاورزی در این شهرستان برگزارشده است.

محمودی نژاد تصریح کرد:تامین تجهیزات و مواد مصرفی برای آموزش های زیرساخت مهارت آموزی محسوب می شود و با توجه به پیشرفت تکنولوژی و صنعت، تجهیزات آموزشی موجود در کارگاه های این شهرستان پاسخگوی نیاز بازار کار نیست.

وی گفت:به روز رسانی و تجهیز کارگاه های آموزشی فنی وحرفه ای گچساران نیازمند پیگیری های بیشتر مسوولان استانی و شهرستانی است.

محمودی نژاد عنوان کرد: امسال هیچ اعتباری برای تجهیز و نوسازی کارگاه های فنی و حرفه ای گچساران پیش بینی نشده و سه میلیارد ریال اعتبار پارسال نیز تخصیص نیافته است.

وی تاکید کرد: با توجه به نیاز بازار کار و افراد جویای کار ایجاد کارگاه های نصب پنل های خورشیدی و لوازم خانگی مانند آبگرمکن از نیازهای توسعه فنی و حرفه ای گچساران است که راه اندازی این کارگاه ها به  تزریق ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

محمودی نژاد گفت: از ایده ها وانتقادهای سازنده صاحب نظران جهت پیشرفت و بهتر شدن آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استقبال می‌کنیم.

شهرستان ۱۲۶ هزار نفری گچساران درجنوب غربی استان کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

برچسب‌ها سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور کهگیلویه و بویراحمد اختصاصی ایرنا گچساران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور کهگیلویه و بویراحمد اختصاصی ایرنا سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور کهگیلویه و بویراحمد اختصاصی ایرنا گچساران فنی و حرفه ای گچساران محمودی نژاد کارگاه ها آموزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۸۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی با اشاره به هنرستان‌های جوار صنعت افزود: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است و اکنون نیازمند توسعه آموزش مهارتی در نظام آموزش و پرورش هستیم و تحقق این مهم نیز، نیازمند توسعه زیرساختی و تقاضا محور است.

فرزاد مخلص الائمه، عصر شنبه، ۸ اردیبهشت در شورای آموزش و پرورش استان مرکزی در رابطه با برگزاری امتحانات نهایی در سه پایه دبیرستان اظهار کرد: امسال یکی از مهمترین رویدادهای آزمونی تاریخ کشور برگزار می‌شود که نیازمند توجه ویژه است. 

مخلص‌الائمه ضمن تقدیر از مدیران صنایعی که به تاسیس هنرستان‌های جوار صنعت کمک کرده‌اند، گفت: به لحاظ کیفیت و کمیت هنرستان‌های جوار صنعت، استان مرکزی برترین استان در کشور است. وقتی وارد هنرستان‌های جوار صنعت می‌شویم موجی از انرژی را از دانش آموزان و معلمان دریافت می‌کنیم. 

استاندار مرکزی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مشاغل مرتبط با هنرستان‌های استان مرکزی افزود: این نمایشگاه در انتخاب رشته دانش آموزان برای ورود به هنرستان بسیار تاثیرگذار خواهد بود و امیدواریم از این دست نمایشگاه‌ها بیشتر برگزار شود. 

حسین مولوی، مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده امیدواریم بتوانیم بدون کمترین مشکلی، امتحانات نهایی دبیرستان‌ها را پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره به افتتاح ساختمان مرکز مشاوره افزود: از معلمان ماندگار و برتر استان مرکزی در هفته معلم تجلیل خواهیم کرد. همچنین برگزاری زنگ سپاس معلم را با حضور مدیران دستگاه‌های مختلف را در نظر داریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیپلماسی مهارت یکی از راهبردهای کلیدی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی