Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: به مدیران مدارس غیردولتی هشدار می‌دهیم که به غیر از شهریه مصوب حق دریافت هیچ شهریه دیگری را ندارند و تشکیل کلاس‌های فوق برنامه و دریافت شهریه اضافی نیز ممنوع است.

فولادوند افزود: مدارس هیئت امنایی، شاهد، نمونه دولتی و تیزهوشان نیز باید نرخ شهریه مصوب را از خانواده‌ها دریافت کنند و تشکیل کلاس‌های فوق برنامه، کلاس‌های تربیت بدنی و دریافت هزینه غذا نیز در این مدارس ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره شرط حضور دانش آموزان دبیرستانی در مدارس گفت: براساس دستورالعمل  وزارت بهداشت دانش آموزان بالای ۱۲ سال برای شرکت در کلاس‌های حضوری مدارس و همچنین برگزاری امتحانات باید دو دُز واکسن مقابله با کرونا را دریافت کرده باشند و یا حداقل ۱۵ روز یکبار آزمایش منفی کرونا ارائه دهند.

او افزود: این دستورالعمل شامل معلمان و کارکنان مدارس نیز می‌شود. این افراد نیز باید این دستورالعمل را رعایت کنند. دانش آموزان و معلمانی که به هر دلیل دو دز واکسن کرونا را تاکنون دریافت نکرده اند برای حضور در مدرسه باید گواهی پزشکی ارائه دهند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه هیچ مدرسه‌ای در شهر تهران حق تشکیل کلاس‌های صرف مجازی را ندارد، گفت: آموزش باید به صورت ترکیبی (مجازی و حضوری) و با رعایت تعداد دانش آموزان در کلاس‌ها انجام شود.

فولادوند افزود: میزان حضور دانش آموزان در مدرسه در زمان امتحانات به تصمیم مدیر و شورای مدرسه بستگی دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش واکسیناسیون دانش آموزان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۹۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۰ مدرسه با ۴۲ هزار دانش‌آموز در این شهرستان فعال است، ادامه داد: نگاه عدالت‌محوری در روستای دردوی خواف که تنها ۲ دانش‌آموز دارد نیز وجود دارد.

روح اله غلام‌پور سدهی افزود: در آموزش و پرورش شهرستان خواف بعد از ۱۰ سال شیر رایگان به دانش‌آموزان ارائه شد و این طرح که با استقبال دانش‌آموزان و اولیای آنها روبرو شده است، در راستای ارتقای سلامت و تغذیه دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی  با اشاره به اینکه در دوسال گذشته ۱۵۷ کلاس درس در قالب ۴۰ مدرسه به بهره برداری رسیده است، بیان داشت: در این شهرستان ۲۳۳ تفاهم نامه خیران مردمی و ۶۰ تفاهم نامه شرکت‌های صنعتی و معدنی به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • کاهش شهریه برخی از مدارس غیر دولتی/ شهریه مدارس هیئت‌امنایی چقدر است؟
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • شهریه دانش‌آموزان چهار دهک اول در مدارس سمپاد رایگان است
  • مدارسی که شهریه می‌گیرند را معرفی کنید
  • برخورد قانونی با معلم بلاگرها در مدارس دولتی و غیردولتی
  • کاهش‌ شهریه برخی مدارس غیردولتی | امسال افزایش شهریه درصدی نیست بلکه... | هزینه فوق برنامه چند درصد شهریه است؟
  • نرخ شهریه مدارس غیردولتی چه زمانی اعلام می شود؟/ امکان کاهش‌ شهریه برخی مدارس
  • «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت تعیین می شود/ معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی ۳۱ اردیبهشت
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت / معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند