Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی عبداللهی روز دوشنبه در نشست برنامه ریزی برای بودجه ۱۴۰۱ البرز افزود: مردم  انتظار دارند که تحول ایجاد کنیم و توسعه را به معنای حقیقی محقق کنیم.
وی ادامه داد: برای توسعه پایدار باید منابع پایدار را مورد توجه ویژه قرار دهیم، بر این اساس البرز دارای ظرفیت های فراوانی است که باید همه با انسجام و همدلی به شکوفایی آنها بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار البرز گفت: برنامه های خوبی در البرز در حال شکل گیری است و با توجه به احصا مشکلات و کمبودها، در حال پیگیری و اجرای اهداف زیربنایی و بزرگی هستیم از این رو از تمام مدیران و مسوولان استان انتظار دارم که اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی از کارآمدی نظام را در دستور کار قرار دهند.
وی افزود: باید ارتباط بیشتری با رسانه های داشته باشید تا مردم اخبار صحیح را از دریچه شما دریافت کنند و جای خرسندی دارد که رسانه های البرز نیز همراه هستند و البته گلایه دارند که مسوولان استان در راه اطلاع رسانی همراهی لازم را ندارند.

استاندار البرز تاکید کرد: ضرورت دارد که مجدانه و برنامه محور برای جبران کاستی ها و عقب ماندگی ها وارد عمل شویم.

البرز به وسعت پنج هزارو۸۵۰ کیلومتر مربع خرداد ماه سال ۸۹ به عنوان سی و یکمین استان کشور شناخته شد،این استان با حدود سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارای هفت شهرستان ، ۱۷ شهر و ۲۸۸  روستا است.

برخورداری از سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی ، حدود ۶۴ هزار هکتار اراضی کشاورزی و باغی حاصلخیز ، استقرار بیش از ۵۰ موسسه و مرکز علمی تحقیقاتی و دانشگاه و وجود نیروی انسانی متخصص در تمام بخش ها از مزیت های این استان به شمار می رود.

برچسب‌ها سازمان برنامه و بودجه مجتبی عبداللهی استانداری البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه مجتبی عبداللهی استانداری البرز سازمان برنامه و بودجه مجتبی عبداللهی استانداری البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۸۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های عمرانی منطقه 12 تهران

عکاس امیر حسین جامه بزرگ

دیگر خبرها

  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • پروژه های عمرانی منطقه 12 تهران
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری