Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – اللهیار صیادمنش مهاجم ملی پوش کشورمان که با باشگاه فنرباغچه ترکیه قراردادی تا سال ۲۰۲۴ دارد بعد از حضور قرضی در لیگ اوکراین به همراه زوریا به این تیم برگشته است.

اما به نظر می رسد باشگاه بزرگ ترکیه همچنان با وجود درخشش های او در لیگ اوکراین اعتقادی به توانایی هایش ندارد و می خواهد برای بار سوم قرضی به باشگاه دیگری بفروشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه سایت «aksam» ترکیه خبر داد: اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی بعد از اتمام دوران قرضی اش در زوریا اوکراین دوباره جایی در لیست نقل و انتقالات زمستانی فنرباغچه ندارد.

این مهاجم ایرانی دوباره در لیست فروش قرار گرفته و این به نظر می رسد به لیگ برتر بلژیک منتقل می شود. باشگاه اندرلخت خواهان جذب این بازیکن ایرانی است و فنرباغچه در حال بررسی پیشنهاد باشگاه اروپایی است.

صیادمنش در ۲۱ بازی برای زوریا ۹ گل به ثمر رسانده و ۴ پاس گل ساخته است.

درخشش مهاجم تیم ملی ایران به همراه تیم اوکراینی به نظر می رسد برای بازگشت به ترکیب فنرباغچه بی فایده بوده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اللهیار صیادمنش فنرباغچه اللهیار صیادمنش فنرباغچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۸۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، تیم تراکتور در حالی آماده دیدار با استقلال می‌شود که اسکواد این تیم را عمدتا بازیکنانی با سابقه حضور در پرسپولیس و استقلال تشکیل می‌دهند.

در این بین ارسلان مطهری و امیرحسین حسین‌زاده دو استقلالی شاخص تراکتور هستند که در بازی ذوب‌آهن روی نیمکت حضور داشتند و حالا در این هفته تمام تلاش خود را خواهند کرد تا به ترکیب اصلی برسند.

مطهری که نیم فصل اول فرصت زیادی در استقلال به دست نیاورد، امیدوار به درخشش برابر تیم سابقش خواهد بود تا بتواند توانایی خود را به جواد نکونام ثابت کند.

دیگر خبرها

  • ستاره استقلالی از تیم ملی خط می خورد؟
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • قایدی در امارات با رکورد یک استقلالی مساوی شد
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی