Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون در رده سنی بزرگسالان از فردا آغاز می‌شود و ثریا آقایی به دلیل شرکت در بازی‌های المپیک توکیو در این رقابت‌ها شرکت نمی‌کند. - اخبار ورزشی -

فریبا مددی، نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: ثریا آقایی به دلیل تجربه حضور در بازی‌های المپیک و اینکه عضو طرح فدراسیون جهانی است در انتخابی تیم ملی شرکت نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مددی همچنین از بالا رفتن انگیزه ورزشکاران بعد از راه یافتن آقایی به بازی‌های المپیک خبر داد و افزود: با توجه به کسب سهمیه بازی‌های المپیک توسط ثریا آقایی ورزشکاران انگیزه بالایی پیدا کرده‌اند و مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان انگیزه و شور و نشاط بیشتری برگزار شد و مسابقات هم از سطح کیفی خوبی برخوردار بود.

وی درخصوص انتخاب بازیکنان برتر جوان جهت حضور در مسابقات بین المللی جام فجر خاطرنشان کرد: چهار ورزشکار جوان زیر 19 سال را برای مسابقات بین المللی جام فجر رده سنی بزرگسالان انتخاب کردیم اما برای مسابقات بین المللی جوانان 16 نفر گزینش و به اردوهای تیم ملی دعوت می‌شوند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون آخرین مهلت ثبت نام ورزشکاران برای شرکت در مسابقات بین المللی جام فجر را 18 دی ماه اعلام کرد و اظهار داشت: بخشنامه آئین نامه مسابقات بین المللی جام فجر روی سایت فدراسیون جهانی قرار دارد، چون برگزاری مسابقات مصوب این فدراسیون است و ورزشکاران تا 18 دی ماه برای ثبت نام درمسابقات بین‌المللی جام فجر رده سنی بزرگسالان و تا 12 دی ماه برای ثبت نام در مسابقات بین المللی جان فجر رده سنی جوانان روی سایت فدراسیون جهانی فرصت دارند.

انتخاب 16 بدمینتون باز نوجوان و جوان برای حضور در جام فجر

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بدمینتون بدمینتون مسابقات بین المللی جام فجر بازی های المپیک انتخابی تیم ملی ثریا آقایی رده سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۸۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان "جام صفوی" تحت عنوان گرامیداشت "رحیم علی آبادی" کشتی گیر نامی اردبیلی، عضو اسبق تیم ملی کشورمان و قهرمان المپیک و جهان در اردبیل آغاز شد.

این مسابقات روز پنجشنبه و جمعه ۶ و هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار می شود.

در این رقابت های بین المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان است، علاوه بر ۳۳ کشتی گیر سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، ۱۹۲ کشتی‌ گیر از سراسر کشور در اوزان ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم حضور دارند.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در شمال غربی ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان و کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

حدود ۶۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده در قالب بیش از ۴۰۰ هیات و ۴۵۳ باشگاه ورزشی در نقاط مختلف استان اردبیل در حال فعالیت هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد