Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-28@14:21:38 GMT

مهار آتش سوزی تانکر در محور اراک - تهران

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۹۹۰۲۹

مهار آتش سوزی تانکر در محور اراک - تهران

صراط:

آتش پاد دوم «مسعود آقازیارتی» روز دوشنبه افزود: وقوع این آتش سوزی در ساعت ۲۱ و ۱۴ دقیقه شب گذشته (یکشنبه) به آتش‌نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش ایرنا، وی بیان کرد: اسب خودروی تانکر حمل کننده نفت سفید به دلایل نامعلوم از خودرو جدا شده بود و پس از یک جرقه دچار آتش‌سوزی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته آقازیارتی، محور اراک - تهران به دلیل حجم آتش و اجرای عملیات پاکسازی و مهار، ۴ ساعت مسدود بود که با تلاش امدادگران مجدد بازگشایی شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک ادامه داد: حجم بالای آتش سبب شد که سه تیم از ایستگاه‌های اراک و یک تیم از ابراهیم آباد در محل حاضر شوند.

آتش پاد دوم آقازیارتی عنوان کرد: راننده خودرو در این حادثه بر اثر ضربه جداشدن اسب خودرو دچار حادثه شد که توسط امدادگران به بیمارستان ولی‌عصر (عج) اراک منتقل شد.

اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه بیش از ۶۸۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: آتش سوزی اراک تهران تانکر نفت مهار آتش صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۹۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 خودرو «حیم زیتون» وزیر آموزش رژیم اسراییل دچار حادثه شد. گفته شده پدر این وزیر مجروح شده است. روز جمعه هم «ایتامار بن‌گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم اسراییل با خودرو خود دچار حادثه و مجروح شد. تصاویر خودروی این وزیر پس از تصادف را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته
  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • کشف مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در شوروی زاهدان
  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری