Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر ابراهیم سلمانی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی در خصوص انتشار خبری مبنی بر ورود اومیکرون به استان یزد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: این خبر کذب است و تاکنون هیچ مورد قطعی در این استان شناسایی نشده است.

وی استفاده از ماسک را اجرای کامل واکسیناسیون ضروری دانست و افزود: چند مورد مشکوک به آزمایشگاه تهران ارسال شده ولی تاکنون نتیجه ای از آزمایشگاه مرجع اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی با بیان این‌که شهروندان باید اطلاعات و اخبار خود را فقط از رسانه‌های رسمی پیگیری کنند، گفت: تزریق دز سوم واکسن کرونا برای افرادی که سه ماه از تزریق نوبت دوم گذشته است از جمله الزامات اجرایی برای مقابله با شیوع ویروس اومیکرون است.

سلمانی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تأمین بهداشت فردی را اولویت رفتار اجتماعی عنوان و خاطرنشان کرد: تنها راه مقابله با شیوع گسترده اومیکرون و دیگر ویروس‌های جدید رعایت بهداشت عمومی است.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اومیکرون استان یزد خبرگزاری فارس ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت

 مهدی زنگنه گفت: دستاوردهای بزرگ جهانی مثل ریشه‌کنی ویروس‌های آبله در سال ۱۹۸۰، ویروس وحشی فلج اطفال تیپ دو در سال ۲۰۱۵ و ویروس وحشی فلج اطفال تیپ سه در سال ۲۰۱۹، حذف کشوری بیماری‌هایی مانند سرخک، سندروم سرخجه مادرزادی و کزاز نوزادی و همچنین عاری شدن کشور از فلج اطفال و کنترل بیماری‌های دیفتری، سیاه‌سرفه و سل نیز از دیگر نتایج آن به شمار می‌روند.
 
 
 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: همه ساله باهدف اطلاع‌رسانی، حمایت‌طلبی و جلب مشارکت مردمی، از طرف سازمان جهانی بهداشت به‌عنوان هفته جهانی ایمن‌سازی نام‌گذاری می‌گردد.
 
 
 وی گفت داد: امسال نیز پویشی با شعار جهانی نجات زندگی با ایمن‌سازی جهت آگاهی‌بخشی جامعه و ارتقا پوشش واکسیناسیون کودکان برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید
  • نجات یک رأس بره آهو در شهرستان خوسف
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • انسان چه زمانی برای اولین بار سرما خورد؟
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید!
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • نقش تغییرات آب و هوایی در گسترش ویروس ها
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور