Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شفیعیان صبح دوشنبه در نشست بررسی مشکلات مرکز آموزشی شهید دستغیب ناجا گفت: مرکز آموزشی شهید دستغیب ناجا جهرم سالانه با پذیرش ۱۲ هزار سرباز به عنوان جزئی از پازل توسعه این شهرستان نقشی تأثیر گذار دارد.

وی بر لزوم تأمین امکانات رفاهی برای خانواده‌های سربازان به منظور ملاقات با فرزندانشان تاکید کرد و افزود: این سربازان سفیران فرهنگی برای این شهرستان هستند، که باید به نیازهای آنان توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر رونق این مرکز، افزود: نگاه توسعه‌ای به این مرکز باعث می‌شود تا این شهرستان از لحاظ فرهنگی و اجتماعی نیز رونق پیدا کرده و پتانسیل‌های این شهرستان در کشور نمود خوبی داشته باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه جهرم ضمن قدردانی از مردم این شهرستان در توجه و حساسیت ویژه به این مرکز ابراز کرد: حساسیت و توجه ویژه شهروندان به این پادگان، نشان از قدمت ۹۸ ساله این مرکز در جهرم است.

شفیعیان تصریح کرد: مرکز آموزشی شهید دستغیب ناجا جزئی از پازل توسعه شهرستان جهرم است و قطعاً باید نگاه ویژه ای به این مکان بشود.

فرماندار ویژه جهرم بر لزوم توجه ویژه به نیازمندی‌های این مرکز تاکید کرد و گفت: باید همه ادارات و ارگان‌ها نهایت تلاش و همکاری خود را با این مرکز داشته باشند.

فرمانده مرکز آموزش شهید دستغیب ناجا هم در این نشست یادآور شد: موقعیت مکانی، اجتماعی و امنیتی این مرکز نقش بسزا و تأثیرگذاری بر توسعه اقتصادی، اجتماعی و صیانتی شهرستان جهرم در استان فارس دارد.

سرهنگ شکرخدا لطفی عنوان کرد: جایگاه معنوی، اجتماعی و سیاسی شهر جهرم ایجاب می‌کند تا همه مسئولین امر در سایر نهادها با جدیت، پشتکار و همدلی بیشتری به مردم و توسعه هرچه بیشتر شهر گام بردارند.

او اضافه کرد: مرکز آموزشی شهید دستغیب ناجا جهرم با موقعیت استثنایی خود، در طول سال میزبان بیش از ۱۲ هزار سرباز از بیش از ۲۲ استان کشور است.

فرمانده مرکز آموزشی شهید دستغیب جهرم خاطرنشان کرد: این مرکز می‌تواند سهم عمده‌ای در توسعه و شناخت این شهرستان در حوزه فرهنگی و گردشگری در نقاط مختلف کشور داشته باشد.

کد خبر 5385083

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری جهرم سربازی جهرم بوشهر ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه بارش برف کرمانشاه آمار کرونا قاسم سلیمانی گرگان سانحه تصادف واکسن کرونا آتش سوزی 9 دی برف روبی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۹۹۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود دانشگاه جهرم به رتبه ۲۳ فهرست نیچر ایندکس در بین دانشگاه‌های کشور

ایسنا/فارس معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جهرم گفت: با انتشار گزارش اشپرینگر نیچر، رتبه دانشگاه جهرم در بین دانشگاه‌های ایران با صعود نسبت به سنوات گذشته، به رتبه ۲۳ ارتقا یافته است.

محمد قناعتیان در گفت‌وگو با ایسنا افزود: این جایگاه دانشگاه جهرم را از نظر پژوهشی بالاتر از ۸۹ دانشگاه و موسسه پژوهشی دیگر قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه این نظام رتبه‌بندی سالانه مؤسسه‌های جهان را بر پایه سنجه‌های گوناگون ارزیابی می‌کند، اظهار کرد: بر پایه گزارش اشپرینگر نیچر در سال ۲۰۲۳ میلادی، ۱۱۲ مؤسسه ایرانی توانستند در لیست نیچرایندکس قرار گیرند.

قناعتیان بیان کرد: بر پایه این گزارش مقاله‌های منتشر شده از ژانویه تا دسامبر سال ۲۰۲۲، ۱۵۰ نشریه برتر نیچر در حوزه‌های شیمی، علوم محیط، زمین‌شناسی، علوم زیست، بهداشت و علوم فیزیکی، شمارش و ارزیابی شده‌اند.

به گزارش ایسنا، این رتبه‌بندی بر پایه بخش محدودی از برون‌دادهای پژوهشی مؤسسه‌ها انجام می‌شود و برای فهم بهتر جایگاه مؤسسه‌ها باید نظام‌های رتبه‌بندی دیگر نیز بررسی شوند.

هیچ یک از مؤسسات ایرانی نتوانسته‌اند در میان موسسه‌های برتر جهان در رتبه‌بندی آکادمیک نیچرایندکس جای گیرند. نیچر ایندکس به رتبه‌بندی مؤسسه‌های سراسر جهان بر پایه خروجی‌های پژوهشی با کیفیت بالای آن‌ها در سال گذشته می‌پردازد.

نیچر ایندکس با شمارش تعداد مقاله‌های پدیدآوران در نشریات نمایه‌ شده‌اش، رتبه‌های مؤسسات را بر پایه‌ی دو سنجه شمار آثار و میزان مشارکت در پدیدآوری آثار، شدنی می‌کند.

رتبه ملی مؤسسه‌های ایرانی در لیست بر پایه میزان مشارکت گزارش شده است و میزان مشارکت به شمار پدیدآورندگان یک مقاله بستگی دارد.

دانشگاه علوم پزشکی جهرم با رتبه ۶۱ در جایگاه میانی این فهرست قرار دارد. دانشگاه شیراز در فهرست نیچرایندکس ۲۰۲۳ رتبه نخست دانشگاه‌های ایران را کسب کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهم ترین عامل توسعه یك جامعه نظام آموزشی است
  • پیکر مرزبان شهید در بانه تشییع شد
  • پرواز نخستین کاروان زائران حج عمره
  • مرکز مازندران بر مدار توسعه گردشگری قرار گرفت
  • اولین گروه از عمره‌گزاران کهگیلویه‌وبویراحمد به سرزمین وحی
  • کارگروه آمایش و مدیریت طرح تحول آموزش عالی استان برگزار شد
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر
  • تأمین ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فضای آموزشی بوشهر
  • صعود دانشگاه جهرم به رتبه ۲۳ فهرست نیچر ایندکس در بین دانشگاه‌های کشور
  • اردکان فرمانداری ویژه شد