Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی دزفول گفت: پس از دریافت یک فقره شکایت مردمی مبنی بر سرقت طلاجات در پوشش پرستار خصوصی از منزل یکی از شهروندان و متواری شدن وی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس دزفول قرار گرفت.

به گزارش رکنا، سرهنگ روح الله گراوندی افزود: ماموران کلانتری ۱۳ با انجام اقدامات تخصصی و استفاده از شگرد‌های پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه سارق شدند و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:   طلاجات سرقت شده کشف و متهم در تحقیقات فنی پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی دزفول بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا دزفول سرقت طلاجات سرقت اخبار حوادث پرستار سارق دزفول دستگیر شد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت ریحانه پارسا اینستاگرام بازار آزاد ریحانه پارسا برهنه ریحانه پارسا ریحانه پارسا بازیگر مهناز افشار مهناز افشار بازیگر ساسی مانکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۸۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

منبع:‌خبرآنلاین

سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه