Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

قزوین - سید مرتضی نصری| سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین از اجرای طرح معاینه فنی رایگان ناوگان حمل بار و مسافر سازمان تاکسیرانی به مناسبت هفته حمل‌ونقل خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما، شیما زرآبادی‌پور اظهار کرد: به مناسبت هفته حمل‌ونقل، طرح معاینه فنی رایگان تاکسی‌ها و وانت‌بارها از سوی سازمان تاکسیرانی در مرکز معاینه فنی خودرو شهید رجایی شهرداری قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این طرح، روز نخست هفته حمل‌ونقل برای تاکسی‌ها و روز آخر این هفته برای وانت‌بارها در نظر گرفته شده بود که در روز نخست، از 100 دستگاه تاکسیِ پذیرش شده، برای 92 دستگاه، گواهی صادر شد.

زرآبادی‌پور ادامه داد: همچنین در روز آخر هفته، 26 دستگاه وانت‌بار به مرکز معاینه فنی مراجعه کردند که از این تعداد 19 مورد موفق به دریافت گواهی معاینه فنی شدند.

یادآور می‌شود؛ 26 آذر روز ملی حمل‌ونقل نامگذاری شده و از این روز به مدت یک هفته، با عنوان هفته حمل‌ونقل نامگذاری شده است.

گفتنی است؛ بیش از 3 هزار و 500 دستگاه تاکسی و بیش از 2 هزار و 200 دستگاه وانت‌بار دارای مجوز فعالیت از سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین هستند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: معاینه فنی رایگان هفته حمل ونقل معاینه فنی وانت بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۸۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، کارشناس هواشناسی برای آسمان استان تداوم پایداری جو تا چند روز آینده را پیش بینی کرد.
خانم بهروزی گفت: باتوجه به خروجی مدل‌های هواشناسی جو استان تا اواسط هفته پایدار خواهد بود. بر این اساس احتمال افزایش آلاینده‌های جوی بخصوص در نقاط پرتردد و صنعتی استان وجود دارد.
وی اظهار کرد: از لحاظ دمایی هم تا اواسط هفته افزایش نسبی ادامه خواهد داشت. دیروز در گرمترین ساعات دمای هوای قزوین به ۲۷ درجه سلسیوس بالای صفر رسید.

دیگر خبرها

  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • پیش بینی هواشناسی
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • (ویدئو) اولین معاینه پزشکی دو توله ببر سوماترایی
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • استقبال از «مدل مشارکت» در حوزه حمل‌ونقل/ هفته آینده ۲ قرارداد همکاری مشارکت امضا می‌شود
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج