Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد هادی ایمانیه در جمع مدیران هیأت‌های مذهبی بیان کرد: فرهنگ وابستگی به ائمه اطهار (ع) باید نسل در نسل انتقال یابد و این فرهنگ باید در میان خانواده‌ها به نسل‌های آینده منتقل شود.

او تصریح کرد: جایگاه هیأت‌های مذهبی در جامعه به گونه‌ای است که مردم با این نهاد اجتماعی مأنوس هستند، اما باید نسبت به برنامه ریزی در خصوص جذب جوانان اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایمانیه ادامه داد: زمین‌های که در کاربرد دینی و مذهبی دارد باید در اختیار خیرین قرار گرفته و نسبت به احداث بنا‌های مذهبی اقدام شود.

استاندار فارس بیان کرد: با توجه به سیره عملی ائمه اطهار (ع) و پیامبر اسلام (ص) باید علاوه بر توجه به مسائل دینی و مراسم‌های مذهبی باید آموزش‌های فقه دینی و تفسیر قرآن نیز اقدام شود تا آگاهی افزایی در جامعه افزایش یابد.

او ادامه داد: هر زمان که هیئات مذهبی در مناطق مختلف شهری فعالیت داشتند مشکلات اجتماعی کاهش یافته از این رو باید اطلس فعالیت هیأت‌های مذهبی در مناطق مختلف شیراز تدوین شده و اگر مناطقی بدون هیأت هستند نسبت به حضور هیأت‌های مذهبی در این مناطق اقدام نمود.

ایمانیه گفت: جوانان باید با اطلاعات دینی به مقابله با شبهات دینی مقابله شود از این رو باید هیأت‌های مذهبی نسبت به تولید محتوا در این بخش اقدام کرده و مشکلات را کنترل و از بین ببرند.

به گفته این مقام مسئول هیأت‌های مذهبی می‌توانند در مشکلات اجتماعی کمک شگرفی به مدیران جامعه کرده و ساماندهی مشکلات را در دستور کار قرار دهند.

او ادامه داد: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر هشت شهید گمنام در فارس تشییع خواهد شد و امید است بتوان زمینه برگزاری مراسم با شکوهی برای گرامیداشت مقام شهدا فراهم کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار فارس تهیه اطلس فعالیت های مذهبی شیراز هیأت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۸۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه‌ای با حضور سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و هیأت امنای یادمان شهدای هویزه درباره مسائل یادمان و تسهیلگری در حل مشکلات یادمان هویزه برگزار شد.

در ابتدا مسؤولان و اعضای هیأت امنای یادمان شهدای هویزه گزارشی از فعالیت‌های خود در ایام اوج جنوب کشور ارائه کردند و مشکلات و انتظارات خود را جهت بهسازی و خدمت رسانی بهتر به زائرین شهدا را اعلام کردند.

سرهنگ حسین زاده ضمن گرامیداشت شهدای هویزه به ویژه شهید علم الهدی و قدردانی از زحمات خادمان و مسؤولان این یادمان گفت: پشتیبانی از یادمان‌ها و فعال سازی و پای کار آوردن ظرفیت هیأت امناهای یادمان‌ها در دستور کار ستاد مرکزی راهیان نور کشور است.

وی افزود: ستاد مرکزی به دنبال فعال‌سازی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و دولت در راستای حل مشکلات و مسائل یادمان‌ها است.

در این جلسه حمید صادقی معاون مهندسی ستاد مرکزی راهیان نور کشور و سید ایمان یاراحمدی معاون دولت ستاد مرکزی راهیان نور کشور نیز حضور داشتند.

کد خبر 6097317 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • اطلس فرهنگی تهران تهیه می شود
  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • اطلس فرهنگی تهران تهیه می‌شود
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • نماینده آیت الله سیستانی در ترکیه؛ تأکید بر وحدت و گفت و گوی دینی و نقش مثبت رهبران مذهبی / آینده شیعیان ترکیه، روشن است
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • ۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • ۷۵ مراسم شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • ساخت سریال‌های جدید «الف ویژه» در دستور کار تلویزیون