Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: با راه اندازی رصدخانه کشاورزی توسط وزیر جهادکشاورزی باید تلاش کنیم قیمت گذاری عادلانه برسرسفره مردم انجام پذیرد و اجازه ندهیم در بازار به بهانه اینکه به کالا یارانه تعلق نگرفته است قیمت گذاری آن سلیقه‌ای باشد.

غلامرضا قوسی، روز گذشته ۵ دی در دهمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان اظهار کرد: تولیدکنندگان کالا و خدمات باید باورداشته باشند که خدمتگزاران در جهادکشاورزی و ادارات زیرمجموعه در کنارشان هستند و تولیدکننده تنها نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با تاکید بر پررنگ تر شدن قرارگاه امنیت غذایی در شهرستان ها بیان کرد: قرارگاه امنیت غذایی باید به کانون تصمیم گیری روزانه رصد و پایش محصولات کشاورزی تبدیل شود.

به گزارش ایسنا، وی گفت: در همین راستا با راه اندازی رصدخانه کشاورزی توسط وزیر جهادکشاورزی باید تلاش کنیم قیمت گذاری عادلانه برسرسفره مردم انجام پذیرد و اجازه ندهیم در بازار به بهانه اینکه به کالا یارانه تعلق نگرفته است قیمت گذاری آن سلیقه‌ای باشد؛ قیمت گذاری‌ها باید در ستاد تنظیم بازار صورت پذیرد؛ قیمت گذاری باید کف و سقف داشته باشد و توجه داشته باشیم خواست جدی مردم از ما امنیت سفره هایشان است.

قوسی افزود: اگر در بازار یک شهر قیمت از یک مغازه به مغازه‌ای دیگر تغییر داشته باشد باید به مدیریت خود شک کنیم که حضورمان ضعیف است؛ باید در نظارت و بازرسی از ظرفیت مردم، اصناف، اتحادیه‌ها و تشکل‌ها و بسیج استفاده حداکثری کنیم چون رویکرد دولتی در نظارت و بازرسی به تنهایی کارساز نخواهد بود.

رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه هم و غم مدیران باید این باشد که تولیدکننده با آرامش تولید خود را بدون دغدغه انجام دهد،  بهره برداران واحدهای دامی باید بدانند جهاد کشاورزی حامی آنهاست، ادامه داد: جهاد کشاورزی باید این مرحله را بدون عیب و نقص انجام دهد.

قوسی تاکید کرد: سازمان جهادکشاورزی در راستای وظیفه مندی نظارت و بازرسی محصولات کشاورزی با تمام وجود حامی و محافظ منافع تولیدکنندگان و مردم شریف استان خراسان جنوبی خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی سجادی، نماینده ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی نیز در این جلسه تصریح کرد: در شهرستانها باید عزم عمومی مدیران در کنار برنامه‌های دولت در عرصه تولید پررنگ تر و قابل رویت بهتری باشد.

وی افزود: امروزه فقط با کار مداوم میدانی می‌توان به خواسته‌های عمومی مردم در امر معیشت پاسخ داد و این امر تنها با پیگیری‌های مستمر از طریق گشت های میدانی و با جدیدت متداول قابل اجرا خواهد بود.

احمد بیکس، سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی نیز درخصوص تنظیم بازار و اقدامات نظارتی در سطح استان گفت: با بررسی‌های کارشناسی و صدور پایش اکیپ های تنظیم بازار در حال حاضر، بازار استان از وضعیت مناسبی برخوردار است؛ این در حالی است که ضمن تامین کالاهای اساسی نسبت به استان های مجاور، قیمت مناسب تری داریم.

محمدابراهیم ابراهیمی، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی نیز در این جلسه در مورد مرغداری‌های غیرمجاز در سطح استان اظهار کرد: باایجاد تیم‌های فنی و کارگروه‌های تخصصی شهرستانی و استانی ساماندهی این واحدها درحال انجام است.

وی بیان کرد: در مرحله اول با تعامل اداره کل دامپزشکی استان اطلاعات این واحدها احصا شده و به نظر می‌رسد با حمایت همه دستگاه‌های مرتبط در آینده‌ای نزدیک شاهد انسجام بهتری باشیم.

مجید اسدالهی، مدیرکل غله خراسان جنوبی نیز در مورد نظارت بر توزیع آرد و نانوایی‌ها گفت: اکیپ‌های نظارت به منظور آرامش بخشی بازار نان، بازدیدهای مستمر در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: از ابتدای اجرای قانون انتزاع وظایف به وزارت جهادکشاورزی، بالغ بر ۹۰۰ مورد بازرسی صورت گرفته است که این امر با هدف پیشگیری از وقوع تخلف بوده که در هفته‌های آتی تشدید نظارت‌ها در دستور کار قرار داشته است.

علی تهوری، معاون اداره کل صمت خراسان جنوبی نیز از آموزش نیروهای بسیجی پس از اعلام اسامی بسیجیان متقاضی خبر داد و افزود: در حال حاضر وضعیت بازار استان مناسب است و با ورود تیم های نظارتی، این وضعیت از سلامت بهتری هم برخوردار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی جهاد كشاورزي قيمت کشاورزی خراسان جنوبی خراسان جنوبی نیز سازمان جهادکشاورزی جهاد کشاورزی سازمان جهاد قیمت گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۸۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی

مدیر گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی از اجرای طرح ملی ورزش با مردم در استان خبر داد و گفت: طرح ملی ورزش و مردم با هدف ساماندهی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در استان اجرا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، اجرای طرح ملی ورزش و مردم با شعار «صبح با نشاط، عصر مفرح با ورزش همگانی» با حضور ربیعی مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان ورزش و دستگاه‌های اجرایی استان با اجرای ورزش صبحگاهی در بوستان توحید آغاز شد.

در این برنامه که با استقبال گروه‌های مختلف مردم مواجه شد به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی به قید قرعه توسط هیئت ورزش‌های همگانی اهدا شد.

مدیر گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی درباره اجرای این طرح در گفتگو با خبرنگار تسنیم گفت: این طرح ملی در خراسان جنوبی توسط هیئت‌های ورزش همگانی هر شهرستان در بوستان‌ها و سالن‌های ورزشی و به طور مستمر در ایستگاه‌های متعدد برگزار خواهد شد.

صالحه غلامی با بیان اینکه از متقاضیان واجد شرایط برای همکاری در اجرای این طرح ملی دعوت می‌شود، افزود: طرح ملی ورزش و مردم با هدف ساماندهی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در استان اجرا می‌شود.

به گفته وی  این کار در راستای تحقق اصل 3 قانون اساسی و با هدف افزایش سلامت عمومی در بیش از 34 ایستگاه در شهرستان‌های خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

مدیر گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی تصریح کرد: این برنامه ملی، در سه زیر حوزه اساسی برنامه ریزی و با هدف رسیدن به جامعه پویا اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ 251/.

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • استفاده از فاضلاب برای کشاورزی جرم است
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • قیمت«گوجه فرنگی» از هفته آینده و «پیاز» از ماه آینده کاهش می‌یابد
  • کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد